OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Nazwa projektu lub programu
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 - 2020
Numer ogłoszenia: 531084-N-2018
Adres strony internetowej (url): www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Adres profilu nabywcy: www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Zamówienie było podzielone na części:
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1571478
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta PLN
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
1 w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
nie
Nazwa wykonawcy: WOJTPOL T.Wojtysiak Z.Krześniak Sp.J
Email wykonawcy: wojtpol@wojtpol Adres pocztowy: 26-900 Kozienice ul.Przemysłowa 1 Kod pocztowy: 26-900 Miejscowość: Kozienice Kraj/woj.: mazowieckie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2140000
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2140000 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2140000 Waluta:
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
IV.8) Informacje dodatkowe:
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |
IV.9.1) Podstawa prawna
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Magnuszew 2018-05-02
ZP.271.6.2018
WSZYSCY WYKONAWCY
KTÓRZY ZŁOŻYLI OFERTY
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ
Postępowanie: Nr sprawy: ZP.271.6.2018, pn. Budowa targowiska w Magnuszewie Zamawiający, Wójt Gminy Magnuszew działając na mocy art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.), zwanej dalej ustawą Pzp, zawiadamia, że w trybie przetargu nieograniczonego w sprawie wyboru wykonawcy zadania jako najkorzystniejsza wybrana została oferta nr 2 złożona przez WOJTPOL T.Wojtysiak, Z.Krześniak spółka jawna, ul.Przemysłowa 1, 26-900 Kozienice za oferowaną
– cenę brutto 2 140 000,00 PLN
- rękojmia i gwarancja 36 miesięcy , termin wykonania 30.10.2018r
Uzasadnienie wyboru:
1. Oferta spełnia wymogi ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Oferta spełnia warunki specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
3. Oferta została uznana za najkorzystniejszą przy zastosowaniu kryteriów oceny ofert którymi były: cena - 60%, rękojmia i gwarancja – 40%. Otrzymała najwyższą liczbę punktów, tj. 100pkt, obliczoną zgodnie ze wzorem określonym w pkt XIV siwz.
Ponadto Zamawiający przedstawia nazwy (firmy), siedziby i adresy wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację:
Nr oferty |
Nazwa (firma) |
Cena brutto |
Rękojmia i gwarancja |
Liczba |
Liczba |
Łączna liczba punktów |
1. |
Usługi Transportowo-Budowlane Bożena Kutyła 26-900 Kozienice, Wilczkowice 51 |
Oferta odrzucona
|
||||
2. |
WOJTPOL T.Wojtysiak, Z.Krześniak S.J. 26-900 Kozienice, ul.Przemysłowa 1 |
2 140 000,00 |
36 m-cy |
60 |
40 |
100 |
INFORMACJA O WYKONAWCACH KTÓRZY ZOSTALI WYKLUCZEMI
Zamawiający zawiadamia, że z postępowania został wykluczony wykonawca - Usługi Transportowo-Budowlane Bożena Kutyła, Wilczkowice Dolne 51, 26-910 Magnuszew , który nie wykazał spełnienia warunków udziału w postepowaniu.
Uzasadnienie faktyczne i prawne :
Zgodnie z art.26 ust.2 i 3 ustawy pzp Wykonawca w.W wezwany został do złożenia oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków określonych w siwz oraz ich uzupełnienia . W związku z niedopełnieniem nałożonego obowiązku Wykonawca nie wykazał między innymi spełnienia wymogu doświadczenia tj. nie przedłożył wykazu robót i dokumentów potwierdzających ich wykonanie ( referencji). Z tych to powodów zgodnie z art.24 ust.1 pkt.12 ustawy Prawo zamówień publicznych należało Wykonawcę - Usługi Transportowo-Budowlane Bożena Kutyła, Wilczkowice Dolne 51, 26-910 Magnuszew – wykluczyć z udziału w postępowaniu.
INFORMACJA O OFERTACH ODRZUCONYCH
W postępowaniu została odrzucona oferta Wykonawcy - Usługi Transportowo-Budowlane Bożena Kutyła, Wilczkowice Dolne 51, 26-910 Magnuszew.
Powodem odrzucenia oferty jest jego wykluczenie z udziału w postępowania ze względów wyżej podanych. Odrzucenia oferty dokonuje się zgodnie z art.89 ust.1 pkt.5 ustawy pzp .
Umowa z wybranym Wykonawcą może zostać zawarta w terminie nie krótszym niż 10 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
W przypadku nie wyrażenia zgody na niniejsze rozstrzygnięcie postepowania przysługują środki ochrony określone w ustawie Prawo zamówień publicznych działu VI.
Magnuszew 29-03-2018
INFORMACJA O TREŚCI ZŁOŻONYCH OFERT
Na mocy art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z p. zm.) Wójt Gminy Magnuszew informuje, co następuje:
Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia Nr ZP.271.6.2018, pn: Budowa targowiska w Magnuszewie wynosi - 2.000 000zł.
W terminie do dnia 2018-03-29 godz.10:00 , złożono następujące oferty:
---------------------------------------------------------------------------
1) Usługi Transportowo-Budowlane Bożena Kutyła Wilczkowice Dolne 51, cena brutto 1.999.999,00zł, - okres rękojmi i gwarancji – 36 miesięcy, termin wykonania – 30.10.2018r
2) WOJTPOL T.Wojtysiak, Z.Krześniak Spółka Jawna, ul.Przemysłowa 1, 26-900 Kozienice - cena brutto 2.140.000,00zł, - okres rękojmi i gwarancji – 36 miesięcy, termin wykonania – 30.10.2018r
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej niniejszej informacji przekazuje Zamawiającemu "Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej". Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
ogłoszenie
Ogłoszenie nr 531084-N-2018 z dnia 2018-03-14 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 - 2020
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Informacje dodatkowe:
Adres strony internetowej (URL): www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Adres profilu nabywcy: www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
adres
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
osobiście/ pocztą/ kurierem
Adres:
26-910 Magnuszew, ul.Saperów 24, pokój nr 8
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa targowisko w Magnuszewie
Numer referencyjny: ZP.271.6.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest - Budowa targowiska w Magnuszewie zlokalizowanego na działkach dz. nr ew. 1426/1, 306, obręb 0005 Magnuszew. Targowisko obejmuje teren o pow. 5 055,67 m2. Na terenie targowiska zaprojektowano dwa obiekty kubaturowe: wiatę targową na 32 stanowiska handlowe, budynek portierni z toaletami ogólnodostępnymi, zaprojektowano miejsca postojowe terenowe, parking handlowy dla sprzedawców – użytkowników targowiska, zaprojektowany na 9 pojazdów dostawczych do handlu „z samochodu” (miejsca oznakowane będą przez zarządcę targowiska), parking dla klientów targowiska na 19 stanowisk postojowych , miejsce postojowe na kontenery, na odpadki z targowiska, 2 stanowiska na kontenery. Na terenie zaprojektowano place i drogi manewrowe utwardzone. Wjazd na teren targowiska bezpośrednio z drogi krajowej D79. Zamówienie polegająca na: 1.1. Budowa portierni 1.2. Budowa sieci wodociągowej oraz instalacji sanitarnych i wentylacyjnych w budynku portierni 1.3. Targowisko w Magnuszewie – branża drogowa – budowa targowiska 1.4. Budowa wiaty targowej 1.5. Zieleń na terenie targowiska 1.6. Instalacje niskoprądowe 1.7. Instalacje elektryczne, urzadzenia oświetlenia drogowego 1.8. Odwodnienie i odprowadzanie wód opadowych z Wiaty 1.9. Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych Szczegółowym opisem przedmiotu Zamówienia będącym integralną częścią SIWZ, są : specyfikacja techniczna wraz z załączonymi przedmiarami robót. Przedmiary robót, które Zamawiający załączył do SIWZ mają znaczenie orientacyjne i pomocnicze. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane, ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 roku o wyrobach budowlanych, ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks Cywilny i ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych. Przedmiot umowy wykonany zostanie z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę. Materiały powinny odpowiadać wymaganiom określonym przepisami o wyrobach budowlanych oraz wymaganiom określonym w dokumentacji projektowej. Zamawiający zaleca Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej na terenie gdzie będą wykonywane roboty oraz uzyskanie na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkich informacji, które mogą być potrzebne do przygotowania oferty. Wszelkie koszty wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Wszelkie koszty mediów (energia elektryczna, woda, ścieki) związane z realizacją przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. Uwaga: Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia w tym również STWiOR, przedmiarach robót wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Za urządzenia bądź materiały równoważne Zamawiający uzna takie urządzenia i materiały, które posiadają takie same lub korzystniejsze parametry techniczne i jakościowe opisane w SIWZ, a ich zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań techniczno - technologicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej. Równoważne produkty i urządzenia muszą posiadać wszelkie wymagane w SIWZ oraz prawem certyfikaty dopuszczające je do obrotu i stosowania. Materiały powinny odpowiadać wymaganiom określonym przepisami o wyrobach budowlanych oraz wymaganiom określonym w dokumentacji projektowej.
II.5) Główny kod CPV: 45213141-3
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45100000-8 |
45111200-0 |
45232452-5 |
45232150-8 |
45232400-6 |
45232411-6 |
45231300-8 |
45112400-9 |
45262300-4 |
45262310-7 |
45262400-5 |
45261200-6 |
45213142-0 |
45233000-9 |
77310000-6 |
45312100-8 |
45312200-9 |
45231600-1 |
45310000-3 |
45316110-9 |
45232451-8 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
Okres w miesiącach | Okres w dniach | Data rozpoczęcia | Data zakończenia |
| 2018-10-30 |
II.9) Informacje dodatkowe:
Określenie warunków: zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca zobowiązany jest wykazać udokumentowane należyte wykonanie, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane polegające na zrealizowaniu (tzn. rozpoczęli, prowadzili i zakończyli roboty) co najmniej jedną robotę budowlaną o podobnym zakresie i złożoności lub kilku robót obejmujących branże objęte zamówieniem (tj.budowa, przebudowa obiektów kubaturowych, instalacji zewnętrznej wod-kan, oświetlenia, robót drogowych- nawierzchni z kostki brukowej) - ogólnej wartości min. 1.000.000 zł brutto. - Dysponowanie Personelem Kierowniczym posiadającym doświadczenie, wykształcenie i kwalifikacje jak dla osób mogących pełnić samodzielne funkcje techniczne w budownictwie zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, przewidzianych do realizacji niniejszego zamówienia, tj. osobą pełniącą funkcje Kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz wpisanego na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: osobą pełniącą funkcje Kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlane
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty 2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności od powiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Informacja na temat wadium
wadium w kwocie 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej , z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy 29.11.2000 o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego: Bank BS Piaseczno 06 8002 0004 0100 2033 2001 0008 z dopiskiem: Targowisko w Magnuszewie” Kopię przelewu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę zaleca się dołączyć do składanej oferty. 4. Zamawiający nie dopuszcza złożenia wadium w walucie innej niż złoty polski i dotyczy to wadium składanego w każdej z możliwych form. 5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne, w przypadku uznania rachunku zamawiającego (wpływ na konto zamawiającego). 6. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, powinny być one bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy 1) Nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji / poręczenia oraz wskazania ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją(poręczeniem), 3) kwotę gwarancji(poręczenia), 4) termin ważności gwarancji(poręczenia), 5) zobowiąże gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji(poręczenia) na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, że : a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 i 3 a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności,o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o których mowa w art. 25a ust.1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, lub b) Wykonawca, którego ofertę wybrano: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,. c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Dopuszcza się zamiennie zapis odwołujący się do przypadków wskazanych w ustawie pzp (art. 46 ust 4a i art. 46 ust 5 ustawy pzp). 7. Zasady zwrotu i zatrzymanie /ponowne wniesienie wadium: 7.1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt 7 .2. 7.2. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczenia lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art., 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania ofert złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej . 7.3. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano . 7.4. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed, upływem terminu składania ofert. 7.5. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jezeli w wyniku rozstrzygnigcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 7.6. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy nu rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 7.7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. l, oświadczenia, o któryrn mowa w art.25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę j ako najkorzystniejszej. 7.8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: l) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w spos6b nieprawidłowy.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60,00 |
rękojmia i gwarancja | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy zgodnie z zawartą treścią art.144 pzp a także w przypadku konieczności zmiany terminu realizacji w związku z: - koniecznością wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, a wynikających z konieczności dostosowania zakresu zadania do wytycznych programowych lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub - warunków pogodowych uniemożliwiających wykonywanie robót - działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego lub - nieterminowym, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przekazania przez Zamawiającego terenu budowy Wykonawcy lub - wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę lub - opóźnieniem związanym z uzyskiwaniem przez Wykonawcę niezbędnych w myśl ustawy Prawo budowlane dokumentów lub innymi okolicznościami niepowstałym i z winy Wykonawcy
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Wykonawca może zastrzec w ofercie informacje stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Wykonawca w takim przypadku zobowiązany jest wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, a także wydzielić je w wybrany przez siebie sposób, zapewniający zachowanie tajemnicy przedsiębiorstwa. Tak wydzielonych informacji Zamawiający nie będzie ujawniał. Wykonawca nie może zastrzec informacji i dokumentów, których jawność wynika z innych aktów prawnych w tym m.in. z zapisu art. 86 ust. 4 ustawy Pzp.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-03-29, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu > język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
dokumenty do pobrania:
SIWZ - zp_6_siwz_budowa_targowiska.docx
przedmiary robót:
aportiernia-2-przedmiar.pdf
bmagnuszew_portiernia.pdf
cmagnuszew_przedmiar_-_b.drogowa.pdf
dmagnuszew_wiata.pdf
ezielen_targowisko_magnuszew_prd.pdf
fmagnuszew_targowisko_niskopr_1_przedmiar.pdf
gmagnuszew_targowisko_el__przedmiar.pdf
gwiata-odwodnienie.pdf
specyfikacje techniczne:
magnuszew_sst_-_tel.docx
portiernia_pw.docx
proj._wyk._opis_magnuszew_targowisko_2_arch.kraj..doc
specyfikacja_techniczna.pdf
stwior-instalacje-portiernia.doc
stwior-kanalizacja.doc
stwior-portiernia.doc
targowisko_w_magnuszewie_-_sst-_el.docx
wiata_targowa_pw.docx
opis_audyt11.pdf
rysunki - rysunki_1.zip
harmonogram - harmonogram.xlsx
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Malinowska Alicja
- Data udostępnienia w BIP: 2018-05-23
- Informacja zaktualizowana przez: Malinowska Alicja
- Data ostatniej aktualizacji: 2018-05-23 12:18:59
- Liczba odsłon: 1390
- Historia dokumentu: