ZP.271.21.2018                                                                                               Magnuszew 02.08.2018

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.Dowóz uczniów do szkół wraz z opieką,

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ

Zamawiający, Wójt Gminy Magnuszew działając na mocy art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.), zwanej dalej ustawą Pzp, zawiadamia, że w trybie przetargu nieograniczonego w sprawie wyboru wykonawcy zadania jako najkorzystniejsza wybrana została oferta złożona przez   „SANIMAX-Transport s.c” Janusz Sosnowski i Monika Sosnowska, 01-142 Warszawa, ul.Sokołowska 9/286, dla :

Część 1. :  Basinów –Kłoda –Przydworzyce 23 uczniów. Bożówka –Dębowola- Przydworzyce – Trzebień – 28 uczniów gimnazjum  Przydworzyce –Magnuszew 18 uczniów – długości ~26200m.  – 66.509,10zł – samochód 2005rok

Część 2. : Kępa Skórecka – Wilczkowice – Żelazna Nowa – Żelazna Stara – Grzybów - Magnuszew –

104  uczniów.  – długości ~65.769,60zł – samochód 2005rok

Część 3. : Trzebień- Wilczowola- Ostrów -Magnuszew - 76 uczniów – długości ~ 10700m61.628,40zł – samochód 2005rok

Część 4. : Przewóz Tarnowski- Przewóz Stary-Wólka Tarnowska- Grzybów – Magnuszew 90 uczniów. –     długości 7600m  61.506,00zł – samochód 2005rok

Uzasadnienie wyboru:

1. Oferta spełnia wymogi ustawy Prawo zamówień publicznych.

2. Oferta spełnia warunki specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

3. Oferta spełnia warunki określone SIWZ i ma najkorzystniejszy bilans punktów w tym postępowaniu , została uznana za korzystną przy zastosowaniu kryteriów oceny ofert którymi były: cena - 60%, rękojmia i gwarancja – 40%.  Otrzymała najwyższą liczbę punktów, tj. 100pkt, obliczoną zgodnie ze wzorem określonym w pkt XIV siwz.

4. W postępowaniu nie wykluczono żadnego Wykonawcy nie odrzucono żadnej oferty ani nie w

Ponadto Zamawiający przedstawia nazwy (firmy), siedziby  i  adresy wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację:                                                                                                    

Nr oferty

Nazwa (firma)
i adres wykonawcy

Cena brutto

Parametry techniczne pojazdu /rok produkcji

Liczba
punktów w  kryterium „cena”

Liczba
punktów w  kryterium „rękojmia i gwarancja”

Łączna liczba punktów

1.

„SANIMAX-Transport s.c”

Janusz Sosnowski i Monika Sosnowska,

01-142 Warszawa,

ul.Sokołowska 9/286

Cz.I.66509,10

Cz.II.65769,60

Cz.III.61628,40

Cz.IV.61506,00

 

Cz.I.2005r

Cz.II.2005r

Cz.III.2005r

Cz.IV.2005r

Cz.I.60

Cz.II.60

Cz.III.60

Cz.IV.60

 

 Cz.I.15

Cz.II.15

Cz.III.15

Cz.IV.15

Cz.I.75

Cz.II.75

Cz.III.75

Cz.IV.75

2

Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Radomiu Spółka z o.o, ul.Słowackiego 6,

26-640 Skaryszew

Cz.I.83490,00

Cz.II.84240,00

Cz.III.83600,00

Cz.IV.83700,00

 

Cz.I.1999r

Cz.II.1997r

Cz.III.1998rCz.IV.1998r

Cz.I.48

Cz.II.47

Cz.III.44

Cz.IV.44

 

 Cz.I.5

Cz.II.5

Cz.III.5 Cz.IV.5

 

Cz.I.53

Cz.II.52

Cz.III.49

Cz.IV.49

 

Umowa z wybranym Wykonawcą może zostać zawarta w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

 

W przypadku nie wyrażenia zgody na niniejsze rozstrzygnięcie postepowania przysługują środki ochrony określone w ustawie Prawo zamówień publicznych działu VI.

 


Magnuszew 2018-07-11

INFORMACJA O TREŚCI ZŁOŻONYCH OFERT

mocy art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z p. zm.) Wójt Gminy Magnuszew informuje, co następuje

Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 250.000zł:

Część 1. Trasa 1  – 51 000zł

Część 2. Trasa 2 76 000zł.

Część 3. Trasa 3  - 56 000zł

Część 4. Trasa 4 – 66 000zł

 

W terminie do dnia 2018-07-11 złożono następujące oferty:

 

Część 1. :  Basinów –Kłoda –Przydworzyce 23 uczniów. Bożówka –Dębowola- Przydworzyce – Trzebień – 28 uczniów gimnazjum  Przydworzyce –Magnuszew 18 uczniów – długości ~26200m. :

 

1.„SANIMAX-Transport s.c” Janusz Sosnowski i Monika Sosnowska, 01-142 Warszawa, ul. Sokołowska 9/286 – 66.509,00zł – samochód 2005rok

2.Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Radomiu Spółka z o.o, ul. Słowackiego 6, 26-640 Skaryszew – 83.490,00zł, samochód 1999rok

 

Część 2. : Kępa Skórecka – Wilczkowice – Żelazna Nowa – Żelazna Stara – Grzybów - Magnuszew –

104  uczniów.  – długości ~21700m.:

 

1.„SANIMAX-Transport s.c” Janusz Sosnowski i Monika Sosnowska, 01-142 Warszawa, ul. Sokołowska 9/286 – 65.769,60zł – samochód 2005rok

2.Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Radomiu Spółka z o.o, ul .Słowackiego 6, 26-640 Skaryszew – 84.240,00zł, samochód 1997rok

 

Część 3. : Trzebień- Wilczowola- Ostrów -Magnuszew - 76 uczniów – długości ~ 10700m.:

 

  1.„SANIMAX-Transport s.c” Janusz Sosnowski i Monika Sosnowska, 01-142 Warszawa, ul. Sokołowska 9/286 – 61.628,40zł – samochód 2005rok

2. Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Radomiu Spółka z o.o, ul. Słowackiego 6, 26-640 Skaryszew – 83.600,00zł, samochód – 1998rok

 

Część 4. : Przewóz Tarnowski- Przewóz Stary-Wólka Tarnowska- Grzybów – Magnuszew 90 uczniów. –     długości 7600m.:

 

1.„SANIMAX-Transport s.c” Janusz Sosnowski i Monika Sosnowska, 01-142 Warszawa, ul. Sokołowska 9/286 – 61.506,00zł – samochód 2005rok

2.Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Radomiu Spółka z o.o, ul. Słowackiego 6, 26-640 Skaryszew – 83700,00zł, samochód 1998rok.

 

Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej niniejszej informacji przekazuje Zamawiającemu "Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej". Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.


ZP.271.21.2018

Magnuszew dn. 06-07-2018r.

 

WYJAŚNIENIA i MODYFIKACJA ZWIĄZANA Z TREŚCIĄ SIWZ

 

Dotyczy przetargu pn.  Dowóz uczniów do szkół  wraz z opieką

 

Działając na podstawie art. 38 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2016 r. poz.1020) Zamawiający informuje:

Zmienia się w opisie przedmiotu zamówienia zapis  w punkcie XIV.3 odnośnik – parametry techniczne, który otrzymuje brzmienie:

-  „parametry techniczne (P)" - rok produkcji samochodów (P) - waga 40%

Rok produkcji samochodu od 2018r. do 2015r. - 25 pkt
Rok produkcji samochodu od 2014r. do 2010r. - 20 pkt
Rok produkcji samochodu od 2009r. do 2005r. - 15 pkt

Rok produkcji samochodu od 2004r. do 2000r. - 10 pkt

Rok produkcji samochodu od 1999r. do 1995r. - 5 pkt
Rok produkcji 1994 i poniżej.-  0 pkt

Wójt Gminy

Marek Drapała



ogłoszenie
Ogłoszenie nr 582218-N-2018 z dnia 2018-07-02 r.

Gmina Magnuszew: Dowóz uczniów do szkół wraz z opieką
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający  Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających  Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Magnuszew, krajowy numer identyfikacyjny 67022383000000, ul. ul. Saperów  24 , 26910   Magnuszew, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 486 217 105, e-mail przetargi@magnuszew.pl, faks 486 217 025.
Adres strony internetowej (URL): www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Adres profilu nabywcy: www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak, www.ugmagnuszew.bip.org.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.ugmagnuszew.bip.org.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem 
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie 
Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:  Tak  Inny sposób:   osobiście/ pocztą/ kurierem  Adres:   26-910 Magnuszew, ul.Saperów 24, pokój nr 8

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne  Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów do szkół wraz z opieką
Numer referencyjny: ZP.271.21.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:

II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Część 1. Trasa 1: Basinów –Kłoda –Przydworzyce 23 uczniów. Bożówka –Dębowola- Przydworzyce – Trzebień – 28 uczniów gimnazjum Przydworzyce –Magnuszew 18 uczniów – długości ~26200m – razem 69 uczniów Część 2. Trasa 2: Kępa Skórecka – Wilczkowice – Żelazna Nowa – Żelazna Stara – Grzybów - Magnuszew – 104 uczniów. – długości ~21700m. Część 3. Trasa 3 : Trzebień- Wilczowola- Ostrów -Magnuszew - 76 uczniów – długości ~ 10700m. Część 4. Trasa 4: Przewóz Tarnowski- Przewóz Stary-Wólka Tarnowska- Grzybów – Magnuszew 90 uczniów. – długości 7600m. Ogółem 4 części 340 uczniów. Dzieci dowiezione mają być do szkoły na godz. 7:50 - Rozpoczęcie dowozu nie wcześniej niż o godz.7:15 . - Jednorazowo w autobusie nie może jechać więcej niż przewidywana liczba miejsc. - Odwożenie zgodnie z harmonogramem ustalonym przez dyrektorów szkół, dokładna ilość uczniów podana przez dyrektorów. - Opieka nad przewożonymi uczniami, zagwarantowanie im bezpieczeństwa podczas wsiadania, przewozu i wysiadania w tym ubezpieczenie uczniów od następstw nieszczęśliwych wypadków - Wykonywanie usługi musi się dokonywać zgodnie z przepisami dotyczącymi ruchu drogowego i bezpieczeństwa w czasie przewozu, Zakończenie dowozu – po zakończonych zajęciach szkolnych. Stan techniczny pojazdów będzie poddany weryfikacji.

II.5) Główny kod CPV: 60100000-9
 
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:lub data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia


2018-09-03



2019-06-21
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Dysponowania conajmniej 1 autobusem dla każdej z części (tras) określonej w zamówieniu
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: przez dwa kolejne lata wykonywał tego typu zamówienie i przewoził conajmnjej 100 uczniów
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, Postanowienia dotyczące składania dokumentów przez Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej 1) Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w: a) punkcie VII.2 ppkt. 1), składa wyciąg z innego odpowiedniego rejestru lub, w przypadku braku takiego rejestru w państwie, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, innego równoważnego dokumentu wydanego przez właściwy organ sądowy lub administracyjny państwa, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert,
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
koncesje, zezwolenia lub licencji lub dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; - wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami; - wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty w wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – zał nr 4a Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
warunki techniczne40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

IV.4) Licytacja elektroniczna

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
zmiana stawki VAT
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Wykonawca może zastrzec w ofercie informacje stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Wykonawca w takim przypadku zobowiązany jest wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, a także wydzielić je w wybrany przez siebie sposób, zapewniający zachowanie tajemnicy przedsiębiorstwa. Tak wydzielonych informacji Zamawiający nie będzie ujawniał. Wykonawca nie może zastrzec informacji i dokumentów, których jawność wynika z innych aktów prawnych w tym m.in. z zapisu art. 86 ust. 4 ustawy Pzp.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-07-11, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu   > język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie

do pobrania:
siwz z załącznikami - zp_21_dowoz_siwz.pdf
załączniki do siwz - zalacznik_do_siwz_do_edycji.docx
Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 2475974]

przewiń do góry