INFORMACJA W dniu 7-10-2015r podpisano umowę z firmą: ALTCOM Bartosz Polak, 07-200 Wyszków, ul.Pułtuska 29/5 - cena brutto - 1937,25zł
Magnuszew 02-10-2015
ZP.ZO.271.9.2015
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Wójt Gminy Magnuszew informuje, że w prowadzonym postępowaniu jako zapytanie ofertowe . na : Świadczenie usług dostępu do Internetu ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 8. Oś Priorytetowa: Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - dla projektu pn. " Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Magnuszew" -
Wykaz wykonawców którzy złożyli oferty:
1. ALTCOM Bartosz Polak, 07-200 Wyszków, ul.Pułtuska 29/5 - cena brutto - 1937,25zł
- NKZ Projekt Marcin Szostak, ul.Partyzantów 7a, 05-071 Sulejówek - cena brutto 1980,30zł
Najkorzystniejszą ofertę złożył Wykonawca - ALTCOM Bartosz Polak, 07-200 Wyszków, ul.Pułtuska 29/5 - cena brutto - 1937,25zł - oferta spełnia warunki określone w zapytaniu i jest najkorzystniejsza w tym postępowaniu.
Przewidywany termin podpisania umowy – 07-10- 2015r
Magnuszew, dnia 25.09.2015 r.
ZP.271.9.ZO.2015
ZAPYTANIE OFERTOWE
na Wsparcie techniczne jednostek podległych którym został przekazany sprzęt komputerowy w formule all risk dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 8. Oś Priorytetowa: Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion dla projektu pn. " Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Magnuszew"
Zamawiający: Gmina Magnuszew, 26-910 Magnuszew, ul.Saperów 24
Pracownikami upoważnionymi do kontaktów z Wykonawcami są:
- w zakresie proceduralnym: Alicja Malinowska tel.48 62 17 025 w.205
- w zakresie merytorycznym: Barbara Sobota tel.48 62 17 025 w.210
- e-meil: przetargi@magnuszew.pl
Tryb zamówienia: uproszczone (pozaustawowe)
Adres strony internetowej, na której zamieszczone jest Ogłoszenie o zamówieniu: www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Zapytanie ofertowe można otrzymać w siedzibie Zamawiającego w pokoju 14.
Przedmiot oraz wielkość lub zakres zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiotem zamówienia jest Wsparcie techniczne jednostek podległych którym został przekazany sprzęt komputerowy w formule all risk dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 8. Oś Priorytetowa: Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion dla projektu pn. " Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Magnuszew ".
Przedmiot zamówienia obejmuje Wsparcie techniczne jednostek podległych którym został przekazany sprzęt komputerowy (35 sztuk).
Opis przedmiotu zamówienia:
Opieka serwisowa dla 35 zestawów komputerowych |
Parametr |
Minimalne wymagane parametry |
Oferowane parametry |
Czas naprawy zestawu komputerowego |
3 dni robocze. |
|
Odbiór uszkodzonego zestawu komputerowego |
Na koszt Zleceniobiorcy |
|
Godziny przyjmowania zgłoszeń |
8.00 do 17.00 |
|
Częstotliwość przeglądów serwisowych |
35 zestawów komputerowych miesięcznie |
|
Zakres przeglądu serwisowego |
- przegląd poprawności działania systemu operacyjnego, pakietu biurowego. - optymalizacja systemu operacyjnego, defragmentacja dysku twardego, sprawdzeniem stanu zabezpieczeń antywirusowych - ocena fizycznego stanu zestawu komputerowego - wykonanie testów sprawnościowych podstawowych podzespołów komputera: pamięć RAM, dysk twardy - sprawdzenie poprawności działania peryferii tj. mysz, klawiatura, drukarka itp. - odnotowanie wyników w karcie serwisowej komputera (protokół przeglądu). |
|
Karty serwisowe zestawów komputerowych |
Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia kart serwisowych zestawów komputerowych. Odnotowane powinny być w nich: - opis wykonanych czynności, numery seryjne (jeśli takowe istnieją) wymienianych podzespołów oraz numery seryjne instalowanych podzespołów, data wykonywania czynności serwisowych, numer seryjny zestawu komputerowego. |
|
Czas serwisu |
do 31.10.2015r. |
|
Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Termin wykonania zamówienia: do 31.10.2015r
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Warunki oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
Lp. |
Warunki oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków |
1 |
posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; |
2 |
posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; |
3 |
znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; |
4 |
nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1, 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.). |
2. Wykaz dokumentów wymaganych w ofercie :
2.1.formularz ofertowy – załącznik nr 1
2.2.oświadczenie – załącznik nr 2
2.3. wypisu z działalności gospodarczej lub wypisu z KRS
Dokumenty powinny być złożone w formie oryginału. Oferta wraz z załącznikami winna być napisana w języku polskim, trwałą i czytelną techniką, wypełniona i parafowana w całości oraz podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy.
Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
2. Zapytania można kierować na adres :
Zamawiającego, faks 48 62 17 025 , e-mail: przetargi@magnuszew.pl
Wadium: w postępowaniu nie przewiduje się wnoszenia wadium
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Nr |
Kryterium |
Waga |
1 |
Cena (koszt) |
100% |
Miejsce i termin składania ofert: Oferty należy składać w terminie do dnia 02-10-2015 r.
do godz. 10.00 na załączonym formularzu ofertowym z
oznaczeniem: „ Oferta na
„Wsparcie techniczne komputerów ”
Dostarczyć lub przesłać pocztą na adres:
Urząd Gminy Magnuszew
ul. Saperów 24
26-910 Magnuszew
pokój nr 8 (sekretariat) lub meilem na adres przetargi@magnuszew.pl (w terminie jak wyżej)
Termin związania ofertą: 30 dni
Przed wszczęciem postępowania zastosowano dialog techniczny: nie
Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna: w postępowaniu nie jest przewidziany wybór najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej
Pozostałe informacje Zamawiającego - Forma złożenia oferty :
- Oferta wraz z załącznikami winna być napisana w języku polskim, trwałą i czytelną techniką, wypełniona i parafowana w całości oraz podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy.
- Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wraz z oferta projekt umowy.
- Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
- Dokumenty, o których mowa w p.2.1-2.3 powyższego wykazu, powinny być złożone w formie oryginału. W odniesieniu do ofert złożonych drogą elektroniczną, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć je w formie papierowej przed podpisaniem umowy.
Wykonawca złoży ofertę w zaklejonej kopercie skierowanej na adres Zamawiającego wraz z oznaczeniem: „Wsparcie techniczne jednostek podległych którym został przekazany sprzęt komputerowy w ramach projektu „ Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Magnuszew”
- Wybór oferty najkorzystniejszej
Punkty za kryterium „cena” zostaną obliczone wg następującego wzoru:
Cena brutto za wykonanie całości zamówienia oferty najtańszej
--------------------------------------------------------------------------- x 100 = ilość punktów
Cena brutto za wykonanie całości zamówienia oferty badanej
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego Urząd Gminy Magnuszew w dniu 2 październik 2015 r. o godzinie 10.15.
Uczestnictwo przy otwieraniu ofert pozostawia się do decyzji Wykonawców.
Podczas otwarcia ofert, Zamawiający ogłosi nazwy i adresy Wykonawców oraz informacje dotyczące ceny wykonania zamówienia.
W toku dokonywania kwalifikacji i oceny złożonych ofert, Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert oraz oświadczeń i dokumentów potwierdzających, że oferta spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, w oparciu o kryteria oceny ofert, opisane w ust. 1 niniejszego rozdziału.
O wyniku postępowania i wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający poinformuje na swojej stronie internetowej ugmagnuszew.bip.org.pl.
- Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania Gminy Magnuszew do zawarcia umowy.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyny
do pobrania: formularz_ofertowy_-_wsparcie_techniczne.docx
zalacznik_nr_2_do_zapytania_ofertowego_-wsparcie_techniczne.docx
umowa__wsparcie_komputery.docx
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Malinowska Alicja
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Malinowska Alicja
- Data ostatniej aktualizacji: 2015-10-07 10:33:10
- Liczba odsłon: 254
- Historia dokumentu: