Magnuszew: Zakup oleju napędowego i benzyny
Numer ogłoszenia: 187335 - 2015; data zamieszczenia: 21.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 172195 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Magnuszew, ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 48 6217105, faks 48 6217025.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup oleju napędowego i benzyny.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup oleju napędowego i benzyny sukcesywne wg potrzeb zamawiającego, bezgotówkowe zakupy paliwa na stacji paliw do pojazdów eksploatowanych przez Urząd Gminy w Magnuszewie od 01-01-2016 do 31-12-2016r. Oleju napędowego w ilości około 40 000 litrów Benzyny bezołowiowej 95 w ilości 4000 litrów.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00-8, 09.13.21.00-4.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- TRANSOIL ENERGY Warszawa, ul.Kazury 22/9 Biuro: 26-910 Magnuszew, ul.Warszawska 4, 26-910 Magnuszew, ul.Warszawska 4, 26-910 Magnuszew, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 165482,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 179960,00
Oferta z najniższą ceną: 179960,00 / Oferta z najwyższą ceną: 179960,00
Waluta: PLN .
Magnuszew 07-12-2015r
ZP.271.16.2014
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 Pzp Wójt Gminy Magnuszew informuje, że w prowadzonym postępowaniu :
1. . Na zakup oleju napędowego i benzyny - wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę - TRANSOIL ENERGY Sp.z oo, Warszawa, ul.Kazury 22/9 Biuro: 26-910 Magnuszew, ul.Warszawska 4- cena brutto ogółem 179.960,00zł, opust 0,02 olej opałowy, 0 dla benzyny
- oferta spełnia warunki określone siwz i jedną ofertą w tym postępowaniu.
2. Zamawiający nie odrzuca żadnego Wykonawcy.
3. Zamawiający nie wyklucza z postępowania żadnego wykonawcy.
4.Wykaz wykonawców którzy złożyli oferty oraz ich streszczenie:
Lp. |
Nazwa wykonawcy |
Adres Wykonawcy |
Cena brutto ogółem zł/ opust |
funcjonalność |
Ocena |
1 |
TRANSOIL ENERGY Sp.z oo |
Warszawa, ul.Kazury 22/9 Biuro: 26-910 Magnuszew, ul.Warszawska 4 |
179.960,00/ -0,02 olej opałowy, 0 benzyna |
0,8km. |
100 |
5.Przewidywany termin podpisania umowy – 17 grudnia 2015r
Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej, których procedury określono w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych - dział VI "Środki ochrony prawnej".
ZP.271.16.2015 Magnuszew 2015-11-27
Wyjaśnienia Nr 1
do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na wykonanie usługi pod nazwą ,,Zakup oleju napędowego i benzyny”.
Pytania
1.Czy istnieje możliwość zmiany zapisów umowy w par. 3, proponuję: „Cena, jaką Zamawiający zapłaci za każdą dostawę wynikać będzie z ilości faktycznie zatankowanego paliwa oraz ceny brutto obowiązującej na danej stacji Wykonawcy w chwili tankowania pomniejszony o zaproponowany przez Wykonawcę opust, który będzie stały przez cały okres obowiązywania umowy”? |
2. Czy istnieje możliwość zmiany w umowie w par. 5 ust. 1 terminu płatności tak, aby wynosił 14 dni i liczony był od daty sprzedaży lub od daty wystawienia faktury, a nie od daty doręczenia faktury do siedziby Zamawiającego. Niestety, nie możemy spełnić wymagań Zamawiającego, ponieważ w systemie rozliczeniowo-księgowym Wykonawcy termin „od otrzymania” , z przyczyn braku możliwości windykacji należności, nie istnieje. |
3. Czy istnieje możliwość doprecyzowania zapisów w umowie w par. 5 ust. 1 i 2 poprzez dodanie: „Dostawy paliw będą rozliczane w następujących okresach rozliczeniowych: I okres rozliczeniowy od 1 do 15 dnia miesiąca, II okres rozliczeniowy od 16 do ostatniego dnia miesiąca, na podstawie sporządzonego przez Wykonawcę raportu transakcji. Faktura będzie uwzględniała ilość zakupionych w danym okresie paliw. Za datę sprzedaży uznaje się ostatni dzień danego okresu rozliczeniowego.”? |
4. Czy istnieje możliwość zmiany zapisów umowy w § 5 ust.3, proponuję „Zbiorcze zestawienie transakcji będzie zawierało co najmniej: rodzaj paliwa, numer rejestracyjny pojazdu, numer karty paliwowej, miejscowość i numer stacji paliw, datę dokonania transakcji, ilość paliwa, cenę netto i brutto paliwa, należny opust cenowy dla paliw.”? Pragnę poinformować, iż zbiorcze zestawienie transakcji nie zawiera nazwiska odbiorcy oraz nie jest potwierdzane przez odbiorcę. |
5. Czy istnieje możliwość doprecyzowania zapisów zawartych w § 6 ust 1 poprzez dodanie po słowach „nienależytego wykonania” zwrotu : „z winy Wykonawcy”? |
6. Czy istnieje możliwość doprecyzowania zapisów zawartych w § 6 ust. 2 drugi tiret poprzez zwrotu : „uznanej przez Wykonawcę”? |
7. Czy istnieje możliwość zmiany zapisów w umowie w par. 6 ust. 3 oraz zaakceptowanie procedury reklamacyjnej o następującej treści: „Wykonawca odpowiada za szkody spowodowane wadami fizycznymi sprzedanego paliwa. W celu naprawienia ewentualnych szkód Wykonawca, po pisemnym zawiadomieniu przez Zamawiającego o podejrzeniu złej jakości paliwa, przeprowadzi postępowanie reklamacyjne. W terminie 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji Wykonawcy wyda decyzję o uznaniu lub odrzuceniu zgłoszonej reklamacji. W przypadku gdy rozpatrzenie reklamacji wymaga zebrania dodatkowych informacji, w szczególności uzyskania od Zamawiającego lub Operatora stacji paliw, Wykonawca rozpatrzy reklamacje w terminie 14 dni od dnia uzyskania tych informacji. W przypadku uznania roszczenia Zamawiającego Wykonawca naprawi szkodę do wysokości udokumentowanej odpowiednimi rachunkami/fakturami. Zakończenie postępowania reklamacyjnego u Wykonawcy nie zamyka postępowania na drodze sądowej”? |
8. Czy Zamawiający dopuszcza możliwość, po wyborze oferty, zaakceptowania i włączenia do treści umowy regulaminu Wykonawcy „Ogólne Warunki Sprzedaży i Używania Kart Flotowych PKN Orlen S.A. z dnia 01.07.2014 w zakresie niesprzecznym z postanowieniami SIWZ i umowy? |
Odpowiedzi:
Ad.1. §3 pozostaje bez zmian tj.: Cena, jaką Zamawiający zapłaci za każdą dostawę wynikać będzie z ilości faktycznie zatankowanego paliwa oraz ceny brutto obowiązującej na danej stacji Wykonawcy w chwili tankowania pomniejszony o zaproponowany przez Wykonawcę opust, który będzie stały przez cały okres obowiązywania umowy
Ad.2. zmienia się §5 ust.1 który otrzymuje brzmienie: terminu płatności wynosił 30 dni i liczony był od daty wystawienia faktury, Dostawy paliw będą rozliczane miesięcznie, na podstawie sporządzonego przez Wykonawcę raportu transakcji. Faktura będzie uwzględniała ilość zakupionych w danym okresie paliw. Za datę sprzedaży uznaje się ostatni dzień danego okresu rozliczeniowego.
Ad.3. Termin rozliczenia bez zmian.
Ad.4. § 5 ust.3, otrzymuje brzmienie „Zbiorcze zestawienie transakcji będzie zawierało co najmniej: rodzaj paliwa, numer rejestracyjny pojazdu, numer dowodu wydania, ilość paliwa, cenę netto i brutto paliwa, należny opust cenowy dla paliw. Dowód wydania (karta) winien zawierać: nazwisko odbiorcy i jego potwierdzenie odbioru, datę pobrania, faktyczną ilość zatankowanego paliwa i cenę jednostkową netto”.
Ad.5. §6 ust.1 otrzymuje brzmienie: Strony ustaliły , że z tytułu niewykonania, bądź nienależytego wykonania z winy Wykonawcy umowy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 3000 zł za odstąpienie od umowy z winy Wykonawcy.
Ad.6. nie zmienia się zapisu
Ad.7. nie zmienia się zapisu
Ad.8. NIE.
Zakup oleju napędowego i benzyny
Numer ogłoszenia: 172195 - 2015; data zamieszczenia: 24.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Magnuszew , ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 48 6217105, faks 48 6217025.
- Adres strony internetowej zamawiającego: magnuszew.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie przewiduje się dynamicznego systemu zakupów
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup oleju napędowego i benzyny.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: sukcesywne wg potrzeb zamawiającego, bezgotówkowe zakupy paliwa na stacji paliw do pojazdów eksploatowanych przez Urząd Gminy w Magnuszewie od 01-01-2016 do 31-12-2016r. 1. oleju napędowego w ilości około 40 000 litrów 2. benzyny bezołowiowej 95 w ilości 4000 litrów.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00-8, 09.13.21.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie pobiera się
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadać aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi wydana przez Prezesa Energetyki Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Ocena spełnienia warunków udziału będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału oraz potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu art.22 ust.1.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - art.22 ust.1.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - art.22 ust.1.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - art.22 ust.1.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Funkcjonalność i koszty eksploatacji zamówienia związany z dojazdem do CPN - 20
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Magnuszew, ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew,.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Magnuszew, ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, Pokój Nr 8.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
do pobrania
SIWZ z załącznikami - 17_olej_napedowy.docx
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Malinowska Alicja
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Malinowska Alicja
- Data ostatniej aktualizacji: 2015-12-21 09:44:45
- Liczba odsłon: 369
- Historia dokumentu: