Magnuszew 02-11-2012r
ZP.272.17.2012
ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
Działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 7 w związku z art.85 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 ze zm.) Wójt Gminy Magnuszew informuje o unieważnieniu postępowania pn: Zakup wraz z dostawą lekkiego oleju opałowego – 181 000. Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego tj. oferty zawierały nieścisłości uniemożliwiające ocenę i zawarcie ważnej umowy.
Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej, których procedury określono w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych - dział VI "Środki ochrony prawnej".
WÓJT GMINY
Henryk Plak
Magnuszew 23-10-2012r
ZP.272.17.2012
ZAWIADOMIENIE O
ZMIANIE ZAWIADOMIENIA
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Działając na podstawie art.181 ust.2, art. 92 ust. 1 , art.91 ust.5 Pzp Wójt Gminy Magnuszew informuje, że w prowadzonym postępowaniu pn . zakup wraz z dostawą lekkiego oleju opałowego – 181 000 litrów - nie wybiera żadnej oferty z uwagi, że po ponownej ocenie ustalono że cena dwóch ofert jest jednakowa w związku z tym wzywa się do złożenia ofert dodatkowych przez firmy:
- PETROLIS Sp.zoo, Ul.Wł.Jagiełły 10a/204, 26-700 Zwoleń
- TRANSOIL PALIWA Sp.z oo, Warszaw,Kazury 22/9 biuro 26-910 Magnuszew, ul.Warszawska.
2. Zamawiający odrzuca ofertę na podstawie art.89 ust.1 pkt.2 – jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia , oferty:
- PWH ELEKTRO-BENZ Andrzej Cichoń 26-500 Szydłowiec, Zdziechów 1
3. Zamawiający nie wyklucza z postępowania żadnego wykonawcy.
4.Wykaz wykonawców którzy złożyli oferty oraz ich streszczenie:
Lp. |
Nazwa wykonawcy |
Adres Wykonawcy |
Cena brutto za litr |
opust |
Ocena |
1 |
KONKRET Sp.z o.o |
26-600 Radom, ul.Mariańskiego 36 |
3,86 |
-0,05 |
98 |
2 |
PWH ELEKTRO-BENZ Andrzej Cichoń |
26-500 Szydłowiec, Zdziechów 1 |
3,79 |
-0,11 |
odrzucona |
3 |
PETROLIS Sp.zoo |
Ul.Wł.Jagiełły 10a/204 26-700 Zwoleń |
3,80 |
-0,10 |
100 |
4 |
TRANSOIL PALIWA Sp.z oo |
Warszaw,Kazury 22/9 biuro 26-910 Magnuszew, ul.Warszawska 4 |
3,80 |
-0,10 |
100 |
5. Ustala się termin złożenia ofert dodatkowych na dzień 26 października 2012r.godz.10:00
Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej, których procedury określono w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych - dział VI "Środki ochrony prawnej".
ZP.272.17.2012
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 Pzp Wójt Gminy Magnuszew informuje, że w prowadzonym postępowaniu :
1. . Na zakup wraz z dostawą lekkiego oleju opałowego – 181 000 litrów - wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę - PETROLIS Sp.zoo, Ul.Wł.Jagiełły 10a/204
26-700 Zwoleń - cena brutto za litr 3,80zł , opust – (-0,10zł) - oferta spełnia warunki określone siwz i jest najkorzystniejszą cenowo.
2. Zamawiający odrzuca oferty na podstawie art.89 ust.1 pkt.2 – jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia , oferty:
- PWH ELEKTRO-BENZ Andrzej Cichoń 26-500 Szydłowiec, Zdziechów 1
- TRANSOIL PALIWA Sp.z oo, Warszaw,Kazury 22/9 biuro 26-910 Magnuszew, ul.Warszawska.
3. Zamawiający nie wyklucza z postępowania żadnego wykonawcy.
4. Wykaz wykonawców którzy złożyli oferty oraz ich streszczenie:
Lp. |
Nazwa wykonawcy |
Adres Wykonawcy |
Cena brutto za litr |
opust |
Ocena |
1 |
KONKRET Sp.z o.o |
26-600 Radom, ul.Mariańskiego 36 |
3,86 |
-0,05 |
98 |
2 |
PWH ELEKTRO-BENZ Andrzej Cichoń |
26-500 Szydłowiec, Zdziechów 1 |
3,79 |
-0,11 |
odrzucona |
3 |
PETROLIS Sp.zoo |
Ul.Wł.Jagiełły 10a/204 26-700 Zwoleń |
3,80 |
-0,10 |
100 |
4 |
TRANSOIL PALIWA Sp.z oo |
Warszaw,Kazury 22/9 biuro 26-910 Magnuszew, ul.Warszawska 4 |
3,80 |
-0,10 |
odrzucona |
5. Przewidywany termin podpisania umowy – 10 październik 2012r
Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej, których procedury określono w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych - dział VI "Środki ochrony prawnej".
Ogłoszenie
Zakup oleju opałowego
Numer ogłoszenia: 346134 - 2012; data zamieszczenia: 13.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 48 6217105 w. 34, faks 48 6217025.
- Adres strony internetowej zamawiającego: magnuszew.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie przewiduje się dynamicznego systemu zakupów
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup oleju opałowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa oleju opałowego zgodnie z normą PN-C-96024 dla L-1 w ilości 181.000 litrów rzeczywistych do wskazanych kotłowni na terenie gm.Magnuszew w roku grzewczym 2012/2013..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- 10 % wartości zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 3000,00zł słowne : trzy tysiące złotych
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ (nr2a) oraz koncesję na obrót paliwami ciekłymi wydana przez Prezesa Energetyki).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ(nr2a) oraz wykaże że wykonał w ciągu 3 ostatnich lat co najmniej 2 tego typu zamówienia o charakterze i złożoności porównywalnym z dostawami stanowiącymi przedmiot zamówienia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ(nr2a) .
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ(nr2a) .
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ (nr2a)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia następujących zmian terminów wynikających z Umowy, jeżeli uzasadnione to będzie sytuacją finansową Zamawiającego lub warunkami organizacyjnymi leżącymi po stronie Zamawiającego. Ponadto Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian w przypadku: a/ wystąpienia siły wyższej, co uniemożliwia wykonanie przedmiotu umowy zgodnie ze SIWZ, b/ zmiany obowiązującego podatku VAT c/ rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z Umowy planowanymi świadczeniami. d/ udzielenia przez Zamawiającego zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 u Pzp niniejszej umowy 10 % wartości zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Magnuszew, 26-910 Magnuszew, ul.Saperów 24.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Magnuszew, 26-910 Magnuszew, w sekretariacie pok.nr 8.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
SIWZ - 17_olej_opal.pdf
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Malinowska Alicja
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Malinowska Alicja
- Data ostatniej aktualizacji: 2012-11-02 10:11:06
- Liczba odsłon: 329
- Historia dokumentu: