OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 617715-N-2019
Adres strony internetowej (url): ugmagnuszew.bip.org.pl
Adres profilu nabywcy: ugmagnuszew.bip.org.pl
Zamówienie było podzielone na części:
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
162600.00
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta PLN
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0 w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
nie
Cena wybranej oferty/wartość umowy
188190.00
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Oferta z najniższą ceną/kosztem 188190.00 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 244770.00 Waluta: PLN
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie |
Magnuszew, 2019.11.19
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: ZP.271.17.2018 Nazwa zadania: ZAKUP CIĄGNIKA.
1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1) Prawa zamówień publicznych Zamawiający, Wójt Gminy Magnuszew informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez wykonawcę:
AGROBARD A.Skronik, D.Tyczyński Sp.J, Oblas ul. Przytycka 35, 26-650 Przytyk
- cena brutto 188 190,00zl - okres rękojmi i gwarancji – 36 miesięcy, termin wykonania – 16.12.2019r.
Uzasadnienie wyboru:
1. Oferta spełnia wymogi ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Oferta spełnia warunki specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
3. Oferta ma najkorzystniejszy bilans punktów z pośród złożonych ofert w tym postępowaniu, została uznana za korzystną przy zastosowaniu kryteriów oceny ofert którymi były: cena - 60%, gwarancja – 40%. Otrzymała najwyższą liczbę punktów, tj. 100pkt, obliczoną zgodnie ze wzorem określonym w pkt XIV siwz.
4. W postępowaniu nie wykluczono żadnego Wykonawcy nie odrzucono żadnej oferty.
Ponadto Zamawiający przedstawia nazwy (firmy), siedziby i adresy wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację:
Lp. |
Nazwa wykonawcy |
Adres wykonawcy |
Cena zł / opust % - ilość pkt |
gwarancja – ilość punktów |
Suma punktów |
1 |
TECHMLEK Sp.J, L.Mitura, J.Drągowski |
Pałecznica Kolonia 11C, 21-104 Niedźwiada |
226 935,00zł-50pkt |
36 m-cy – 40pkt |
90pkt |
2 |
AGROBARD A.Skronik, D.Tyczyński Sp.J, |
Oblas ul.Przytycka 35 26-650 Przytyk |
188 190,00zł - 60pkt |
36 m-cy – 40pkt |
100pkt |
3 |
PPHU AR CHMIELEWSKI Sp.J |
Kleczanów 155, 27-641 Obrazów |
244 770,00zł 46pkt |
42m-cy -40pkt |
86pkt |
Umowa z wybranym Wykonawcą może zostać zawarta w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
W przypadku nie wyrażenia zgody na niniejsze rozstrzygnięcie postepowania przysługują środki ochrony określone w ustawie Prawo zamówień publicznych działu VI.
Magnuszew 14.11.2019
INFORMACJA O TREŚCI ZŁOŻONYCH OFERT
Na mocy art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz.1986, 2215) Wójt Gminy Magnuszew informuje:
Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia Nr ZP.271.17.2019, pn. Zakup ciągnika – 200 000zł
W terminie do dnia 2019-11-14 godz.10:00 , złożono następujące oferty:
1.TECHMLEK Sp.J, L.Mitura, J.Drągowski Pałecznica Kolonia 11C, 21-104 Niedźwiada - cena brutto 226 935,00 - okres rękojmi i gwarancji – 36 miesięcy, termin wykonania – 16.12.2019r.
2.AGROBARD A.Skronik, D.Tyczyński Sp.J, Oblas ul.Przytycka 35 26-650 Przytyk - cena brutto 188 190,00zl - okres rękojmi i gwarancji – 36 miesięcy, termin wykonania – 16.12.2019r.
3. PPHU AR CHMIELEWSKI Sp.J Kleczanów 155, 27-641 Obrazów - cena brutto 244 770,00zł - okres rękojmi i gwarancji – 42 miesięcy, termin wykonania – 16.12.2019r.
Termin płatności – 30 dni.
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej niniejszej informacji przekazuje Zamawiającemu "Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej". Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
ZP.271.17.2019
Magnuszew dn.07.11.2019r.
WYJAŚNIENIA i MODYFIKACJA ZWIĄZANA Z TREŚCIĄ SIWZ
Dotyczy przetargu pn. Zakup ciągnika
Działając na podstawie art. 38 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2018 r. poz.1986,1215) Zamawiający wyjaśnia/ odpowiada:
Pytania:
1. Czy zamawiający dopuści zestaw pomp hydraulicznych o wydajności:
- pompa hydrauliczna układu wspomagania: 22 l/min
- pompa hydrauliczna główna: 50 l/min
- pompa wspomagająca główną pompe hydrauliczna: 25 l/min.
Odp. NIE.
2. Czy zamawiający dopuści ciągnik o mocy znamionowej 96 KM, przy zastrzeżeniu iż pozostałe parametry będą zgodne z SIWZ?
Odp. NIE
3. W przypadku agregowania ciągnika z maszynami komunalnymi ciąganymi jednoosiowymi proponujemy zmianę zapisu w SIWZ w pkt. 2.7.2 na:
Zaczep dolny typu Piton-Fix wraz z dolną listwą zaczepową. Uzasadnienie: Zaczepy typu Piton-Fix posiadają większą siłę nośną na haku oraz są umiejscowione bliżej tylnej osi ciagnika, co przedkłada się na większe bezpieczeństwo jazdy, komfort jazdy oraz przedkłada się na mniejsze zużycie części napędowych w wozie asenizacyjnym, przyczepie czy ciągniku.
Odp. Jeśli będzie to OK. Dopuszcza się zamiennie.
4. Zgodnie z informacją z pkt 2 informacje ogólne dot. miejsca garażowania ciągnika, proponujemy wprowadzenie w SIWZ zapisu:
Podgrzewacz bloku silnika. Uzasadnienie: Zamontowany w bloku silnika podgrzewacz jest to urządzenie służąće do łatwiejszego rozruchu silnika zimą, w temperaturach nawet do –35 stopni.
Odp. NIE.
5. Czy zamawiający wymaga Homologacji kabiny na dwie osoby, tj. operator oraz pomocnik operatora. Zgodnie z normami Polskiego Prawa, jeżeli w ciagniku przebywają dwie osoby, oba fotele muszą posiadać homologację oraz pasy bezpieczeństwa
Odp. NIE.
6. Czy zamawiający wymaga aby ciągnik był wyposażony w belkę ostrzegawczą LED z napisem “Służba Drogowa”?
Odp. NIE.
7. Czy zamawiający wymaga aby ciagnik był wyposażony w sterowanie zewnętrzne tylnym TUZ?
Odp.NIE
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Nazwa projektu lub programu
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Informacje dodatkowe:
Adres strony internetowej (URL): www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Adres profilu nabywcy: www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
adres
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
osobiście/ pocztą/ kurierem - pisemnie
Adres:
26-910 Magnuszew, ul.Saperów 24, pokój nr 8
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup ciągnika
Numer referencyjny: ZP.271.17.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Wymagania, jakie musi spełniać ofertowany ciągnik: 1) Ciągnik rolniczy fabrycznie nowy, rok produkcji 2019 r. 2) Termin dostawy maksymalnie do 20.12.2019r. 3) Dostawa do siedziby zamawiającego; 26-910 Magnuszew, ul. Saperów 24 4) Homologacja końcowa europejska lub dokument równoważny. 5) Wszystkie dokumenty niezbędne do zarejestrowania pojazdu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. 6) Instrukcja obsługi w języku polskim. 7) Szkolenie operatorów z obsługi ciągnika w miejscu dostawy. 2. Informacje ogólne: - Zamawiający zastrzega sobie możliwość założenia urządzenia GPS na koszt zamawiającego. - Ciągnik musi być przystosowany do przechowywania na wolnym powietrzu lub w garażu nieogrzewanym (tzn. pomieszczeniach zamkniętych – wentylowanych, w których nie przewiduje się stosowania własnych lub obcych źródeł ciepła). - Wykonawca w dniu dokonania dostawy przeszkoli co najmniej 2 osoby wskazane przez Zamawiającego, w zakresie obsługi, konserwacji, drobnych napraw, eksploatacji, przeglądów dostarczonego pojazdu. - Serwis ciągnika w okresie gwarancji u Zamawiającego. - Gwarancja min. 24 miesiący bez limitu motogodzin 2.1 Silnik 1) Wysokoprężny o mocy min. 105 KM 2) Liczba cylindrów 4 3) Pojemność min. 3400cm3 4) Silnik spełniający normy emisji spalin: STAGE IV 2.2 Napęd 1) Ilość biegów min. 12P/12T 2) Napęd na 4 koła załączany inaczej niż mechanicznie 3) Na osiach pojazdu zamontowane pojedyncze koła (tył min. R34, przód min. R24) 4) obciążniki na koła tylne min. 300 kg 5) blokada mechanizmu różnicowego 6) Skrzynia biegów synchronizowana z rewersem 2.3 Układ hamulcowy 1) Hamulec postojowy 2) Instalacja pneumatyczna 2+1 obwodowa umożliwiająca sterowanie układem hamulców przyczepy 2.4 Układ hydrauliczny 1) min. trzy pary wyjść hydraulicznych, 2) Tylny TUZ o udźwigu min. 3500 kg 3) TUZ kategorii II z automatycznymi zabezpieczeniami 4) Wydajność pompy l/min zewnętrznej min. 60 5) Przedni TUZ do podłączenia pługa wraz z gniazdami hydraulicznymi i elektryką o udźwigu min. 2000 kg. 6) Wspomaganie układu kierowniczego 2.5 WOM 1) Min. dwie prędkości tylnego WOM 540/540E 2.6 Kabina 1) Klimatyzacja i ogrzewanie 2) Kabina dwudrzwiowa zamykana na klucz 3) Fotel kierowcy amortyzowany 4) Fotel pomocnika operatora 5) Wszystkie miejsca siedzące skierowane w kierunku jazdy 6) Lusterka zewnętrzne teleskopowe 7) Wycieraczki i spryskiwacze przedniej i tylnej szyby 8) Szyberdach lub dach przeszklony 9)Reflektory robocze przednie i tylne montowane na dachu 10)Radio 11) Lampa ostrzegawcza koloru żółtego 2.7 Pozostałe parametry 1) Zaczep główny transportowy o przesuwnej zmianie wysokości 2) Zaczep dolny rolniczy i stały zaczep do przyczep jedno osiowych 2.8 Wyposażenie 1) Gaśnica 2) Błotniki kół przednich i tylnych 3) Trójkąt ostrzegawczy
II.5) Główny kod CPV: 16700000-2
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
Okres w miesiącach | Okres w dniach | Data rozpoczęcia | Data zakończenia |
| 2019-12-16 |
II.9) Informacje dodatkowe:
Określenie warunków: zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60,00 |
rękojmia i gwarancja | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Wykonawca może zastrzec w ofercie informacje stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Wykonawca w takim przypadku zobowiązany jest wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, a także wydzielić je w wybrany przez siebie sposób, zapewniający zachowanie tajemnicy przedsiębiorstwa. Tak wydzielonych informacji Zamawiający nie będzie ujawniał. Wykonawca nie może zastrzec informacji i dokumentów, których jawność wynika z innych aktów prawnych w tym m.in. z zapisu art. 86 ust. 4 ustawy Pzp.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-11-14, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Malinowska Alicja
- Data udostępnienia w BIP: 2019-11-29
- Informacja zaktualizowana przez: Malinowska Alicja
- Data ostatniej aktualizacji: 2019-11-29 13:59:40
- Liczba odsłon: 1212
- Historia dokumentu: