Numer ogłoszenia: 282929 - 2013; data zamieszczenia: 30.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 271497 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Magnuszew, ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 48 6217105, faks 48 6217025.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup z dostawą gorących posiłków jednodaniowych do czterech szkół na terenie gminy Magnuszew.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup z dostawą gorących posiłków jednodaniowych dostarczanych w naczyniach jednorazowych, 3 razy w tygodniu zupa z wkładką i 2 razy w tygodniu drugie danie wg określonej gramatury z uwzględnieniem dziewięciu posiłków, które wejdą do miesięcznego jadłospisu opisanego poniżej. Dostawa gorących posiłków do czterech szkół na terenie gminy Magnuszew : Mniszewie , Rozniszewie, Chmielewie i Przydworzycach w ilości 41.250 szt.w okresie od 02.01.2014-30.05.2014r oraz 15.09.2014 - 31.12.2014. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: 1. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z wszystkimi wymaganiami zamawiającego wskazanymi w opisie i umowie, 2. Dowóz na koszt i ryzyko transportem Wykonawcy. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamiany ilości zamawianych posiłków. Zamawiający będzie informował o zmianach ilości dziennych posiłków Wykonawców telefonicznie lub faksem. Podana ilość posiłków 41.250szt jest ilością szacunkową w okresie określonym wyżej i może ulec zmianie. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia wobec Zamawiającego. 4. W okresie trwania umowy zamawiający zastrzega sobie również możliwość nie zamawiania posiłków w określonych dniach i miesiącach bez podania przyczyny o czym poinformuje Wykonawcę z 3 dniowym wyprzedzeniem, a w razie sytuacji nadzwyczajnych nadzwyczajnych wyprzedzeniem 1-dniowym..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.20.00-1, 55.32.20.00-3.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Handlowo Gastronomiczne Śmietanka Jadwiga Zajazd na Winiarach, 05-660 Warka, ul.Turystyczna 3., 05-660 05-660 Warka,, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 165000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 171187,50
Oferta z najniższą ceną: 171187,50 / Oferta z najwyższą ceną: 171187,50
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust. 1a, art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zakup posiłków z zachowaniem efektywnego wydatkowania środków finansowych, co oznacza, że posiłki muszą być odpowiednie jakościowo tj.smaczne, gorące i w całości spożyte. Nie celowym byłoby zlecenie świadczenia realizacji zakupu posiłków przez Wykonawcę z odległego rejonu i niesprawdzonego pod względem jakości posiłków. Posiłki złej jakości były niezjadane co doprowadzało do marnotrastwa pieniędzy a cel dożywiania byłby niezrealizowany.
W nawiązaniu do ogłoszenia Dostawa gorących posiłków
Numer ogłoszenia: 271497 - 2013; data zamieszczenia: 13.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Dostawy
GMINA MAGNUSZEW INFORMUJE
Magnuszew, 2013-12-19
ZP.271.28.2013
ZAWIADOMIENIE
O WYBORZE OFERTY
w trybie Z WOLNEJ RĘKI
art.5 ust 1a, pkt1 art. 67 ust.1 pkt.1
Dotyczy zamówienia pn. Dostawa gorących posiłków do szkół w Mniszewie, Rozniszewie, Chmielewie i Przydworzycach.
Działając na podstawie art. 92 Pzp Wójt Gminy Magnuszew informuje, że w prowadzonym postępowaniu:
1. Wybrano do realizacji zamówienia Przedsiębiorstwo Handlowo Gastronomiczne Śmietanka Jadwiga „Zajazd na Winiarach”, 05-660 Warka, ul.Turystyczna 3 – cena brutto – 4,15zł/szt - oferta spełnia określone warunki i jest korzystna cenowo.
2. Zamawiający nie odrzuca żadnej oferty.
3. Zamawiający nie wyklucza z postępowania żadnego wykonawcę.
4. W wyniku negocjacji ustalono, że :
- Cena brutto 4,15zł/szt.
- jakość i wielkość posiłków pozostaje jak dotychczas dostarczanych
- termin przygotowania posiłków – w dniu dostawy
- miejsce pozyskania wsadu do kotła – bezpośrednio od producenta – świeże.
- termin dostawy - na określoną godzinę
- oferowane dania zgodnie z umową.
5. Działając na podstawie art. 92 ust.1 pkt.4 informuje się że przewiduje się podpisanie umowy w dniu 30 grudnia 2013r
Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej, których procedury określono w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych - dział VI "Środki ochrony prawnej".
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Malinowska Alicja
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Malinowska Alicja
- Data ostatniej aktualizacji: 2013-12-30 15:35:56
- Liczba odsłon: 174
- Historia dokumentu: