OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Numer ogłoszenia: 78072 - 2017
Numer ogłoszenia: 79784 - 2017
Informacje dodatkowe:
Adres strony internetowej (URL): ugmagnuszew.bip.org.pl
Adres profilu: ugmagnuszew.bip.org.pl
Zamówienie podzielone jest na części:
Dodatkowe kody CPV:
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT691057 WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 w tym Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM nie Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe MOTO-TRUCK Leszek Chmiel, biuro@mototruck.pl, 25-116 Kielce ul.ks.P.Ściegiennego 270, 25-116, Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Skrót literowy nazwy państwa: Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie Skrót literowy nazwy państwa: Cena wybranej oferty/wartość umowy 771210 Oferta z najniższą ceną/kosztem 771210 > Oferta z najwyższą ceną/kosztem 771210 Waluta: PLN IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |
Magnuszew, 2017-05-29
ZP.271.5.2017
Przedsiębiorstwo Usług Handlowych MOTO-TRUCK
Leszek Chmiel,
ul.Ściegiennego 270,
25-116 Kielce
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Zakup nowego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP w Magnuszewie
1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1) Prawa zamówień publicznych zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez wykonawcę:
Przedsiębiorstwo Usług Handlowych MOTO-TRUCK Leszek Chmiel, ul.Ściegiennego 270, 25-116 Kielce za cenę brutto 771 210,00zł, gwarancja - 36 miesięcy, termin wykonania - 02.10.2017r.
Uzasadnienie wyboru: Oferta była jedną w tym postępowaniu i spełnia warunki określone SIWZ.
Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 2017-06-05.
Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny
W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty
Lp. |
Nazwa wykonawcy |
Adres wykonawcy |
Cena
|
Gwarancja |
Termin wykonania |
Łącznie punktacja |
1 |
Przedsiębiorstwo Usług Handlowych MOTO-TRUCK Leszek Chmiel |
ul. Ściegiennego 270, 25-116 Kielce |
60 |
20 |
20 |
100 |
2. W prowadzonym postępowaniu nie zostały odrzucone żadne oferty
3. W prowadzonym postępowaniu zostali wykluczeni żadni wykonawcy
4. W postepowaniu nie przewidziano dynamicznego systemu zakupów
5. Działając na podstawie art. 94 ust. 2 Prawa zamówień publicznych.
Środki ochrony prawnej
Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z p. zm)
INFORMACJA O TREŚCI ZŁOŻONYCH OFERT
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn: Zakup nowego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP w Magnuszewie.
Na mocy art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych
(t. j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z p. zm.) Nazwa zamawiającego informuje, co następuje:
Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi: 850 000zł
W terminie do dnia 2017-05-15 złożono następujące ofertę:
Złożono ofertę
---------------------------------------------------------------------------
Przedsiębiorstwo Usług Handlowych MOTO-TRUCK Leszek Chmiel, ul.Ściegiennego 270, 25-116 Kielce:,
- cena brutto 771 210,00zł
- okres gwarancji 36 miesięcy
- termin wykonania – 02-10-2017r
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej niniejszej informacji przekazuje Zamawiającemu "Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej". Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Magnuszew 15-05-2017
Magnuszew dn. 09-05-2017r.
WYJAŚNIENIA ZWIĄZANE Z TREŚCIĄ SIWZ Nr 3
Dotyczy przetargu pn. Zakup nowego średniego samochodu do ratowniczo-gaśniczego dla OSP w Magnuszewie
Działając na podstawie art. 38 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2016 r. poz.1020) Zamawiający wyjaśnia/ odpowiada:
Pytanie nr 1 Dot. pkt. 16 Wymagań minimalnych Zamawiającego. Zamawiający wymaga ogumienia terenowego z bieżnikiem dostosowanym do różnych warunków atmosferycznych. Czy Zamawiający dopuści ogumienie szosowo-terenowe dostosowane do różnych warunków atmosferycznych? Ogumienie takie jest standardowo montowane w pojazdach pożarniczych wyposażonych w ogumienie bliźniacze tylnej osi, która to jest wymagana przez Zamawiającego w pkt 9.
Odpowiedź: Nie zmienia się wymogu.
Pytanie nr 2 Dot. pkt. 39 Wymagań minimalnych Zamawiającego.
Zamawiający wymaga by szkielet zabudowy był wykonany z profili stalowych nierdzewnych. Czy Zamawiający dopuści by szkielet zabudowy był wykonany z aluminiowych profili nierdzewnych, co jest rozwiązaniem równoważnym, a nawet lepszym biorąc pod uwagę fakt, że zabudowa taka jest znacznie lżejsza od zabudowy wykonanej ze stali nierdzewnej.
Odpowiedź: Odpowiedzi udzielono w wyjaśnieniu nr 2 z 8-05-2017 pytanie 8.
Pytanie nr 3
Dot. pkt. 45 Wymagań minimalnych Zamawiającego. Zamawiający wymaga by drabina do wejścia na dach była umieszczona po lewej stronie z tyłu pojazdu. Czy Zamawiający dopuści drabinę do wejścia na dach umieszczona po prawej stronie, co jest rozwiązaniem spełniającym w stopniu równym wymagania zamawiającego?
Odpowiedź: Nie zmienia się wymogu.
Pytanie nr 4 Dot. pkt. 50 Wymagań minimalnych Zamawiającego. Zamawiający wymaga by na każdym boku były umieszczone listwy LED w górnej części zabudowy pożarniczej. Czy zamawiający dopuści pojazd, który nie będzie wyposażony w zewnętrzne listwy LED, ale z oświetleniem pola pracy w technologii LED zapewniającym zgodne z normą oświetlenie min. 5 luksów w odległości 1 m od zabudowy pojazdu?
Odpowiedź: Nie zmienia się wymogu.
Pytanie nr 5 Dot. pkt. 54 Wymagań minimalnych Zamawiającego. Zamawiający wymaga by samochód był wyposażony w zbiornik o pojemności 3000 litrów. Czy Zamawiający dopuści zbiornik wody o pojemności 4000 litrów?
Odpowiedź: Dopuszcza się zbiornik o pojemności min.3000 max.4000 litrów ( z zaznaczeniem pojemności).
Pytanie nr 6 Dot. pkt. 66 Wymagań minimalnych Zamawiającego. Zamawiający wymaga by przedział autopompy był wyposażony we włącznik i wyłącznik silnika pojazdu.
Czy zamawiający dopuszcza rozwiązanie, w którym w przedziale autopompy zamontowany jest tylko wyłącznik silnika bez włącznika silnika pojazdu? Chcielibyśmy zwrócić uwagę, że włączanie i wyłączanie silnika pojazdu, ze względu na nagłe obciążenie mechanizmów pracujących, powinno odbywać się za pomocą stacyjki pojazdu, po uprzednim rozłączeniu elementów napędowych. O ile wyłączenie silnika pojazdu oraz autopompy w przedziale obsługi tłumaczyć można koniecznością sytuacji nagłej (np. konieczność natychmiastowego zaprzestania podawania środków gaśniczych), o tyle ponowne uruchomienie z uwagi na obciążenie mechaniczne sprzęgniętych już ze sobą elementów nie powinno się odbywać się z tyłu. Umieszczenie w tylnym przedziale włącznika startu silnika powodować będzie, że obsługujący będą, zgodnie z założeniem, że skoro jest, używać go znacznie częściej niż wymagałaby tego sytuacja nagła, co skutkować może uszkodzeniem układu napędowego autopompy.
Odpowiedź: Dopuszcza się takie rozwiązanie.
Pytanie nr 7 Dot. pkt. 73 Wymagań minimalnych Zamawiającego. Zamawiający wymaga masztu oświetleniowego z możliwością sterowania reflektorami w pionie i w poziomie bezprzewodowo z poziomu gruntu. Czy Zamawiający dopuści maszt bez możliwości sterowania bezprzewodowego?
Odpowiedź: Nie zmienia się wymogu.
Ponadto wyjaśniając Zamawiający informuje, że w siwz zapisał:
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakiekolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie –należy przyjąć, że wskazane patenty znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych.
ZP.271.5.2017
Magnuszew dn. 08-05-2017r.
WYJAŚNIENIA ZWIĄZANE Z TREŚCIĄ SIWZ Nr 2
Dotyczy przetargu pn. Zakup nowego średniego samochodu do ratowniczo-gaśniczego dla OSP w Magnuszewie
Działając na podstawie art. 38 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2016 r. poz.1020) Zamawiający wyjaśnia/ odpowiada:
Pytanie nr 1 dot. pkt.5 zał.Wymagania Zamawiającego do SIWZ Zamawiający wymaga by samochód był fabrycznie nowy, rok produkcji 2017. Biorąc pod uwagę fakt, że za rok produkcji pojazdu niekompletnego przyjmuje się rok jego zabudowy, czy Zamawiaiacy dopuści zaoferowanie pojazdu wyprodukowanego (zabudowanego) w roku 2017 przy użyciu fabrycznie nowego podwozia z roku produkcji z końca 2016? Przy czym okres gwarancji będzie obejmował na cały pojazd licząc od daty wydania pojazdu.
Odpowiedź : Tak.
Pytanie nr 2 dot. pkt.23 zał.Wymagania Zamawiającego do SIWZ
W celu uniknięcia błędów interpretacyjnych Czy Zamawiaiacy dopuści zmiany zapisu na .. Boczne lusterka główne podgrzewane i sterowane elektrycznie?
Odpowiedź: Tak
Pytanie nr 3 dot. pkt.42 zał.Wymagania Zamawiającego do SIWZ Czy Zamawiający dopuści:" zastosowanie zaworu odcinającego do działka ze sterowaniem elektryczno-pneumatycznym umieszczonego w ogrzewanym przedziale autopompy"?
Odpowiedź: Nie dopuszcza się zmiany.
Pytanie nr 4 dot. pkt.54 zał.Wymagania Zamawiającego do SIWZ Czy Zamawiający dopuści:" zastosowanie zbiornika wody o pojemności 3000 litrów?
Odpowiedź: Tak.
Pytanie nr 5 dot. pkt.5 Czy Zamawiający wyrazi zgodę na dostarczenie pojazdu zabudowanego w 2017 roku na fabrycznie nowym i nieużywanym podwoziu z 2016 roku?
Odpowiedź: Tak.
Pytanie nr 6 Czy Zamawiający wyrazi zgodę na dostarczenie pojazdu z silnikiem o mocy 206 kW?
Odpowiedź: dot. pkt.7. silnik o minimalnej mocy 200 kW
Pytanie nr 7 Czy Zamawiający wyrazi zgodę na dostarczenie pojazdu z terenowym ogumieniem pojedynczym osi tylnej?
Odpowiedź: Nie dopuszcza się zmiany.
Pytanie nr 8 Czy Zamawiający wyrazi zgodę na dostarczenie pojazdu ze szkieletem zabudowy wykonanym ze stali nierdzewnej i aluminium?
Odpowiedź: Tak.
Pytanie nr 9 dot. pkt.5 Czy Zamawiający dopuści podwozie z 2016 roku
Odpowiedź: Tak.
Zmienia się opis przedmiotu zamówienia ogłoszony w sposób:
1. Pojazd fabrycznie nowy, rok produkcji 2017. Dopuszcza się samochód fabrycznie nowy wyprodukowany (zabudowany) w roku 2017 przy użyciu fabrycznie nowego podwozia z roku produkcji 2016.
2. Maksymalna masa rzeczywista pojazdy gotowego do akcji ratowniczo - gaśniczej (pojazd z załogą, pełnymi zbiornikami, zabudową i wyposażeniem) nie więcej niż 16 ton.
3. Silnik o zapłonie samoczynnym (diesel) o minimalnej mocy 200 kW, spełniający normę czystości spalin EURO 6.
4. Napęd w układzie 4x4 posiadający skrzynię redukcyjną do pracy w terenie oraz blokady mechanizmów różnicowych w następującej konfiguracji:
· międzyosiowej,
· osi tylnej,
· osi przedniej,
· na osi przedniej i tylnej
5. Oś tylna wyposażona w podwójne koła.
6. Zawieszenie osi przedniej i tylnej mechaniczne lub pneumatyczne.
7. Kabina czterodrzwiowa, jednomodułowa, zapewniająca dostęp do silnika, w układzie miejsc 1 + 1+4 (siedzenia przodem do kierunku jazdy).
8. Pojemność zbiornika paliwa zapewniająca przejazd minimum 300 km. lub 4 godzinną pracę autopompy.
9. Silnik pojazdy przystosowany do ciągłej pracy, bez uzupełniania cieczy chłodzącej, oleju oraz przekraczania dopuszczalnych parametrów pracy określonych przez producenta w czasie minimum 4 godzin pracy podczas postoju.
10. Pojazd wyposażony w system ABS.
11. Pojazd wyposażony w wspomaganie układu kierowniczego.
12. Ogumienie terenowe z bieżnikiem dostosowanym do różnych warunków atmosferycznych.
13. Pełnowymiarowe koło zapasowe.
14. Pojazd wyposażony w:
· zaczep holowniczy z przodu pojazdu umożliwiający odholowanie pojazdu,
· zaczep typu szekla z przody pojazdu (2 szt.) i z tyłu pojazdu (2 szt.). Każdy z zaczepów wytrzymujący obciążenie min. 100 KN służące do mocowania lin lub wyciągania pojazdy.
Ponadto zmienia się termin składania ofert: Oferty powinny być złożone w: Urzędzie Gminy Magnuszew, ul. Saperów 24, 26-910, Magnuszew, sekretariat pok. nr 8 w terminie do 15.05.2017r godz.10:00, otwarcie ofert 15.05.2017r godz.10:30.
Zmieniony załącznik: wymagania minimalne
zamawiającego. - wymagania_minimalne_zamawiajacego_po_zmianachl.docx
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Data: 02/05/2017
Adres strony internetowej (url): www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
Numer sekcji: II
Punkt: 4
W ogłoszeniu jest: 1. Pojazd fabrycznie nowy, rok produkcji 2017. 2. Maksymalna masa rzeczywista pojazdy gotowego do akcji ratowniczo - gaśniczej (pojazd z załogą, pełnymi zbiornikami, zabudową i wyposażeniem) nie więcej niż 16 ton. 3. Silnik o zapłonie samoczynnym (diesel) o minimalnej mocy 210 KW, spełniający normę czystości spalin EURO 6. 4. Napęd w układzie 4x4 posiadający skrzynię redukcyjną do pracy w terenie oraz blokady mechanizmów różnicowych w następującej konfiguracji: • międzyosiowej, • osi tylnej, • osi przedniej, • na osi przedniej i tylnej 5. Oś tylna wyposażona w podwójne koła. 6. Zawieszenie osi przedniej i tylnej mechaniczne lub pneumatyczne. 7. Kabina czterodrzwiowa, jednomodułowa, zapewniająca dostęp do silnika, w układzie miejsc 1 + 1+4 (siedzenia przodem do kierunku jazdy). 8. Pojemność zbiornika paliwa zapewniająca przejazd minimum 300 km. lub 4 godzinną pracę autopompy. 9. Silnik pojazdy przystosowany do ciągłej pracy, bez uzupełniania cieczy chłodzącej, oleju oraz przekraczania dopuszczalnych parametrów pracy określonych przez producenta w czasie minimum 4 godzin pracy podczas postoju. 10. Pojazd wyposażony w system ABS. 11. Pojazd wyposażony w wspomaganie układu kierowniczego. 12. Ogumienie terenowe z bieżnikiem dostosowanym do różnych warunków atmosferycznych. 13. Pełnowymiarowe koło zapasowe. 14. Pojazd wyposażony w: • zaczep holowniczy z przodu pojazdu umożliwiający odholowanie pojazdu, • zaczep typu szekla z przody pojazdu (2 szt.) i z tyłu pojazdu (2 szt.). Każdy z zaczepów wytrzymujący obciążenie min. 100 KN służące do mocowania lin lub wyciągania pojazdy.
W ogłoszeniu powinno być: 1. Pojazd fabrycznie nowy, rok produkcji 2017. Dopuszcza się samochód fabrycznie nowy wyprodukowany (zabudowany) w roku 2017 przy użyciu fabrycznie nowego podwozia z roku produkcji 2016. 2. Maksymalna masa rzeczywista pojazdy gotowego do akcji ratowniczo - gaśniczej (pojazd z załogą, pełnymi zbiornikami, zabudową i wyposażeniem) nie więcej niż 16 ton. 3. Silnik o zapłonie samoczynnym (diesel) o minimalnej mocy 200 kW, spełniający normę czystości spalin EURO 6. 4. Napęd w układzie 4x4 posiadający skrzynię redukcyjną do pracy w terenie oraz blokady mechanizmów różnicowych w następującej konfiguracji: • międzyosiowej, • osi tylnej, • osi przedniej, • na osi przedniej i tylnej 5. Oś tylna wyposażona w podwójne koła. 6. Zawieszenie osi przedniej i tylnej mechaniczne lub pneumatyczne. 7. Kabina czterodrzwiowa, jednomodułowa, zapewniająca dostęp do silnika, w układzie miejsc 1 + 1+4 (siedzenia przodem do kierunku jazdy). 8. Pojemność zbiornika paliwa zapewniająca przejazd minimum 300 km. lub 4 godzinną pracę autopompy. 9. Silnik pojazdy przystosowany do ciągłej pracy, bez uzupełniania cieczy chłodzącej, oleju oraz przekraczania dopuszczalnych parametrów pracy określonych przez producenta w czasie minimum 4 godzin pracy podczas postoju. 10. Pojazd wyposażony w system ABS. 11. Pojazd wyposażony w wspomaganie układu kierowniczego. 12. Ogumienie terenowe z bieżnikiem dostosowanym do różnych warunków atmosferycznych. 13. Pełnowymiarowe koło zapasowe. 14. Pojazd wyposażony w: • zaczep holowniczy z przodu pojazdu umożliwiający odholowanie pojazdu, • zaczep typu szekla z przody pojazdu (2 szt.) i z tyłu pojazdu (2 szt.). Każdy z zaczepów wytrzymujący obciążenie min. 100 KN służące do mocowania lin lub wyciągania pojazdy.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest: Data: 11/05/2017
W ogłoszeniu powinno być: Data: 15/05/2017
Magnuszew dn. 04-05-2017r.
MODYFIKACJA SIWZ
Dotyczy przetargu pn. Zakup nowego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP w Magnuszewie.
Działając na podstawie art. 38 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2016 r. poz.1020) Zamawiający informuje:
Zmienione Załączniki otrzymują brzmienie :
nr 1 formularz oferty formularz_oferty.docx
nr 2 wzór umowy - zalacznik_nr_2_wzor_umowy_samochod.docx
Wójt Gminy
Marek Drapała
Ogłoszenie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Nazwa projektu lub programu
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Informacje dodatkowe:
Adres strony internetowej (URL): ugmaguszew.bip.org.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne www.umagnuszew.bip.org.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
ugmagnuszew.bip.org.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
adres
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
osobiście / pocztą/ kurierem
Adres:
Urzad Gminy Magnuszew, 26-910 Magnuszew, ul.Saperów 24
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup nowego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Magnuszewie.
Numer referencyjny: ZP.2715.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Dane techniczne pojazdu 1. Pojazd fabrycznie nowy, rok produkcji 2017. 2. Maksymalna masa rzeczywista pojazdy gotowego do akcji ratowniczo - gaśniczej (pojazd z załogą, pełnymi zbiornikami, zabudową i wyposażeniem) nie więcej niż 16 ton. 3. Silnik o zapłonie samoczynnym (diesel) o minimalnej mocy 210 KW, spełniający normę czystości spalin EURO 6. 4. Napęd w układzie 4x4 posiadający skrzynię redukcyjną do pracy w terenie oraz blokady mechanizmów różnicowych w następującej konfiguracji: • międzyosiowej, • osi tylnej, • osi przedniej, • na osi przedniej i tylnej 5. Oś tylna wyposażona w podwójne koła. 6. Zawieszenie osi przedniej i tylnej mechaniczne lub pneumatyczne. 7. Kabina czterodrzwiowa, jednomodułowa, zapewniająca dostęp do silnika, w układzie miejsc 1 + 1+4 (siedzenia przodem do kierunku jazdy). 8. Pojemność zbiornika paliwa zapewniająca przejazd minimum 300 km. lub 4 godzinną pracę autopompy. 9. Silnik pojazdy przystosowany do ciągłej pracy, bez uzupełniania cieczy chłodzącej, oleju oraz przekraczania dopuszczalnych parametrów pracy określonych przez producenta w czasie minimum 4 godzin pracy podczas postoju. 10. Pojazd wyposażony w system ABS. 11. Pojazd wyposażony w wspomaganie układu kierowniczego. 12. Ogumienie terenowe z bieżnikiem dostosowanym do różnych warunków atmosferycznych. 13. Pełnowymiarowe koło zapasowe. 14. Pojazd wyposażony w: • zaczep holowniczy z przodu pojazdu umożliwiający odholowanie pojazdu, • zaczep typu szekla z przody pojazdu (2 szt.) i z tyłu pojazdu (2 szt.). Każdy z zaczepów wytrzymujący obciążenie min. 100 KN służące do mocowania lin lub wyciągania pojazdy.
II.5) Główny kod CPV: 34144210-3
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
II.9) Informacje dodatkowe:
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie uszczegółowienie - wykonał co najmniej 3 dostawy samochodów ratowniczo-gaśniczych wraz z referencjami.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - wykonał co najmniej 3 dostawy samochodów ratowniczo-gaśniczych wraz z referencjami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Informacja na temat wadium
Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 8.500,00zł. Wadium musi obejmować okres związania z ofertą. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) W pieniądzu – wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego 2) W poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3) W gwarancjach bankowych 4) W gwarancjach ubezpieczeniowych 5) W poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Wadium wnoszone w pieniądzu należy płacić przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy Magnuszew, który jest organem wykonawczym Zamawiającego Bank BS Piaseczno 06 8002 0004 0100 2033 2001 0008 z dopiskiem: Zakup samochodu p.poż ” Kopię przelewu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę zaleca się dołączyć do składanej oferty. 8.5 Wadium wnoszone w pieniądzu będzie uważane za wniesione prawidłowo wówczas, jeżeli kwota wymaganego wadium będzie znajdowała się na wskazanym koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy Wykonawca wybierze wadium w postaci niepieniężnej, oryginał dokumentu należy złożyć w dodatkowej kopercie do oferty Kserokopie dowodu wniesienia wadium należy dołączyć do oferty/ lub złożyć w kancelarii Urzędu Gminy w Magnuszewie, ul.Saperów 24, 26-910 Magnuszew Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium, zgodnie z warunkami SIWZ, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela. Oferta, niezabezpieczona wadium w jednej lub kilku z podanych wyżej form, zostanie wykluczona bez rozpatrywania. Okoliczności i zasady zwrotu wadium określa art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin wykonania | 20 |
gwarancja | 20 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian opisane są w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i wzorze umowy
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Wykonawca może zastrzec w ofercie informacje stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Wykonawca w takim przypadku zobowiązany jest wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, a także wydzielić je w wybrany przez siebie sposób, zapewniający zachowanie tajemnicy przedsiębiorstwa. Tak wydzielonych informacji Zamawiający nie będzie ujawniał. Wykonawca nie może zastrzec informacji i dokumentów, których jawność wynika z innych aktów prawnych w tym m.in. z zapisu art. 86 ust. 4 ustawy Pzp.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 11/05/2017, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
do pobrania
siwz - zp_5_samochod_osp.docx
wymagania minimalne zamawiajacego - wymagania_zamawiajacego.docx
specyfikacja techniczna - specyfikacja_techniczna.docx
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Malinowska Alicja
- Data udostępnienia w BIP: 2017-06-05
- Informacja zaktualizowana przez: Malinowska Alicja
- Data ostatniej aktualizacji: 2017-06-05 16:51:54
- Liczba odsłon: 1530
- Historia dokumentu: