Magnuszew, 2017-10-30
ZP.271.19.2017
ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 7 Prawa zamówień publicznych Wójt Gminy Magnuszew informuje, że prowadzone postępowanie pn: Budowa wieży widokowej w Mniszewie – wyposażenie – unieważnia.
Podstawa prawna: art.93 ust.1 pkt.1
Podstawa faktyczna: W nie złożono żadnej oferty.
Środki ochrony prawnej
Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z p. zm)
Magnuszew 2017-10-27
INFORMACJA O TREŚCI ZŁOŻONYCH OFERT
mocy art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z p. zm.) w postępowaniu II pn. Budowa wieży widokowej w Mniszewie – wyposażenie, Wójt Gminy Magnuszew informuje, co następuje
Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 150.000zł:
W terminie do dnia 2017-09-27 nie wpłyneła żadna oferta
Ogłoszenie
Ogłoszenie nr 600985-N-2017 z dnia 2017-10-12 r.
Gmina Magnuszew: Budowa wieży widokowej w Mniszewie – wyposażenie wieży
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej Tak
Nazwa
projektu lub programu
poddziałanie 19.2 Wsparcie na wdrożenie operacji w ramach strategii grantowej
pt."Budowa lub przebudowa ogólnodostępnej i niekomercyjnej infrakstruktury
turystycznej, rekreacyjnej lub kulturalnej
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych Nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania Nie
Informacje
na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie
postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej Nie
W przypadku
przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień
publicznych:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Magnuszew, krajowy numer identyfikacyjny
67022383000000, ul. ul. Saperów 24 , 26910 Magnuszew, woj.
mazowieckie, państwo Polska, tel. 486 217 105, e-mail
przetargi@magnuszew.pl, faks 486 217 025.
Adres strony internetowej (URL): www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Adres profilu nabywcy: www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i
urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja
samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział
obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania
postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z
zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z
zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w
jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali
zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających
indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz
pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania
można uzyskać pod adresem (URL) Tak www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia Tak www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Dostęp do
dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać
pod adresem Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy
przesyłać:
Elektronicznie Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób: Tak Inny sposób: osobiście/ pocztą/ kurierem Adres:
26-910 Magnuszew, ul.Saperów 24, pokój nr 8
Komunikacja
elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików,
które nie są ogólnie dostępne Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można
uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa
nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa wieży widokowej w Mniszewie – wyposażenie wieży
Numer referencyjny: ZP.271.19.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog
techniczny Nie
II.2) Rodzaj
zamówienia: Roboty
budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i
ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i
wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie
zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Budowa
wieży widokowej w Mniszewie – wyposażenie wieży 1. Przedmiot i zakres
zamówienia - zabezpieczenie drzew na czas wykonywania robót budowlanych, Drzewa
należy zabezpieczyć poprzez owinięcie pni matami i odeskowanie oraz przez
wygrodzenie. Do zabezpieczenia pni przez oszalowanie z desek przeznaczono 7
drzew. - usunięcie 1 szt. drzewa - Roboty związane z usunięciem drzewa obejmują
wycięcie i wykarczowanie drzewa, wywiezienie pnia, karpiny i gałęzi poza teren
budowy na wskazane miejsce, zasypanie dołów. - wykonanie chodnika z kostki
brukowej betonowej przez rozszerzenie istniejącego chodnika – dojście od
schodów terenowych do wieży, kostka brukowa identyczna jak istniejące chodniki,
w obrzeżu betonowym. Wykonanie 23 m2 nawierzchni z kostki brukowej betonowej
obejmuje: - prace pomiarowe i roboty przygotowawcze, - oznakowanie robot, -
przygotowanie podłoża i podbudowy, - dostarczenie materiałów, - wykonanie
podsypki, - ułożenie i ubicie kostki, - wypełnienie spoin, - przeprowadzenie
badań i pomiarów wymaganych w specyfikacji technicznej. 2. Wyszczególnienie i
opis prac towarzyszących oraz robót tymczasowych Poza wykonaniem robót
podstawowych konieczne będzie wykonanie wytyczenia obiektów, a także pomiary
kontrolne w czasie realizacji wymienionych robót. 3. Zabezpieczenie chodników i
jezdni Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania przyległych do terenu robót
chodników i jezdni w stanie czystym i nienaruszonym poprzez właściwe
użytkowanie lub zastosowanie odpowiednich zabezpieczeń. Jakiekolwiek
uszkodzenia i zanieczyszczenia nawierzchni Wykonawca jest zobowiązany usunąć
bez możliwości ubiegania się o dodatkowe wynagrodzenie z tego tytułu. Wyposażenie
wieży 1. Klatka schodowa Klatka schodowa została zaprojektowana w konstrukcji
stalowej. Biegi schodów i spoczniki oparte na kształtownikach stalowych
C.Wypełnienie „podłogi” nastopnic i spoczników oraz tarasu widokowego – kraty
pomostowe.Kraty pomostowe należy dobrać do obciążenia użytkowego min. 5kN/m2
(wysokość płaskownika 40 mm, grubość 2 mm). Zaleca się zastosowanie krat
antypoślizgowych. 2. Maszt na szczycie wieży Konstrukcja masztu na szczycie
wieży – stalowa, skratowana – kształtowniki stalowe z rur kwadratowych 12 x 12
cm. Obwodowe elementy ozdobne, otaczające maszt skratowany, wykonane będą z rur
stalowych 12x12 cm. Maszt flagowy aluminiowy, – wyrób gotowy. - wysokość masztu
10,0 m, - średnica masztu przy podstawie 140 mm, - średnica masztu w szczycie
65 mm, - grubość ścianki 4,0 mm (3,5 mm), - dopuszczalne 3 segmenty, -
zwieńczenie, głowica lub kopułka kropla, - posadowienie, wspornik zawiasowy
(noga + kotwa), - mocowanie i wciąganie flagi: obejmy x3, obciążnik, zamek i
klucz nimbusowy, krętnik, linka, - kolor, srebrny, 3. Konstrukcja trapu –
pomostu wejściowego do wieży Konstrukcja trapu stalowa, podparta na wysuniętych
z gruntu – podłoża, ścianach żelbetowych. Nawierzchnia wykonana z ażurowych
krat podestowych. Balustrady z kształtowników stalowych – rury kwadratowe. 4.
Izolacje Zabezpieczenie konstrukcji stalowej przez ocynk ogniowy. 5. Balustrady
klatki schodowej i tarasu widokowego Zaprojektowano balustrady wysokości 120 cm
(na biegach, spocznikach i tarasie widokowym). Słupki stalowe spawane z rur
kwadratowych R50x4. Wypełnienie płaszczyzn balustradowych klatki schodowej,
tarasu górnego, trapu wejściowego, furtki wejściowej i zabezpieczenia
zewnętrznego dostępu do klatki schodowej (wg rysunku),wykonane będzie z siatki
z lin nierdzewnych. Siatka będzie montowana od wewnętrznej strony balustrad,
rozpinana na linkach i prętach konturowych, mocowanych do elementów
balustradowych i konstrukcyjnych wieży. Przyjęto w projekcie siatki ze stali
nierdzewnej, posiadające stosowne atesty i świadectwa dopuszczenia do
użytkowania. Parametry siatki: - średnica liny 4,0 mm, - konstrukcja liny 7x19,
- min. siła zrywająca linę 8,3 kN, - gatunek stali liny AISI 316, - min. wymiar
oczka siatki W/H, 80/141 mm, - min. wytrzymałość osadzenia tulejek F/P,
0,50/8,0 kN, Instalacje elektryczne 1. Oświetlenie masztu flagowego Projekt
przewiduje montaż do otoku stalowego zwieńczającego górny taras widokowy,
czterech opraw świetlnych, skierowanych z czterech stron na flagę umieszczoną
na szczycie masztu. Obwód załączany będzie w trybie automatycznym (wyłącznik
zmierzchowy) oraz ręcznie. Istniejącą w budynku Centrum kultury i Tradycji
rozdzielnicę należy wyposażyć w wyłącznik zmierzchowy sterowany czujnikiem
który będzie zamontowany na zewnątrz na ścianie pomieszczenia w którym jest
rozdzielnica. Obwód należy zabezpieczyć istniejącym w rozdzielnicy nie
wykorzystanym zabezpieczeniem nadprądowym B10A. Kabel YKYżo 3x2,5mm2 ułożony
będzie w istniejącym korytku, a po wyjściu z budynku w ziemi na głębokości
0,5m. Skrzyżowania kabla z innymi urządzeniami podziemnymi oraz drogami , a
także przejście z ziemi na konstrukcję wieży należy zabezpieczyć rurami
ochronnymi. Po wyjściu z ziemi (w stalowej rurze ochronnej), kabel będzie
układany na konstrukcji. Oprawy IP66 50W wyposażone w źródła LED. Kabel w
powłoce odpornej na promieniowanie UV. 2. Ochrona odgromowa Maszt flagowy
zamontowany na szczycie wieży będzie pełnił rolę zwodu pionowego. Należy
zapewnić metaliczne połączenie masztu z konstrukcją wieży, a także między
wszystkimi elementami konstrukcji, które będą odprowadzać ładunek do ziemi.
Wieża będzie stała na żelbetowym fundamencie którego zbrojenie będzie pełnić
funkcję uziomu. Wskazane pręty uzbrojenia będą spawane ze sobą i połączone
metalicznie z czterema słupami podtrzymującymi konstrukcję. Szczegółowym opisem
przedmiotu Zamówienia będącym integralną częścią SIWZ, są : opis, specyfikacja
techniczna wraz z załączonymi przedmiarami robót. Realizacja zamówienia podlega
prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo
budowlane, ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 roku o wyrobach budowlanych, ustawie
z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks Cywilny i ustawie z dnia 29 stycznia 2004
roku Prawo zamówień publicznych. Przedmiot umowy wykonany zostanie z materiałów
dostarczonych przez Wykonawcę. Materiały powinny odpowiadać wymaganiom
określonym przepisami o wyrobach budowlanych oraz wymaganiom określonym w
dokumentacji projektowej. Uwaga: Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu
zamówienia w tym również STWiOR, przedmiarach robót wskazana została nazwa
producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych
materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie
jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów,
urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane.
II.5) Główny kod CPV: 45223000-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45200000-9 |
45223210-1 |
45100000-8 |
45233222-1 |
45310000-3 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): Wartość bez VAT: Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy
przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7
lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną
udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust.
6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który
została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny
system zakupów: zakończenia:
Okres w miesiącach |
Okres w dniach |
Data rozpoczęcia |
Data zakończenia |
2017-12-28 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1)
Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o
ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym
zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym
zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca zobowiązany jest wykazać udokumentowane należyte
wykonanie, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania
ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
zrealizowali w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty
budowlane polegające na zrealizowaniu (tzn. rozpoczęli, prowadzili i zakończyli
roboty) co najmniej 3 robót o podobnym zakresie, technologii i każda wartości
min.50 tyś.zł .
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących
czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach
zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1)
Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24
ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne
podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt
1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO
POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie
o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
- odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, - wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W
ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W
POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O
KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
- Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o nie podleganiu wykluczeniu - wypełnione i podpisane przez wykonawcę, które stanowić będzie wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. - Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu - wypełnione i podpisane przez wykonawcę, które stanowić będzie brak podstaw wykluczenia - Wzór umowy- parafowany przez wykonawcę - Zobowiązania innego podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - pełnomocnictwo
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub
dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia
do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty
zasadniczej: Nie
IV.1.6)
Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w
postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny,
partnerstwo innowacyjne)
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8)
Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji
elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z
opisu przedmiotu zamówienia:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin wykonania |
40,00 |
IV.2.3)
Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony) Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo
innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
IV.4) Licytacja elektroniczna
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w
przypadku konieczności zmiany terminu realizacji w związku z: - koniecznością
wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, a wynikających z konieczności
dostosowania zakresu zadania do wytycznych programowych lub powszechnie
obowiązujących przepisów prawa lub - działaniem siły wyższej w rozumieniu
przepisów Kodeksu cywilnego lub - nieterminowym, z przyczyn niezależnych od
Wykonawcy, przekazania przez Zamawiającego terenu budowy Wykonawcy lub -
wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych
przez Wykonawcę lub - opóźnieniem związanym z uzyskiwaniem przez Wykonawcę niezbędnych
w myśl ustawy Prawo budowlane dokumentów lub innymi okolicznościami
niepowstałym i z winy Wykonawcy
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli
dotyczy):
Wykonawca może zastrzec w ofercie informacje stanowiące tajemnice
przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
Wykonawca w takim przypadku zobowiązany jest wykazać, iż zastrzeżone informacje
stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, a także wydzielić je w wybrany przez
siebie sposób, zapewniający zachowanie tajemnicy przedsiębiorstwa. Tak
wydzielonych informacji Zamawiający nie będzie ujawniał. Wykonawca nie może
zastrzec informacji i dokumentów, których jawność wynika z innych aktów
prawnych w tym m.in. z zapisu art. 86 ust. 4 ustawy Pzp.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu: Data: 2017-10-27, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia
zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z
ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace
rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub
części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
do pobrania:
SIWZ - zp_19_wieza_wyposazenie.docx
przedmiary robót:
wieza_zagospodarowanie_prd.pdf
wieza_widokowa_-_wyposazenie_prd.pdf
mniszew_wieza_widokowa_oswietlenie_1_przedmiar.pdf
STWIOR
sst-_el-wieza_widokowa.doc
specyfikacja_techniczna_arch.kraj..doc
wieza_proj.gosp.drzewostanem_i_proj.chodnika_wykonawczy.pdf
widoki_wieza_mniszew.pdf
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Malinowska Alicja
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Malinowska Alicja
- Data ostatniej aktualizacji: 2017-10-30 12:57:38
- Liczba odsłon: 348
- Historia dokumentu: