Magnuszew 07-08-2014
ZP.271.6.2014
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dotyczy zamówienia : Przebudowa budynku społeczno-kulturalnego w Przewozie Tarnowskim gm.Magnuszew
Działając na podstawie art 92 ust 1 Pzp Wójt Gminy Magnuszew informuje, że w prowadzonym postępowaniu :
1 . Wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę Przedsiębiorstwo Budowlane „ASPO” Piotr Pomorski, 05-530 Góra Kalwaria, ul.Walewicka 15 za cenę brutto 886 680,00zł wybrana oferta spełnia warunki określone siwz, jest jedną ofertą w postępowaniu korzystną cenowo.
2 Zamawiający nie odrzuca żadnej oferty.
3 Zamawiający nie wyklucza z postępowania żadnego wykonawcy.
4 Wykaz wykonawców którzy złożyli oferty oraz ich streszczenie:
Zgłoszono oferty:
Lp |
Nazwa wykonawcy |
Adres |
Cena brutto |
Punktacja |
1 |
Przedsiębiorstwo Budowlane „ASPO” Piotr Pomorski |
05-530 Góra Kalwaria, ul.Walewicka 15 |
886 680,00 |
100 |
5 Działając na podstawie art 92 ust 1 pkt 4 informuje się że przewiduje się podpisanie umowy w 14 sierpnia 2014r.
Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej, których procedury określono w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych - dział VI "Środki ochrony prawnej"
Ogłoszenie
Przebudowa budynku społeczno-kulturalnego w Przewozie Tarnowskim gm.Magnuszew
Numer ogłoszenia: 160261 - 2014; data zamieszczenia: 23.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Magnuszew , ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 48 6217105, faks 48 6217025.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.magnuszew.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie przewiduje się dynamicznego systemu zakupów
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa budynku społeczno-kulturalnego w Przewozie Tarnowskim gm.Magnuszew.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem opracowania jest projekt przebudowy i modernizacji budynku Społeczno-Kulturalnego zlokalizowanego na działce nr 63/7 z obr. Przewóz Tarnowski w Magnuszewie. Opracowanie ma na celu dostosowanie obiektu do obecnych przepisów, wymogów Inwestora i przeznaczenia budynku. Zmiany podyktowane są koniecznością modernizacji budynku, podniesienia standardu. Budynek na planie prostokąta posiada 2 kondygnacje. Dwa wejścia do budynku zlokalizowane są od stron ścian szczytowych budynku. We wnętrzu znajduje się 7 pomieszczeń, hol, wiatrołap oraz schody prowadzące na poddasze.Układ budynku 2 traktowy, podłużny. Budynek zrealizowany jest w technologii tradycyjnej, murowanej ze stropami typu ciężkiego - Klein . Dach w technologii krokwiowej o nachyleniu około 38 st. oparty na stropie wieńczącym ostatnią kondygnację. Pęknięcia ścian zewnętrznych w części budynku determinują podbicie istniejących ław fundamentowych zgodnie z niniejszą dokumentacją. Program: Planowane jest rozebranie istniejącego dachu oraz stropu, wylanie nowego wieńca pod więźbę dachową, wykonaną z dźwigarów drewnianych. Planuje się również rozbiórkę istniejących schodów. Ocieplenie całości budynki styropianem oraz podbicie fundamentów pod pękniętymi ścianami. 2. Dane podstawowe: Powierzchnia działki - 4 126,00 m2 (100,00%) Powierzchnia zabudowy Przed modernizacją - 289,74m2 Po modernizacji - 298,23m2 Powierzchnie utwardzone - 350,00 m2 Powierzchnia biologicznie czynna - 3477,77 m2 (84,30%) 3.2. Dane szczegółowe: Powierzchnia całkowita budynku - 289,74 m2 Powierzchnia netto budynku - 235,64 m2 Powierzchnia użytkowa budynku - 225,32 m2 Kubatura - 1660,00 m3 Uwaga: Robota budowlana zostanie wykonana z środków pochodzących z dofinansowania. Warunkiem udzielenia dofinansowania jest rozstrzygnięcie przetargu a warunkiem realizacji umowy jest udzielone dofinansowanie. W przypadku gdy z jakichś przyczyn niezależnych od Zamawiającego, Gmina nie otrzyma przyrzeczonego dofinansowania zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy na podstawie art.145 ustawy Prawo zamówień publicznych..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.26.90-4, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 10 000,00 zł (słownie : dziesięć tysięcy złotych)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie precyzuje się tego warunku - działalność prowadzona na potrzeby przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zobowiązany jest wykazać udokumentowane należyte wykonanie, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 robót budowlanych polegających na budowie lub przebudowie budynku użyteczności publicznej lub budynku mieszkalnego o wartości każdej z nich, nie mniejszej niż 500 000,00 zł brutto. Ocena spełniania warunku nastąpi wg formuły spełnia-nie spełnia na podstawie Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz wykazu robót budowlanych, zawierającego rodzaj, wartość, daty i miejsce wykonania oraz załączonego dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie precyzuje się tego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek ten zostanie spełniony, gdy wykonawca złoży wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego wraz z oświadczeniem, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia. Wśród osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego musi być co najmniej: a) 1 osoba, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, będąca członkiem właściwej izby samorządu zawodowego; b) 1 osoba, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, będąca członkiem właściwej izby samorządu zawodowego; c) 1 osoba, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, będąca członkiem właściwej izby samorządu zawodowego. Oceny spełnienia tego warunku zamawiający dokona zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ oraz posiada opłaconą polisę na kwotę conajmniej 300 000zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Magnuszew, 26-910 Magnuszew, ul.Saperów 24,.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Magnuszew, 26-910 Magnuszew, ul.Saperów 24, w sekretariacie pok.nr 8,.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: ODNOWA I ROZWÓJ WSI, DZIAŁANIE 413.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
do pobrania
siwz - 6__swietlica.doc
6__swietlica.pdf
SSTWiOR - st_szkola_magnuszew_.doc
przedmiar robót - szkola_pd.pdf
projekt:
0._szko_aopis_2014-05-02.pdf
1._opisdzialki_2014-05-02.pdf
2._przew.tarn.-magnuszew_-_2014-05-02_-_pzt.pdf
4._przew.tarn.-magnuszew_-_2014-05-02_-_inw_dach.pdf
5._przew.tarn.-magnuszew_-_2014-05-02_-_inw_przekroj.pdf
6._przew.tarn.-magnuszew_-_2014-05-02_-_inw_elewacje_1.pdf
7._przew.tarn.-magnuszew_-_2014-05-02_-_inw_elewacje_2.pdf
8._przew.tarn.-magnuszew_-_2014-05-02_-_fundamenty.pdf
9._przew.tarn.-magnuszew_-_2014-05-02_-_proj_parter.pdf
10._przew.tarn.-magnuszew_-_2014-05-02_-_proj_dach.pdf
11._przew.tarn.-magnuszew_-_2014-05-02_-_proj_wiezba.pdf
12._przew.tarn.-magnuszew_-_2014-05-02_-_proj_przekroj_a-a.pdf
13._przew.tarn.-magnuszew_-_2014-05-02_-_proj_przekroj_b-b.pdf
14._przew.tarn.-magnuszew_-_2014-05-02_-_proj_elewacje_1.pdf
15._przew.tarn.-magnuszew_-_2014-05-02_-_proj_elewacje_2.pdf
16._przew.tarn.-magnuszew_-_2014-05-02_-_proj_zest._stolarki.pdf
e1._przew.tarn.-magnuszew_-_2014-05-02.pdf
k1._przew.tarn.-magnuszew_-_2014-05-02_-_fundamenty.pdf
k2._przew.tarn.-magnuszew_-_2014-05-02_-_parter.pdf
k3._przew.tarn.-magnuszew_-_2014-05-02_-_wiezba.pdf
s1._przew.tarn.-magnuszew_-_2014-05-02.pdf
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Malinowska Alicja
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Malinowska Alicja
- Data ostatniej aktualizacji: 2014-08-07 14:10:50
- Liczba odsłon: 196
- Historia dokumentu: