Protokół z przetargu

spisany w Urzędzie Gminy Magnuszew dnia 17 stycznia 2019r  na okoliczność przetargu nieograniczonego ustnego na  sprzedaży:


    SAMOCHÓD pożarniczy marki Jelcz 325, rok produkcji 1985, przebieg 4788km, pojemność beczki 6500 litrów, cena wywoławcza pojazdu wynosi 27.500,00 zł (słownie: dwadzieścia siedem tysięcy pięćset zł), wadium 2750zł.

stanowiącego własność Gminy Magnuszew

2.Brak wadium i oferentów

3. osoby dopuszczone do przetargu ...............brak.......................................

4. Rozstrzygnięcia komisji – odrzuca się ofertę  nie zabezpieczoną wadium.

Unieważnia się przetarg.

Przetarg uważa się za zamknięty. 

 

Magnuszew 17.01.2019r


OGŁOSZENIE

Wójt Gminy Magnuszew

ogłasza ustny przetarg nieograniczony (aukcję) na sprzedaż

JELCZA POŻARNICZEGO

 

dane identyfikacyjne pojazdu:

1.1.Rodzaj pojazdu:                            - Samochód pożarniczy

1.2. marka                                           -  Jelcz

1.3.model pojazdu                              -  325

1.4.nr rej. poj.                                     – WKZ V280

1.5.rok produkcji                                 - 1985

1.6.przebieg                                         - 4788km

1.7.  pojemność beczki                        - 6500 litrów

1.8. numer podwozia                           -  00116      

Cena wywoławcza pojazdu wynosi 27 500,00 zł (słownie: dwadzieścia siedem tysięcy pięćset zł)

Wadium 2750zł.

         

Przetarg odbędzie się w siedzibie Urzędu Gminy w Magnuszewie przy ul. Saperów 24, pokój nr 13 , I piętro  w dniu 17.01.2019 r. o godz. 11:30,

Oględzin oferowanego samochodu można dokonać po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym od dnia ukazania się ogłoszenia w dni pracy urzędu w godz. Od 8.00 do 14.00, tel. 48 6217002 w.214.Najwyższa cena osiągnięta w przetargu, która musi być wyższa od ceny wywoławczej, będzie ceną sprzedaży.

Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wpłacenie wadium w wyżej wymienionej wysokości do dnia 15.01.2019r. na konto Urzędu (BS Piaseczno  06 8002 0004 0100 2033 2001 0008) (za datę wpłaty uznaje się datę uznania rachunku przez Organizatora przetargu). W treści operacji należy określić przedmiot jakiego dotyczy wpłacone wadium. Wadium wnosi się w pieniądzu.

 

Przed rozpoczęciem licytacji należy okazać licytatorowi (komisji) oryginał dowodu wpłaty wadium oraz dokumenty z których wynika prawo do reprezentowania podmiotu biorącego udział w przetargu.

Wysokość postąpienia zostanie określona przez licytatora w trakcie przetargu, jednak nie może wynosić mniej niż 1% ceny wywoławczej.

 

Oferentowi który zostanie ustalony nabywcą, wadium zostaje zarachowane na poczet ceny nabycia. Pozostałym uczestnikom, którzy wpłacili wadium zostanie niezwłocznie zwrócone po zakończeniu przetargu.

Wadium przepada na rzecz Gminy Magnuszew, jeżeli oferent, którego oferta została przyjęta uchyli się od zawarcia umowy. Nabywca, który w terminie nie uiści ceny nabycia, traci prawa wynikające z przybicia oraz złożone wadium.

 

Całość wylicytowanej kwoty pomniejszonej o wadium musi zostać wpłacona na ten sam rachunek bankowy co wadium w terminie 14 dni od daty przetargu.

 

Przetarg uważa się za zakończony wynikiem negatywnym, jeżeli w żaden z uczestników przetargu nie zaoferował ceny wyższej od wywoławczej.

 

W przetargu jako oferenci mogą brać udział osoby fizyczne i osoby prawne, jeżeli wpłacą wadium w wysokości, terminie i sposobie określonych w ogłoszeniu o przetargu.

W przetargu jako oferenci nie mogą uczestniczyć:

1. osoby, którym powierzono wykonanie czynności związanych z przeprowadzeniem przetargu;

4. małżonek, dzieci, rodzice i rodzeństwo osób, o których mowa w pkt 1;

5. osoby, które pozostają z prowadzącym przetarg w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności prowadzącego przetarg.

Zastrzega się prawo zamknięcia części lub całości przetargu bez wybrania którejkolwiek z ofert bez podania przyczyny. W przypadku naruszenia przepisów prowadzący przetarg stwierdza unieważnienie przetargu.

 

 

Magnuszew 2019.01.02


dokumentacja - samochod_p.poz.zip

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Malinowska Alicja
  • Data udostępnienia w BIP: 2019-01-18
  • Informacja zaktualizowana przez: Malinowska Alicja
  • Data ostatniej aktualizacji: 2019-01-18 08:07:55
  • Liczba odsłon: 598
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2475414]

przewiń do góry