OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Numer ogłoszenia: 533886-N-2017
Adres strony internetowej (url): www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Adres profilu nabywcy: www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Zamówienie było podzielone na części:
CZĘŚĆ NR:
1
NAZWA:
Przebudowa drogi gminnej nr 170717 W Rozniszew - Boguszków
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
166263
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta PLN
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0 w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp.z o.o
Email wykonawcy: a.lamparski@pbdim.com.pl Adres pocztowy: ul.Kolejowa 2 Kod pocztowy: 05-300 Miejscowość: Mińsk Mazowiecki Kraj/woj.: mazowieckie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Cena wybranej oferty/wartość umowy
275114,10
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Oferta z najniższą ceną/kosztem 275114,10 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 310513,50 Waluta: PLN
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
IV.8) Informacje dodatkowe:
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |
CZĘŚĆ NR:
2
NAZWA:
Modernizacja ulicy Bohaterów Studzianek w Magnuszewie
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
41950
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta PLN
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0 w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Wielobranżowa DE-SO Stanisław Sowiński
Email wykonawcy: de-so@o2.pl Adres pocztowy: Dębnowola 71 05-660 Warka Kod pocztowy: 05-660 Miejscowość: Dębnowola Kraj/woj.: mazowieckie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Cena wybranej oferty/wartość umowy
83751,37
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Oferta z najniższą ceną/kosztem 83751,37 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 83751,37 Waluta: PLN
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
IV.8) Informacje dodatkowe:
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |
CZĘŚĆ NR:
3
NAZWA:
Modernizacja ulicy Przyjaźni w Magnuszewie
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
23163
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta PLN
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0 w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Wielobranżowa DE-SO Stanisław Sowiński
Email wykonawcy: de-so@o2.pl Adres pocztowy: Dębnowola 05-660 Warka Kod pocztowy: 05-660 Miejscowość: Dębnowola Kraj/woj.: mazowieckie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Cena wybranej oferty/wartość umowy
44124,15
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Oferta z najniższą ceną/kosztem 44124,15 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 44124,15 Waluta: PLN
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
|
Magnuszew, 2017-07-25
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
dot.: postępowania nr ZP.271.9.2017 pn: Modernizacja i przebudowa dróg gminnych.
Część I. Przebudowa drogi gminnej nr 170717 W Rozniszew - Boguszków
Część II. Modernizacja ulicy Bohaterów Studzianek w Magnuszewie
Część III. Modernizacja ulicy Przyjaźni w Magnuszewie
- Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1) Prawa zamówień publicznych zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu dla części:
Cz.I. Przebudowa drogi gminnej nr 170717 W Rozniszew - Boguszków
wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez wykonawcę:
Przedsiębiorstwo Budowy Dróg
i Mostów Sp.z o.o,
ul.Kolejowa 28,
05-300 Mińsk Mazowiecki
za cenę brutto 275.114,10zł, gwarancja 60 miesięcy. W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty
Lp. |
Nazwa wykonawcy |
Adres wykonawcy |
Cena
|
Rękojmia i gwarancja |
Łączna punktacja |
1 |
Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp.z o.o, |
ul.Kolejowa 28, 05-300 Mińsk Mazowiecki |
60 |
40 |
100 |
2 |
Firma Wielobranżowa DE-SO Stanisław Sowiński |
Dębnowola 71, 05-660 Warka |
53 |
40 |
93 |
Uzasadnienie wyboru: wybrana oferta spełnia warunki określone siwz i ma najkorzystniejszy bilans punktów.
Cz.II . Modernizacja ulicy Bohaterów Studzianek w Magnuszewie.
wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez wykonawcę:
Firma Wielobranżowa
DE-SO Stanisław Sowiński,
Dębnowola 71,
05-660 Warka
za cenę brutto 83.751,37zł, gwarancja 60 miesięcy. W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty
Lp. |
Nazwa wykonawcy |
Adres wykonawcy |
Cena
|
Rękojmia i gwarancja |
Łączna punktacja |
1 |
Firma Wielobranżowa DE-SO Stanisław Sowiński |
Dębnowola 71, 05-660 Warka |
60 |
40 |
100 |
Uzasadnienie wyboru: wybrana oferta i spełniały warunki określone siwz i jest jedną ofertą złożoną w tej części postępowania.
Cz.III. Modernizacja ulicy Przyjaźni w Magnuszewie.
wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez wykonawcę:
Firma Wielobranżowa
DE-SO Stanisław Sowiński, Dębnowola 71,
05-660 Warka
za cenę brutto 44.124,15zł, gwarancja 60 miesięcy. W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty
Lp. |
Nazwa wykonawcy |
Adres wykonawcy |
Cena
|
Rękojmia i gwarancja |
Łączna punktacja |
1 |
Firma Wielobranżowa DE-SO Stanisław Sowiński |
Dębnowola 71, 05-660 Warka |
60 |
40 |
100 |
Uzasadnienie wyboru: wybrana oferta i spełniały warunki określone siwz i jest jedną ofertą złożoną w tej części postępowania.
Wybrani wykonawcy obowiązani są skontaktować się z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy od dnia 2017-08-01.
2. W prowadzonym postępowaniu nie zostały odrzucone żadne oferty
3. W prowadzonym postępowaniu zostali wykluczeni żadni wykonawcy
4. W postepowaniu nie przewidziano dynamicznego systemu zakupów
Środki ochrony prawnej
Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z p. zm)
Magnuszew 2017-07-03
INFORMACJA O TREŚCI ZŁOŻONYCH OFERT
mocy art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych
(t. j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z p. zm.) Wójt Gminy Magnuszew informuje, co następuje
Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi:
Część I. Przebudowa drogi gminnej Rozniszew – Boguszków - 270 000zł
Część II. Modernizacja ulicy Bohaterów Studzianek w Magnuszewie – 85 000zł
Część III. Modernizacja ulicy Przyjaźni w Magnuszewie – 45 000zł
W terminie do dnia 2017-07-03 złożono następujące oferty:
1. Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp.z o.o, ul.Kolejowa 28, 05-300 Mińsk Mazowiecki
Część I. Przebudowa drogi gminnej Rozniszew – Boguszków - cena brutto 275.114,10 zł
- okres rękojmi i gwarancji - 60 miesięcy
- termin wykonania – 29-09-2017r
2. Forma Wielobranżowa DE-SO Stanisław Sowiński, Dębnowola 71, 05-660 Warka
Część I. Przebudowa drogi gminnej Rozniszew – Boguszków - cena brutto 310.513,50zł
Część II. Modernizacja ulicy Bohaterów Studzianek w Magnuszewie - cena brutto 83.751,37zł
Część III. Modernizacja ulicy Przyjaźni w Magnuszewie - cena brutto 44.124,15zł
- okres rękojmi i gwarancji - 60 miesięcy
- termin wykonania – 29-09-2017r
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej niniejszej informacji przekazuje Zamawiającemu "Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej". Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Ogłoszenie nr 533886-N-2017 z dnia 2017-06-16 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Nazwa projektu lub programu
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
Adres strony internetowej (URL): www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Adres profilu nabywcy: www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)Tak
ElektronicznieNie Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Inny sposób:
osobiście/ pocztą/ kurierem
Adres:
26-910 Magnuszew, ul.Saperów 24, pokój nr 8
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja i przebudowa dróg gminnych gm.Magnuszew
Numer referencyjny: ZP.271.9.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:Tak
wszystkich części
II.5) Główny kod CPV: 45100000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45233000-9 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
Okres w miesiącach | Okres w dniach | Data rozpoczęcia | Data zakończenia |
| 2017-09-29 |
II.9) Informacje dodatkowe:
Określenie warunków: zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca zobowiązany jest wykazać udokumentowane należyte wykonanie, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane polegające na zrealizowaniu (tzn. rozpoczęli, prowadzili i zakończyli roboty) co najmniej 3 robót o podobnym zakresie, technologii i każda wartości min.50 tyś.zł .
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji Nie
- wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości cz.I. 4000,00 zł, cz.II. 600,00zł cz.III. 1000,00,zł . Wadium musi obejmować okres związania z ofertą. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) W pieniądzu – wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego 2) W poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3) W gwarancjach bankowych 4) W gwarancjach ubezpieczeniowych 5) W poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Wadium wnoszone w pieniądzu należy płacić przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy Magnuszew, który jest organem wykonawczym Zamawiającego Bank BS Piaseczno 06 8002 0004 0100 2033 2001 0008 z dopiskiem: Modernizacja i przebudowa dróg cz.I, cz.II, cz.III” Kopię przelewu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę zaleca się dołączyć do składanej oferty. Wadium wnoszone w pieniądzu będzie uważane za wniesione prawidłowo wówczas, jeżeli kwota wymaganego wadium będzie znajdowała się na wskazanym koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:Nie
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60,00 |
rękojmia i gwarancja | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
IV.4) Licytacja elektroniczna
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadku konieczności zmiany terminu realizacji w związku z: - koniecznością wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, a wynikających z konieczności dostosowania zakresu zadania do wytycznych programowych lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub - działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego lub - nieterminowym, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przekazania przez Zamawiającego terenu budowy Wykonawcy lub - wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę lub - opóźnieniem związanym z uzyskiwaniem przez Wykonawcę niezbędnych w myśl ustawy Prawo budowlane dokumentów lub - innymi okolicznościami niepowstałym i z winy Wykonawcy
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Wykonawca może zastrzec w ofercie informacje stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Wykonawca w takim przypadku zobowiązany jest wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, a także wydzielić je w wybrany przez siebie sposób, zapewniający zachowanie tajemnicy przedsiębiorstwa. Tak wydzielonych informacji Zamawiający nie będzie ujawniał. Wykonawca nie może zastrzec informacji i dokumentów, których jawność wynika z innych aktów prawnych w tym m.in. z zapisu art. 86 ust. 4 ustawy Pzp
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-07-03, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu > język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:Nie
Część nr: | 1 | Nazwa: | Przebudowa drogi gminnej nr 170717 W Rozniszew - Boguszków |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45100000-8, 45233000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 2017-09-29
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
rękojmia i gwarancja | 40,00 |
Część nr: | 2 | Nazwa: | Modernizacja ulicy Bohaterów Studzianek w Magnuszewie |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45100000-8, 45233000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 2017-09-29
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
rękojmia i gwarancja | 40,00 |
Część nr: | 3 | Nazwa: | Modernizacja ulicy Przyjaźni w Magnuszewie |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45100000-8, 45233000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 2017-09-29
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
rękojmia i gwarancja | 40,00 |
do pobrania:
SIWZ - zp_9_drogi_3_czesci_.docx
STWiOR - stwior_drogi.docx
Przedmiary:
- przedmiar_ofertowy_boguszkow.xlsx
- przedmiar_ofertowy_bohaterow_studzianek.xlsx
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Malinowska Alicja
- Data udostępnienia w BIP: 2017-08-08
- Informacja zaktualizowana przez: Malinowska Alicja
- Data ostatniej aktualizacji: 2017-08-08 14:19:15
- Liczba odsłon: 1420
- Historia dokumentu: