Magnuszew 10.09.2018 ZP.271.30.2018 ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA Działając na podstawie art. 93 ust.1
pkt. 4 Prawa zamówień publicznych Wójt Gminy Magnuszew informuje, że unieważnia prowadzone postępowanie pn: Budowa Otwartych Stref Aktywności: wariant podstawowy
– 4 obiekty, wariant rozszerzony – 1 obiekt. Cz.I.
Strefa Aktywności fizycznej w Przydworzycach – Podstawa prawna – art.93 ust.1pkt1. Uzasadnienie: w postępowaniu nie
wpłynęła żadna oferta. Cz.II.
Mniszewska strefa aktywności fizycznej – Podstawa prawna – art.93
ust.1pkt1. Uzasadnienie: w postępowaniu nie
wpłynęła żadna oferta. Cz.III.
Magnuszewska strefa aktywności fizycznej – COMES SOKOŁOWSCY Sp.J, 26-500
Szydłowiec, ul.Kościuszki 128A cena brutto 133.113,75zł, – Podstawa prawna – art.93
ust.1pkt 4 w związku z art.89 ust.1 pkt.2
oraz art.93 ust.1 pkt.4. Uzasadnienie: Zamawiający na sfinansowanie zakupu tej części zamówienia
przeznaczył 100.000zł przy czym cena jednej oferty to 133.113,75zł. Złożona
oferta Wykonawca przedłożył zdjęcia z urządzeń
z których jedno z nich jest niezgodne z wymogami Zamawiającego . W
związku z powyższym w postępowaniu nie
wpłynęła żadna nie podlegająca odrzuceniu Cz.1V. Chmielewska strefa
aktywności fizycznej – Podstawa prawna – art.93 ust.1pkt1. Uzasadnienie: w postępowaniu nie
wpłynęła żadna oferta. Cz.V.
Rozniszewska strefa aktywności fizycznej – – Podstawa prawna – art.93
ust.1pkt1. Uzasadnienie: w postępowaniu nie
wpłynęła żadna oferta. Środki ochrony prawnej Informacje dotyczące środków ochrony
prawnej znajdują się Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale
VI Prawa zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do
198g (t. j. Dz. U. z 2010 r.
Nr 113, poz. 759 z p. zm).
Magnuszew 06.09.2018
INFORMACJA O TREŚCI ZŁOŻONYCH OFERT
Na mocy art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z p. zm.) Wójt Gminy Magnuszew informuje, co następuje:
Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia Nr ZP.271.30.2018, pn: Budowa Otwartych Stref Aktywności: wariant podstawowy – 4 obiekty, wariant rozszerzony – 1 obiekt – 300 000zł,
Cz.I. Strefa Aktywności fizycznej w Przydworzycach – 50 000zł
Cz.II. Mniszewska strefa aktywności fizycznej – 50 000zł
Cz.III. Magnuszewska strefa aktywności fizycznej – 100 000zł
Cz.1V. Chmielewska strefa aktywności fizycznej – 50 000zł
Cz.V. Rozniszewska strefa aktywności fizycznej – 50 000zł
W terminie do dnia 2018-09-06 godz.10:00 , złożono następujące oferty:
---------------------------------------------------------------------------
Cz.I. Strefa Aktywności fizycznej w Przydworzycach – brak ofert
Cz.II. Mniszewska strefa aktywności fizycznej – brak ofert
Cz.III. Magnuszewska strefa aktywności fizycznej – COMES SOKOŁOWSCY Sp.J, 26-500 Szydłowiec, ul.Kościuszki 128A cena brutto 133.113,75zł, - okres rękojmi i gwarancji – 60 miesięcy, termin wykonania – 10.10.2018r
Cz.1V. Chmielewska strefa aktywności fizycznej – brak ofert
Cz.V. Rozniszewska strefa aktywności fizycznej – brak ofert
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej niniejszej informacji przekazuje Zamawiającemu "Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej". Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Ogłoszenie nr 607367-N-2018 z dnia 2018-08-22 r.
Gmina Magnuszew: Budowa Otwartych Stref Aktywności: wariant podstawowy – 4
obiekty, wariant rozszerzony – 1 obiekt.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych Nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej Nie
I. 1) NAZWA
I ADRES: Gmina
Magnuszew, krajowy numer identyfikacyjny 67022383000000, ul. ul. Saperów
24 , 26910 Magnuszew, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel.
486 217 105, e-mail przetargi@magnuszew.pl, faks
486 217 025.
Adres strony internetowej (URL): www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Adres profilu nabywcy: www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń
lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja
samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział
obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania,
w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z
innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest
odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za
przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie
będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie
zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania
można uzyskać pod adresem (URL) Tak , www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia Tak, www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Dostęp do
dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać
pod adresem Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy
przesyłać:
Elektronicznie Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób: Tak Inny sposób: osobiście/ pocztą/ kurierem -
pisemnie
Adres: 26-910 Magnuszew, ul.Saperów 24, pokój nr 8
Komunikacja
elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików,
które nie są ogólnie dostępne Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można
uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa
nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa Otwartych Stref Aktywności: wariant podstawowy
– 4 obiekty, wariant rozszerzony – 1 obiekt.
Numer referencyjny: ZP.271.30.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog
techniczny Nie
II.2) Rodzaj
zamówienia: Roboty
budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w
odniesieniu do: wszystkich części
II.4) Krótki
opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub
robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub
roboty budowlane: Cz.I. Strefa
Aktywności fizycznej w Przydworzycach Przedmiotem zamówienia wariant podstawowy
polegający na budowie siłowni plenerowej i strefie relaksu zlokalizowanych na
dz.nr 102 obręb ewid.0009 Przydworzyce. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i
montaż urządzeń sprawnościowych z lokalizacją na boisku przy Szkole Podstawowej
w Przydworzycach, teren w całości ogrodzony, w części przeznaczonej pod
przedsięwzięcie – wydzielony. Zgodnie z opisem technicznym, przedmiarem robót i
STWiOR. Cz.II. Mniszewska strefa aktywności fizycznej Przedmiotem zamówienia
wariant podstawowy polegający na budowie siłowni plenerowej i strefie relaksu
zlokalizowanych na dz.nr 678 obręb ewid.0035 Mniszew. Przedmiot zamówienia
obejmuje dostawę i montaż urządzeń sprawnościowych siłowni plenerowej
lokalizacja na boisku przy Szkole Podstawowej w Mniszewie , teren w całości
ogrodzony, w części przeznaczonej pod przedsięwzięcie – wydzielony. Zgodnie z
opisem technicznym, przedmiarem robót i STWiOR. Cz.III. Magnuszewska strefa
aktywności fizycznej Przedmiotem zamówienia wariant rozszerzony polegający na
budowie siłowni plenerowej, strefie relaksu oraz placu zabaw zlokalizowanych na
dz.nr 65/1 obręb ewid.0005 Magnuszew. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i
montaż urządzeń sprawnościowych siłowni plenerowej lokalizacja na boisku przy
Szkole Podstawowej w Magnuszewie, teren w całości ogrodzony, w części
przeznaczonej pod przedsięwzięcie – wydzielony. Zgodnie z opisem technicznym,
przedmiarem robót i STWiOR. Urządzony plac zabaw wimnien być ogrodzony
elementami wg uznania Wykonawcy w sposób zapewniający bezpieczeństwo
korzystania z obiektu i skalkulowany do ceny oferty. Cz.1V. Chmielewska strefa
aktywności fizycznej Przedmiotem zamówienia wariant podstawowy polegający na
budowie siłowni plenerowej i strefie relaksu zlokalizowanych na dz.nr 50/3
obręb ewid.0020 Chmielówek. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż
urządzeń sprawnościowych siłowni plenerowej lokalizacja na boisku przy Szkole
Podstawowej w Chmielewie , teren w całości ogrodzony, w części przeznaczonej
pod przedsięwzięcie – wydzielony. Zgodnie z opisem technicznym, przedmiarem
robót i STWiOR. Cz.V. Rozniszewska strefa aktywności fizycznej Przedmiotem
zamówienia wariant podstawowy polegający na budowie siłowni plenerowej i
strefie relaksu zlokalizowanych na dz.nr 201/2 obręb ewid.0004 Rozniszew.
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż urządzeń sprawnościowych siłowni
plenerowej lokalizacja na boisku przy Szkole Podstawowej w Rozniszewie, teren w
całości ogrodzony, w części przeznaczonej pod przedsięwzięcie – wydzielony.
Zgodnie z opisem technicznym, przedmiarem robót i STWiOR. Uwaga: Jeżeli w SIWZ
przy opisie przedmiotu zamówienia w tym również STWiOR, przedmiarach robót
wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w
stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby
traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy
realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie
gorszych niż wskazane. Za urządzenia bądź materiały równoważne Zamawiający uzna
takie urządzenia i materiały, które posiadają takie same lub korzystniejsze
parametry techniczne i jakościowe opisane w SIWZ, a ich zastosowanie w żaden
sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań techniczno -
technologicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej. Równoważne produkty
i urządzenia muszą posiadać wszelkie wymagane w SIWZ oraz prawem certyfikaty
dopuszczające je do obrotu i stosowania. Przedmiot umowy wykonany zostanie z
materiałów dostarczonych przez Wykonawcę. Materiały powinny odpowiadać
wymaganiom określonym przepisami o wyrobach budowlanych oraz wymaganiom
określonym w dokumentacji projektowej. Kompozycja, gabaryty, sposób wykonania i
montażu wszystkich poszczególnych elementów winien spełniać wymogi
bezpieczeństwa użytkowników oraz spełniać postanowienia wszystkich odpowiednich
przepisów prawnych i norm w tym: - Ustawa z dnia 12 czerwca 2002 roku o normalizacji
(Dz. U. 2015 nr 0 poz. 1483 ze zm.) zawiera informację (art. 4 punkt 3), iż
przestrzeganie Norm dotyczących placów zabaw jest dobrowolne. Jednak w
przypadku zastosowań rozwiązań innych niż zapisane w Normach właściciel lub
producent będzie musiał wykazać, że zapewnił bezpieczeństwo w inny sposób. -
Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 15 czerwca 2002 r. w sprawie
warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.
U. 2015 nr 0 poz. 1422 ze zm.) - Rozporządzenie Ministra Edukacji i Sportu w
sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach
podstawowych z dnia 31 grudnia 2002 r. (Dz. U. 2003 nr 6 poz. 69) – wszystkie
montowane na placu zabaw urządzenia, powinny posiadać odpowiednie atesty lub certyfikaty
- Norma PN-EN 1176 (wyposażenie placów zabaw i wymagania bezpieczeństwa).
Wszystkie urządzenia zastosowane na placach zabaw dla dzieci powinny być
wykonane zgodnie z jej wymogami - Dyrektywa Unii Europejskiej, która w
Załączniku I, punkt 3. wyłącza urządzenia na place zabaw z grupy produktów
zwanej zabawkami - Komunikat Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego w sprawie
placów zabaw i inne właściwe. Warunkiem realizacji zamówienia jest przedłożenie
wszystkich niezbędnych certyfikatów, atestów i innych dokumentów
potwierdzających spełnienie wymagań przepisów prawnych i obowiązujących w tej
materii norm, a także udzielenie min.3 – letniej gwarancji na wszystkie
elementy oraz montaż w miejscu wskazanym przez Zamawającego. Uwaga: Robota
budowlana zostanie wykonana z środków pochodzących z dofinansowania z Programu
rozwoju małej infrastruktury sportowo-rekreacyjnej o charakterze
wielopokoleniowym – Otwarte Strefy Aktywności (OSA) Edycja 2018
II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45112723-9 |
37535200-9 |
II.6)
Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust.
1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną
udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust.
6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który
została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny
system zakupów: miesiącach: lub dniach: data
rozpoczęcia: lub zakończenia: 2018-10-10
Okres w miesiącach |
Okres w dniach |
Data rozpoczęcia |
Data zakończenia |
2018-10-10 |
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1)
Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o
ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym
zakresie
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym
zakresie
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: wykonawca zobowiązany jest wykazać udokumentowane należyte
wykonanie, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania
ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
zrealizowali w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty
budowlane polegające na zrealizowaniu (tzn. rozpoczęli, prowadzili i zakończyli
roboty) conajmniej dwie roboty budowlane, polegające na budowie lub przebudowie
placów zabaw lub siłowni plenerowych wraz z dostawą i montażem urządzeń o
wartości min.50tyś. brutto każda.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących
czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach
zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1)
Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24
ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne
podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt
1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO
POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie
o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w punkcie VII.2 ppkt. 1) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert,
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W
ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat
przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty,
miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z
załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane
należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie
z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o
których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na
rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej
przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych
dokumentów – inne dokumenty
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W
POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O
KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP) . Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak , Informacja na temat
wadium
kwotę wadium w kwocie Cz.I. Strefa Aktywności fizycznej w Przydworzycach- 500zł
Cz.II. Mniszewska strefa aktywności fizycznej – 500zł Cz.III. Magnuszewska
strefa aktywności fizycznej - 1000zł Cz.IV. Chmielewska strefa aktywności
fizycznej - 500zł Cz.V. Rozniszewska strefa aktywności fizycznej - 500zł 2.
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)
pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy
oszczędnościowo kredytowej , z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem
pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2
ustawy 29.11.2000 o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.
U. Nr 109, poz.1158 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się
przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego: Bank BS Piaseczno
06 8002 0004 0100 2033 2001 0008 z dopiskiem: „Cz.I Strefa Aktywności fizycznej
w Przydworzycach Cz.II. Mniszewska strefa aktywności fizycznej Cz.III.
Magnuszewska strefa aktywności fizycznej Cz.IV. Chmielewska strefa aktywności
fizycznej Cz.V. Rozniszewska strefa aktywności fizycznej wiejskiej w Dębowoli”
Kopię przelewu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę zaleca
się dołączyć do składanej oferty. 4. Zamawiający nie dopuszcza złożenia wadium
w walucie innej niż złoty polski i dotyczy to wadium składanego w każdej z
możliwych form. 5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert,
przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego
Zamawiający będzie uważał za skuteczne, w przypadku uznania rachunku
zamawiającego (wpływ na konto zamawiającego).
IV.1.3)
Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub
dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia
do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty
zasadniczej: Nie
IV.1.6)
Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w
postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny,
partnerstwo innowacyjne)
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8)
Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
rękojmia i gwarancja |
40,00 |
IV.2.3)
Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony) Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo
innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas
trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Termin
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej
umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór
umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
IV.5) ZMIANA
UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy zgodnie
z zawartą treścią art.144 pzp a także w przypadku konieczności zmiany terminu
realizacji w związku z: - koniecznością wprowadzenia zmian w dokumentacji
projektowej, a wynikających z konieczności dostosowania zakresu zadania do
wytycznych programowych lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub -
warunków pogodowych uniemożliwiających wykonywanie robót - działaniem siły
wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego lub - nieterminowym, z
przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przekazania przez Zamawiającego terenu
budowy Wykonawcy lub - wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z
przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę lub - opóźnieniem związanym z
uzyskiwaniem przez Wykonawcę niezbędnych w myśl ustawy Prawo budowlane
dokumentów lub innymi okolicznościami niepowstałym i z winy Wykonawcy
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli
dotyczy):
Wykonawca może zastrzec w ofercie informacje stanowiące tajemnice
przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
Wykonawca w takim przypadku zobowiązany jest wykazać, iż zastrzeżone informacje
stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, a także wydzielić je w wybrany przez
siebie sposób, zapewniający zachowanie tajemnicy przedsiębiorstwa. Tak
wydzielonych informacji Zamawiający nie będzie ujawniał. Wykonawca nie może
zastrzec informacji i dokumentów, których jawność wynika z innych aktów
prawnych w tym m.in. z zapisu art. 86 ust. 4 ustawy Pzp.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu: Data: 2018-09-06, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia
zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z
ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace
rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub
części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Strefa Aktywności fizycznej w Przydworzycach |
1) Krótki
opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub
robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub
roboty budowlane:Przedmiotem
zamówienia jest wariant podstawowy polegający na budowie siłowni plenerowej i
strefie relaksu zlokalizowanych na dz.nr 102 obręb ewid.0009 Przydworzyce.
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż urządzeń sprawnościowych z lokalizacją
na boisku przy Szkole Podstawowej w Przydworzycach, teren w całości ogrodzony,
w części przeznaczonej pod przedsięwzięcie – wydzielony. Zgodnie z opisem
technicznym, przedmiarem robót i STWiOR.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45112723-9, 37535200-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 2018-10-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
|||
cena |
60,00 |
|||
rękojmia i gwarancja |
40,00 |
|||
|
2 |
Nazwa: |
Mniszewska strefa aktywności fizycznej |
|
1) Krótki
opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub
robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub
roboty budowlane:Przedmiotem
zamówienia jest wariant podstawowy polegający na budowie siłowni plenerowej i
strefie relaksu zlokalizowanych na dz.nr 678 obręb ewid.0035 Mniszew. Przedmiot
zamówienia obejmuje dostawę i montaż urządzeń sprawnościowych siłowni
plenerowej lokalizacja na boisku przy Szkole Podstawowej w Mniszewie , teren w
całości ogrodzony, w części przeznaczonej pod przedsięwzięcie – wydzielony.
Zgodnie z opisem technicznym, przedmiarem robót i STWiOR.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45112723-9, 37535200-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 2018-10-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
|||
cena |
60,00 |
|||
rękojmia i gwarancja |
40,00 |
|||
|
3 |
Nazwa: |
Magnuszewska strefa aktywności fizycznej |
|
1) Krótki
opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub
robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub
roboty budowlane:Przedmiotem
zamówienia jest wariant rozszerzony polegający na budowie siłowni plenerowej,
strefie relaksu oraz placu zabaw zlokalizowanych na dz.nr 65/1 obręb ewid.0005
Magnuszew. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż urządzeń
sprawnościowych siłowni plenerowej lokalizacja na boisku przy Szkole
Podstawowej w Magnuszewie, teren w całości ogrodzony, w części przeznaczonej
pod przedsięwzięcie – wydzielony. Zgodnie z opisem technicznym, przedmiarem
robót i STWiOR. Urządzony plac zabaw wimnien być ogrodzony elementami wg uznania
Wykonawcy w sposób zapewniający bezpieczeństwo korzystania z obiektu i
skalkulowany do ceny oferty.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45112723-9, 35535200-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 2018-10-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
|||
cena |
60,00 |
|||
rękojmia i gwarancja |
40,00 |
|||
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Chmielewska strefa aktywności fizycznej |
|
1) Krótki
opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub
robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub
roboty budowlane:Przedmiotem
zamówienia jest wariant podstawowy polegający na budowie siłowni plenerowej i
strefie relaksu zlokalizowanych na dz.nr 50/3 obręb ewid.0020 Chmielówek.
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż urządzeń sprawnościowych siłowni
plenerowej lokalizacja na boisku przy Szkole Podstawowej w Chmielewie , teren w
całości ogrodzony, w części przeznaczonej pod przedsięwzięcie – wydzielony.
Zgodnie z opisem technicznym, przedmiarem robót i STWiOR.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45112723-9, 37535200-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 2018-10-10
5) Kryteria oceny ofert:
|
Kryterium |
Znaczenie |
||
|
cena |
60,00 |
||
|
rękojmia i gwarancja |
40,00 |
||
|
5 |
Nazwa: |
Rozniszewska strefa aktywności fizycznej |
|
1) Krótki
opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub
robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub
roboty budowlane:Przedmiotem
zamówienia jest wariant podstawowy polegający na budowie siłowni plenerowej i
strefie relaksu zlokalizowanych na dz.nr 201/2 obręb ewid.0004 Rozniszew.
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż urządzeń sprawnościowych siłowni
plenerowej lokalizacja na boisku przy Szkole Podstawowej w Rozniszewie, teren w
całości ogrodzony, w części przeznaczonej pod przedsięwzięcie – wydzielony.
Zgodnie z opisem technicznym, przedmiarem robót i STWiOR
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45112723-9, 37535200-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 2018-10-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
rękojmia i gwarancja |
40,00 |
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Malinowska Alicja
- Data udostępnienia w BIP: 2018-09-10
- Informacja zaktualizowana przez: Malinowska Alicja
- Data ostatniej aktualizacji: 2018-09-10 13:35:34
- Liczba odsłon: 567
- Historia dokumentu: