Magnuszew: Budowa świetlicy wiejskiej w Trzebieniu
Numer ogłoszenia: 84006 - 2012; data zamieszczenia: 19.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 28320 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 48 6217105 w. 34, faks 48 6217025.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa świetlicy wiejskiej w Trzebieniu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem opracowania jest parterowy budynek Świetlicy Wiejskiej. Obiekt bez podpiwniczenia i bez poddasza użytkowego. Podstawowe dane techniczne: -pow. zabudowy: 123,4m2 + tarasy 105,9 m2 -pow. Użytkowa: 102,8m2 -kubatura: 531,6m3 Budynek należy wyposażyć w następujące instalacje: wodociągową, kanalizacyjną, elektryczna, oświetleniową i odgromową wg dołączonych projektów branżowych zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2, 45.31.11.00-1.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: oś3 Jakość życia na obszarach wiejskich i zróżnicowanie gospodarki wiejskiej, działanie 313,322 323 Odnowa i rozwój wsi..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Budowlane ASPO Piotr Pomorski, Ul. Walewicka 15, 05-530 Góra Kalwaria, 05-530 Góra Kalwaria, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 286352,62 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
-
Cena wybranej oferty: 248100,00
-
Oferta z najniższą ceną: 248100,00 / Oferta z najwyższą ceną: 358792,86
-
Waluta: PLN.
Magnuszew 29-02-2012
ZP-272.6.2012
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dotyczy zamówienia : Budowa Świetlicy wiejskiej w Trzebieniu
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 Pzp Wójt Gminy Magnuszew informuje, że w prowadzonym postępowaniu :
1. Wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę
Przedsiębiorstwo Budowlane ASPO Piotr Pomorski Ul. Walewicka 15, 05-530 Góra Kalwaria za cenę brutto – 248.100,00 zł- wybrana oferta spełnia warunki określone siwz i jest najkorzystniejsza cenowo.
2. Zamawiający nie odrzuca żadnej oferty.
3. Zamawiający nie wyklucza żadnego wykonawcy.
4. Wykaz wykonawców którzy złożyli oferty oraz ich streszczenie:
Zgłoszono oferty:
Lp |
Nazwa wykonawcy |
Adres |
Cena brutto |
Punktacja |
1 |
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe „WOMAX” |
Ul. Zielna 3m1 |
273.479,22 |
90,7 |
2 |
Przedsiębiorstwo Budowlane „KOMFORT” s.j. M. Augustyniak, I. Augustyniak |
Ul. Wjazdowa 4 pok. 206 |
312.079,92 |
79,5 |
3 |
Zakład Remontowo-Budowlany |
Grzebieniowa 20C |
358.792,86 |
69,1 |
4 |
Przedsiębiorstwo Budowlane ASPO Piotr Pomorski |
Ul. Walewicka 15 |
248.100,00 |
100,0 |
5 |
P H-U „KASMAR” |
Ul. Jastrzębia 5/46 |
288.772,39 |
85,9 |
5. Działając na podstawie art. 92 ust.1 pkt.4 informuje się że przewiduje się podpisanie umowy w dniu 12 marca 2012r
Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej, których procedury określono w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych - dział VI "Środki ochrony prawnej".
Magnuszew dn. 15-02-2012r.
WYJAŚNIENIA ZWIĄZANE Z TREŚCIĄ SIWZ Nr 3
Wyjaśnienie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Budowa świetlicy wiejskiej w Trzebieni”. Działając na podstawie art. 38 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 ze zm.) Zamawiający wyjaśnia, co następuje:
pytanie
- Proszę o załączenie wykazu stolarki okienno-drzwiowej.
- Na rzucie elewacji widoczne są okiennice, w przedmiarze brak pozycji związanych z nimi. Czy okiennice należy wycenić?
- Czy olejowanie okładziny elewacyjnej ma być w kolorze drzewa czy barwione?
- W jaki sposób mają być łączone deski elewacji (do lica, wpusty, na zakładkę..)?
- Z jakiego materiału mają być wykonane parapety zewnętrzne i wewnętrzne?
- Czy zamawiający przewiduje izolację paraprzepuszczalną między deskowaniem a wełną?
- Co z przestrzenią wentylowaną między okładziną drewnianą a wełną? Z przedmiaru i opisu wynika, że jej nie ma.
- Czy zamawiający może udostępnić projekt wykonawczy drewnianych okładzin elewacyjnych?
Odpowiedź
- Wykaz stolarki stanowi załącznik do niniejszej odpowiedzi .-stolarka_okienna.jpg
- Tak okiennice uwidocznione na elewacji należy wycenić i wykonać.
- Okładzina elewacyjna ma być w kolorze drewna.
- Deski elewacyjne mają być łączone na zakładkę.
- Parapety zewnętrzne mają być wykonane z blachy lakierowanej w kolorze dachu, a wewnętrzne drewniane w kolorze okien.
- Tak winna być wykonana.
- Należy wykonać taka przestrzeń zgodnie ze sztuką budowlaną.
- Nie posiadamy takiego projektu. Należy wykonać zgodnie z przepisami prawa w tym techniczno budowlanymi oraz zasadami wiedzy technicznej.
Magnuszew, dnia 06.02.2012 r.
WYJAŚNIENIA ZWIĄZANE Z TREŚCIĄ SIWZ
Wyjaśnienie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Budowa świetlicy wiejskiej w Trzebieniu W związku z prośbami o wyjaśnienie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w przedmiotowym postępowaniu, działając na podstawie art. 38 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 ze zm.) Zamawiający odpowiada, co następuje:
Pytania stanowią załącznik nr 1.pismo.jpg
Odpowiedź:
- Dokumentacja przetargowa została uzupełniona o brakujące przedmiary instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej, elektrycznej i odgromowej oraz rzuty rysunków technicznych.
- Dokumentację przetargową uzupełniono o rzut przyziemia i więźby dachowej projektu budowlanego.
przedmiary
przedmiar_elektryka_trzebien.pdf
rzut przyziemia i więźby dachowej
rzut_parteru_i_wiezby_dachowej.jpg
Magnuszew dn.31-01-2012r.
ZP.272.6.2012
WYJAŚNIENIA ZWIĄZANE Z TREŚCIĄ SIWZ
Wyjaśnienie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Budowa świetlicy wiejskiej w Trzebien”. Działając na podstawie art. 38 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 ze zm.) Zamawiający wyjaśnia, co następuje: zmienia się formularz- Załącznik nr 1 do siwz OFERTA, który otrzymuje brzmienie:
Załącznik nr 1 do siwz
Wykonawca:
..........................................................
(pieczęć firmowa wykonawcy)
Nr REGON ..................................................
Nr NIP ..........................................................
Tel./fax ..............................................
OFERTA
Odpowiadając na ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na wykonanie robót budowlanych pn.” Budowa świetlicy wiejskiej w Trzebieniu „ oferuję wykonanie zamówienia za łączną kwotę: …………..………………. zł brutto słownie: …………………………………………………………………………… złotych brutto
Oświadczamy, że:
1. zapoznaliśmy się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i nie wnosimy do niej zastrzeżeń.
2. zawarty w SIWZ wzór umowy, wraz z Warunkami ogólnymi dla umów
o roboty budowlane, zostały przez nas zaakceptowane i zobowiązujemy się w przypadku przyznania nam zamówienia do zawarcia umowy w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego
3. dokonaliśmy wizji lokalnej oraz uzyskaliśmy konieczne informacje i wyjaśnienia
do przygotowania oferty,
4. spełniamy warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 poz. 177, z dnia 9.02.2004 r., z późn. zm.),
5. Oświadczamy, że zamówienie zrealizujemy w terminie do 30 lipca 2012r.
6. Oświadczamy, że na wykonane roboty udzielimy 36 miesięcy gwarancji, liczonych od daty końcowego odbioru robót.
7. prace objęte zamówieniem zamierzamy wykonać sami.*
8. następujące roboty zamierzamy zlecić podwykonawcom:*
1/.....................................................................................................................
* niepotrzebne skreślić;
9. Zobowiązujemy się w przypadku wyboru naszej oferty do zawarcia umowy na warunkach wynikających z siwz, w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania zamówienia w wysokości 5% ceny całkowitej podanej w ofercie.
10. Wadium o wysokości: ................................................ zł zostało przekazane na konto ……………. nr …………………………………. w banku ……………….. w …………..…
w dniu .................................. lub w formie ...................................................................................
11. W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz SIWZ nie będziemy zgłaszać roszczeń do wniesionego wadium
12. Oświadczamy, że jesteśmy związani ofertą przez okres 30 dni, licząc od terminu składania ofert.
Oferta została złożona na .................. kolejno ponumerowanych kartkach. Integralną część oferty stanowią następujące dokumenty:
1. .......................................................................................................................
2. .......................................................................................................................
3. ...................................................................................................................................................
................................... .......................................... /miejscowość i data/ /podpis osoby działającej w imieniu Wykonawcy/
UWAGA:
1. Ofertę, wraz z załącznikami należy złożyć wg załączonych wzorów.
2. Jeżeli dołączone są odpisy dokumentów lub ich kopie, to muszą być one poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem.
ogłoszenie
Budowa świetlicy wiejskiej w Trzebieniu
Numer ogłoszenia: 28320 - 2012; data zamieszczenia: 30.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 48 6217105 w. 34, faks 48 6217025.
- Adres strony internetowej zamawiającego: magnuszew.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie przewiduje się dynamicznego systemu zakupów
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa świetlicy wiejskiej w Trzebieniu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem opracowania jest parterowy budynek Świetlicy Wiejskiej. Obiekt bez podpiwniczenia i bez poddasza użytkowego. Podstawowe dane techniczne: -pow. zabudowy: 123,4m2 + tarasy 105,9 m2 -pow. Użytkowa: 102,8m2 -kubatura: 531,6m3 Budynek należy wyposażyć w następujące instalacje: wodociągową, kanalizacyjną, elektryczna, oświetleniową i odgromową wg dołączonych projektów branżowych zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. Warunki lokalizacyjne Lokalizację budynku przewiduje się na działce z zapewnionym dojazdem, źródłem wody oraz możliwością odprowadzenia ścieków i doprowadzenia energii elektrycznej. Szczegółowy zakres robót określa specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, projekt wykonawczy oraz załączonego przedmiaru robót które stanowią załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2, 45.31.11.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.07.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 6.000 zł (słownie: sześć tysiące złotych).
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt.1 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt.2 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ oraz zrealizowali w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 5 roboty budowlane o podobnym zakresie, o wartości robót co najmniej 350 000,00 zł brutto każda
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt.3 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt.3 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ oraz dysponują przy realizacji zamówienia minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności ogólnobudowlanej, instalacje wewnętrzne: elektryczne, wodno-kan. i c.o,wpisaną do właściwej izby inżynierów budownictwa, posiadającą aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt.4 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Magnuszew, 26-910 Magnuszew, ul.Saperów 24,.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Magnuszew, 26-910 Magnuszew, ul.Saperów 24, w sekretariacie pok.nr 8.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: oś 3 Jakość życia na obszarach wiejskich i różnicowanie gospodarki wiejskiej, działanie 313, 322, 323 Odnowa i rozwój wsi..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
do pobrania
siwz - 6_klub_trzebien.pdf
przedmiar robót -
sstwior -
sstwiorb_trzebien_elektryka.pdf
sstwiorb_trzebien_ogolnobud.pdf
projekt budowy -
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Malinowska Alicja
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Malinowska Alicja
- Data ostatniej aktualizacji: 2012-03-19 10:00:00
- Liczba odsłon: 450
- Historia dokumentu: