Magnuszew 2012-12-18
PROTOKÓŁ
Sporządzony na okoliczność przeprowadzenia postępowania w trybie ustawy o zamówieniach publicznych – przetarg nieograniczony poniżej wartości mniejszy od kwot ogłoszonych na podstawie art.11 ust.8.
Zamawiający:
Urząd Gminy Magnuszew, 26-910 Magnuszew,
Przedmiot zamówienia:
Usługi pocztowe
Wartość zamówienia : Wartość zamówienia – 78 000
Kryterium: cena - 100%
Termin otwarcia ofert: 18 grudnia 2012 godz.1010
Termin wykonania zamówienia –do 31 grudnia 2013r
Zgłoszono oferty: brak
Komisja wnioskuje:
Unieważnić postępowanie – art.93 ust.1 pkt.1 – nie wpłynęła żadna oferta w postępowaniu.
Magnuszew dn. 13-12-2012r.
WYJAŚNIENIA ZWIĄZANE Z TREŚCIĄ SIWZ Nr 1
Wyjaśnienie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Usługi pocztowe w obrocie krajowym i zagranicznym”. Działając na podstawie art. 38 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 ze zm.) Zamawiający wyjaśnia, co następuje:
Pytanie 1
Czy Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany cen za usługi w okresie trwania umowy?
Z uwagi na funkcjonowanie Poczty Polskiej S.A. w oparciu o przepisy Ustawy z dnia 12 czerwca 2003 r. Prawo Pocztowe (Dz. U. z 2008 r. Nr 189, poz. 1159 ze zm.) oraz regulaminy dla poszczególnych usług nie możemy zapewnić, że w 2013 r. ceny na usługi będą stałe. W przedmiotowej ustawie określony jest tryb, kiedy operator pocztowy może zmienić ceny.
Pytanie 2
Czy Zamawiający przewiduje możliwość odstąpienia od zapisu zawartego w § 9 Załącznika nr 3 do SIWZ a dokładnie od zapisu „ Zamawiający obciąży Wykonawcę karami umownymi za nieuzasadnione odstąpienie przez Wykonawcę od umowy w wysokości 10% wynagrodzenia umownego brutto określonego w ofercie, za usługi od wykonania których odstąpiono. Wykonawca upoważni zamawiającego do potracenia naliczonych kar umownych z wynagrodzenia Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo dochodzenie odszkodowania uzupełniającego przewyższającego wysokość kar umownych, do wysokości rzeczywiście poniesionej szkody na zasadach ogólnych kodeksu cywilnego.”
Pytanie 3
Czy w przypadku wyboru oferty Zamawiający przewiduje wprowadzenie zmian w umowie m.in. w zakresie uszczegółowienia świadczenia usług przez Wykonawcę, w tym wskazanie aktów prawnych na podstawie, których świadczone będą usługi oraz wprowadzenie załączników regulujących kwestię prawidłowego opracowania i nadawania przesyłek?
Odpowiedzi:
1. Nie dopuszcza się zmiany cen za usługi w okresie trwania umowy..
2. Zamawiający nie zmienia zapisu §9 załącznika nr 3.
3. Zamawiający nie przewiduje zmiany w umowie.
WÓJT GMINY
Henryk Plak
Ogłoszenie
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym
Numer ogłoszenia: 500936 - 2012; data zamieszczenia: 10.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 48 6217105 w. 34, faks 48 6217025.
- Adres strony internetowej zamawiającego: magnuszew.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie przewiduje się dynamicznego systemu zakupów
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.10.00.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie pobiera się
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający w tym zakresie wymaga, aby wykonawca był operatorem świadczącym usługi pocztowe, o których mowa w ustawie z dnia 12 czerwca 2003r. - Prawo pocztowe (Dz.U. z 2008r. Nr 189, poz. 1159 z późn. zm), Powyższy warunek udziału będzie oceniany na podstawie złożonego wraz z ofertą zezwolenia na wykonywanie działalności pocztowej, o którym mowa w art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 12 czerwca 2003r. - Prawo pocztowe (Dz.U. z 2008r. Nr 189, poz 1159 z późn. zm),
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Magnuszewie, ul. Saperów 24, 26- 910 Magnuszew,.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Magnuszewie, ul. Saperów 24, 26- 910 Magnuszew, (I piętro, pokój nr 8 - SEKRETARIAT ).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
do pobrania
SIWZ - 25_poczta_2.pdf
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Malinowska Alicja
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Malinowska Alicja
- Data ostatniej aktualizacji: 2012-12-18 13:33:02
- Liczba odsłon: 314
- Historia dokumentu: