Magnuszew, 2018-12-04 ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: ZP.271.33.2018
Nazwa zadania: ZAKUP OLEJU OPAŁOWEGO DO CELÓW
GRZEWCZYCH. 1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1) Prawa zamówień publicznych
Zamawiający, Wójt Gminy Magnuszew informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do
realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez wykonawcę: MER-TRANS Michał Pajdziński 26-640 Skaryszew, Grabina 2 – cena zmienna na
23.11.2018 -2,66zł/litr, upust 6,7%,
cena brutto 506 300zł, termin realizacji 36 godz. Uzasadnienie wyboru: 1. Oferta
spełnia wymogi ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Oferta
spełnia warunki specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Oferta
ma najkorzystniejszy bilans punktów z pośród złożonych ofert w tym postępowaniu,
została uznana za korzystną przy zastosowaniu kryteriów oceny ofert którymi
były: cena - 60%, rękojmia i gwarancja – 40%.
Otrzymała najwyższą liczbę punktów, tj. 100pkt, obliczoną zgodnie ze
wzorem określonym w pkt XIV siwz. 4. W postępowaniu nie
wykluczono żadnego Wykonawcy nie odrzucono żadnej oferty. Ponadto
Zamawiający przedstawia nazwy (firmy), siedziby
i adresy wykonawców, którzy
złożyli oferty, a także punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny
ofert i łączną punktację:
Lp. Nazwa
wykonawcy Adres
wykonawcy Cena
zł / opust % - ilość pkt Termin
realizacji – ilość punktów Suma
punktów 1 MER-TRANS Michał Pajdziński 26-640 Skaryszew, Grabina 2 506 300 zł / 6,7% - 60pkt 36 godz. – 40pkt 100pkt 2 PETROJET Sp.z o.o Kieszek 52, 26-670 Pionki 507 960 zł /6,23%- 59pkt 36 godz. – 40pkt 99pkt Umowa z wybranym Wykonawcą może zostać zawarta
w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze
najkorzystniejszej oferty. W przypadku nie wyrażenia zgody na niniejsze
rozstrzygnięcie postepowania przysługują środki ochrony określone w ustawie
Prawo zamówień publicznych działu VI.
Magnuszew, dnia 29.11.2018 r.
Informacja
o danych ujawnionych podczas otwarcia ofert
Działając na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.) zamawiający przekazuje pisemnie informacje, ujawnione podczas czynności otwarcia ofert, które odbyło się dnia 29.11.2018 r. w Urzędzie Gminy Magnuszew w postępowaniu o zamówienie publiczne pn. „ZAKUP OLEJU OPAŁOWEGO DO CELÓW GRZEWCZYCH”
Informacje podane podczas otwarcia ofert
Lp. |
Nazwa wykonawcy |
Adres wykonawcy |
Cena zł / opust % |
Termin realizacji |
1 |
MER-TRANS Michał Pajdziński |
26-640 Skaryszew, Grabina 2
|
506 300 zł / 6,7% |
36 godz. |
2 |
PETROJET Sp.z o.o |
Kieszek 52, 26-670 Pionki |
507 960 zł /6,23% |
36 godz. |
termin wykonania zamówienia – sukcesywnie rok 2019, termin płatności – 30 dni..
Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający podał, że na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 581 000 zł brutto.
Zamawiający przypomina, że zgodnie z dyspozycją art. 24 ust. 11 Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego powyższej informacji na stronie internetowej przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Ogłoszenie nr 648636-N-2018 z dnia 2018-11-21 r.
Gmina Magnuszew: ZAKUP OLEJU OPAŁOWEGO DO CELÓW GRZEWCZYCH
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych Nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej Nie
W przypadku
przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień
publicznych:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Magnuszew, krajowy numer identyfikacyjny
67022383000000, ul. ul. Saperów 24 , 26910 Magnuszew, woj.
mazowieckie, państwo Polska, tel. 486 217 105, e-mail
przetargi@magnuszew.pl, faks 486 217 025.
Adres strony internetowej (URL): www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Adres profilu nabywcy: www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i
urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja
samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział
obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania
postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z
zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z
zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w
jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali
zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających
indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz
pozostałych zamawiających):
I.4)
KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania
można uzyskać pod adresem (URL) Tak
www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja
istotnych warunków zamówienia Tak
www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji
można uzyskać pod adresem Nie
Oferty lub
wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie Nie
Dopuszczone
jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w
inny sposób: Nie
Wymagane
jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w
inny sposób: Tak
Inny sposób: osobiście/ pocztą/ kurierem - pisemnie
Adres: Urząd Gminy w Magnuszewie, 26-910 Magnuszew, ul.Saperów 24, pokój nr 8
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub
formatów plików, które nie są ogólnie dostępne Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można
uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa
nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP OLEJU OPAŁOWEGO DO CELÓW GRZEWCZYCH
Numer referencyjny: ZP.271.33.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog
techniczny Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i
ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i
wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie
zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Sukcesywna
dostawa oleju opałowego dla celów grzewczych w ilości 166.000 litrów
rzeczywistych do wskazanych kotłowni na terenie gm.Magnuszew w roku 2019. UG
Magnuszew NIP 812-19-14-938 - 40.000 litrów (w tym Ośrodek Zdrowia Magnuszew,
Ośrodek Zdrowia Mniszew, Gminny Ośrodek Kultury, Skansen Mniszew ) PSP
Przydworzyce NIP 812-179-62-55 - 18.000 litrów ZSiPO Magnuszew NIP
812-181-87-84 - 45.000 litrów PG Mniszew NIP 812-179-60-19 - 18.000 litrów PSP
Rozniszew NIP 812-172-60-71 - 20.000 litrów PSP Chmielew NIP 812-179-65-22 -
25.000 litrów Oferowany olej opałowy musi spełniać wymagania określone Polską
Normą PN-C-96024:2011, oraz rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia
4.01.2007 r. w sprawie wymagań jakościowych dotyczących zawartości siarki dla
olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których będą stosowane ciężkie
oleje opałowe (Dz. U. z 2007 r. nr 4, poz. 30). Minimalne warunki (zgodnie z
Polską Normą PN-C-96024:2011) jakim musi odpowiadać dostarczany olej opałowy: –
gęstość: w 15°C max 0,860 kg/l – wartość opałowa nie mniejsza niż 42,6 MJ/kg –
zawartość siarki nie więcej niż 0,1%(M/M) – temperatura zapłonu powyżej 55
stopni C – zawartość wody max. 200mg/kg. Dostawy będą odbywać się sukcesywnie,
z częstotliwością wynikającą z bieżących potrzeb po każdorazowym zgłoszeniu
przez przedstawiciela Zamawiającego (telefonicznie, e-mailem lub faxem),
zapotrzebowania na dostawę oleju opałowego. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić
transport oleju środkami transportu do tego przystosowanymi tj. autocysterną
wyposażoną w legalizowany przepływomierz i pompę ssąco-tłoczącą. Olej opałowy
lekki należy dostarczać z zachowaniem wszystkich obowiązujących przepisów
regulujących przewóz materiałów niebezpiecznych. Wykonawca realizuje dostawy na
własny koszt i ryzyko do momentu napełnienia zbiornika na olej i odebrania
przez Zamawiającego partii oleju opałowego poprzez potwierdzenie na dokumencie
przewozowym. Rozliczenie każdorazowej dostawy odbywać się będzie w oparciu o
ilości rzeczywiście dostarczonego oleju (według wskazania przepływomierza w
temperaturze rzeczywistej). Wielkość dostarczanego oleju opałowego nie będzie
podlegać przeliczeniu na warunki referencyjne tj. objętości oleju opałowego w
temperaturze 15 stopni C. Przy każdej dostawie Wykonawca dostarczy
Zamawiającemu świadectwo jakości lub równoważny dokument przedstawiający
parametry dostarczanego oleju, wystawione przez producenta lub jednostkę
upoważnioną do wykonywania badań (np. akredytowane laboratorium producenta).
Podczas każdej dostawy – Zamawiający ma prawo żądać okazania aktualnego
świadectwa legalizacji urządzenia pomiarowego autocysterny o numerze zgodnym z
numerem seryjnym licznika zainstalowanego na pojeździe dostawczym. Przy każdej
dostawie Zamawiający zastrzega sobie prawo pobrania z autocysterny Wykonawcy, w
obecności osoby, która dostarczyła produkt, próbki oleju opałowego i
skierowanie jej do badania do wybranego przez siebie laboratorium. W przypadku
dostarczenia oleju opałowego bez dokumentu, lub towaru niezgodnego z
obowiązującą normą lub złożoną ofertą, Zamawiającemu przysługiwać będzie prawo
do odmowy przyjęcia towaru. Ewentualne szkody powstałe z tego tytułu pokryje
Wykonawca zamówienia. Dostawca zobowiązuje się do sprzedaży i dowozu na rzecz
Zamawiającego oleju opałowego o jakości o parametrach technicznych nie gorszych
niż określone w normie PN-C-96024 dla L-1. Ilość oleju jest ilością szacunkową
i może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu ze względu na potrzeby zamawiającego.
Wykonawca udziela gwarancji jakości producenta na sprzedawany olej opałowy.
Wykonawca zapewnia, że sprzedawany olej opałowy spełnia określone wymagania.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli zamówionego i dostarczonego
towaru. Dostawy wykonywane będą sukcesywnie wg zgłoszonego zapotrzebowania
przez Zamawiającego. Zamówioną partię oleju opałowego Wykonawca winien
dostarczyć w terminie uzgodnionym przez strony w godzinach od 800 – 1400.
Wykonawca w zaoferowanym upuście musi uwzględnić występujące ewentualne różnice
pomiędzy temperaturą rzeczywistą wydanego paliwa a temperaturą referencyjną
stosowaną przez producentów oleju opałowego. Odbiór dostarczonej partii oleju
opałowego dokonywany będzie na podstawie wystawionego przez Wykonawcę dokumentu
– W-Z. Pokwitowanie odbioru dokument W-Z, należy wystawić oddzielnie dla każdej
zatankowanej kotłowni. W razie stwierdzenia wad jakościowych zamawiający zgłosi
niezwłocznie reklamacje do Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest rozpatrzyć
reklamację w dniu jej zgłoszenia. Uznanie reklamacji następować winno poprzez
wymianę produktu wadliwego na wolny od wad, na koszt Wykonawcy w terminie nie
dłuższym niż 2 dni od daty zgłoszenia reklamacji. Cena jednostkowa przedmiotu
zamówienia jest zmienna i zależy od ceny Producenta zaopatrującego Dostawcę
(Wykonawcę) . Przez cenę Producenta Zamawiający rozumie cenę podawaną do
publicznej wiadomości np. na stronie internetowej Producenta, powiększoną o
należy podatek VAT.
II.5) Główny kod CPV: 09135100-5
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje
informacje o wartości zamówienia):
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust.
1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną
udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust.
6 pkt 3 ustawy Pzp: 10 % wartości zamówienia podstawowego.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który
została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny
system zakupów: miesiącach: lub dniach: lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
Okres w miesiącach |
Okres w dniach |
Data rozpoczęcia |
Data zakończenia |
2019-01-01 |
2019-12-31 |
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I
TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1)
Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o
ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: aktualnie obowiązującą koncesję na obrót paliwami ciekłymi
wydana przez Prezesa Energetyki
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym
zakresie.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym
zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących
czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach
zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1)
Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24
ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne
podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt
1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie
o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, c) punkcie VII.2 ppkt. 1) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert,
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W
ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
koncesję na obrót paliwami ciekłymi wydana przez Prezesa Energetyki
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP) . Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wydruk z oficjalnej strony internetowej Producenta paliw na dzień określony w formularzu ofertowym
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub
dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia
do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty
zasadniczej: Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału
w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny,
partnerstwo innowacyjne)
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa
będzie zawarta:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
IV.2)
KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg
nieograniczony) Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo
innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego
opisu:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym
muszą odpowiadać wszystkie oferty:
IV.4) Licytacja elektroniczna
IV.5) ZMIANA
UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: a/
wystąpienia siły wyższej, co uniemożliwia wykonanie przedmiotu umowy zgodnie ze
SIWZ, b/ zmiany obowiązującego podatku VAT c/ rezygnacji przez Zamawiającego z
realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie
przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za
wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca
poniósł w związku z wynikającymi z Umowy planowanymi świadczeniami.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli
dotyczy):
Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 8 ust. 3 ustawy Pzp, nie ujawnia się
informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o
zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w
terminie składania ofert, w sposób niebudzący wątpliwości zastrzegł, że nie mogą
być one udostępniane oraz wykazał, załączając stosowne wyjaśnienia, iż
zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może
zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp. Wszelkie
informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16
kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r. Nr 153,
poz. 1503, ze zm.), które Wykonawca pragnie zastrzec jako tajemnicę
przedsiębiorstwa, winny być załączone w osobnym opakowaniu, w sposób
umożliwiający łatwe od niej odłączenie i opatrzone napisem: „Informacje
stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa – nie udostępniać”, z zachowaniem
kolejności numerowania stron oferty.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu: Data: 2018-11-29, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia
zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z
ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu > język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace
rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub
części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Malinowska Alicja
- Data udostępnienia w BIP: 2018-12-04
- Informacja zaktualizowana przez: Malinowska Alicja
- Data ostatniej aktualizacji: 2018-12-04 08:19:22
- Liczba odsłon: 620
- Historia dokumentu: