Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu systemowego pn. Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Magnuszew - zakup komputerów
Numer ogłoszenia: 19566 - 2012; data zamieszczenia: 20.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 4834 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 48 6217105 w. 34, faks 48 6217025.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu systemowego pn. Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Magnuszew - zakup komputerów.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu systemowego pn. Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Magnuszew - zakup komputerów - 4 komplety.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.01.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PComp3000, Hurtownia Sprzętu Komputerowego,, Kozienice,Kochanowskiego 5B, 26-900 Kozienice, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8780,49 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10750,00

  • Oferta z najniższą ceną: 10750,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10935,93

  • Waluta: PLN.



Magnuszew 13-01-2012

ZP.272.2.2012

 

 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

Dotyczy zamówienia :

Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu systemowego  pn. Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III  szkół podstawowych w Gminie Magnuszew – „Nauka szansą na sukces” Zakup sprzętu komputerowego

 

 Działając na podstawie art. 92 ust. 1  Pzp Wójt Gminy Magnuszew informuje, że w prowadzonym postępowaniu :

1. Wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę - PComp3000, Hurtownia Sprzętu Komputerowego, 26-900 Kozienice, ul.Kochanowskiego 5B  – cena 10.750,00.  - wybrana oferta spełnia warunki określone siwz i jest najkorzystniejsza cenowo.

2. Zamawiający nie odrzuca żadnej ofertę.

3. Zamawiający nie wyklucza z postępowania żadnego wykonawcę.

4. Wykaz wykonawców którzy złożyli oferty oraz ich streszczenie:         

 

Lp

Nazwa wykonawcy

Adres

Cena brutto zł

punktacja

1

SAGITO Sebastian Kaczanowski

Ul.Jana Pawła II 23 lok 22, 05-077 Warszawa

10.935,93

98

2

PComp3000, Hurtownia Sprzętu Komputerowego

26-900 Kozienice, ul.Kochanowskiego 5B

10.750,00

100

 

5. Działając na podstawie art. 92 ust.1 pkt.4 informuje się że przewiduje się podpisanie umowy w dniu  20 stycznia 2012r

                Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej, których procedury określono  w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych - dział VI "Środki ochrony prawnej".

 

 

 

Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu systemowego pn. Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Magnuszew - zakup komputerów
Numer ogłoszenia: 4834 - 2012; data zamieszczenia: 04.01.2012

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 48 6217105 w. 34, faks 48 6217025.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: magnuszew.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie przewiduje się dynamicznego systemu zakupów

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu systemowego pn. Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Magnuszew - zakup komputerów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3 komplety dla pakietu VI, VII i VIII. 1. 1. Procesor Procesor osiągający w teście wydajności Passmark CPU Mark wynik nie mniejszy niż 3000 punktów (wynik zaproponowanego procesora może znajdować się na stronie http://www.cpubenchmark.net/high_end_cpus.html), lub procesor równoważny wydajnościowo według wyniku testów z innymi benchmarkami. Przez równoważny Zamawiający rozumie wyniki wskazanych testów równe lub wyższe. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do równoważności, wykonawca podstawi Zamawiającemu oferowany model do testów przed wyborem oferty. 2. Złącza (minimum) 15-stykowe D-Sub, HDMI, min. 2xUSB, RJ45 (LAN), wyjście słuchawkowe, wejście mikrofonu zewnętrznego, wejście zasilania. 3. Pamięć RAM min. 4 GB DDR3 4. Dysk twardy min. 320 GB 5. Napęd optyczny DVD R+/RW+, R-/RW, nagrywanie płyt dwuwarstwowych DVD 6. Komunikacja (Karty sieciowe) - urządzenia zintegrowane a) LAN 10/100 (lub 10/100/1000) MBit/s Ethernet RJ 45 b) WLAN 802.11 b/g/n (lub a/b/g/n) 7. Karta graficzna zintegrowana z własną (dedykowaną) pamięcią min 1GB 8. Karta dźwiękowa zintegrowana; wbudowane głośniki (stereo) 9. Klawiatura układ klawiatury: QWERTY 10. Typ ekranu przekątna min 15 cali, podświetlana diodami LED, minimalna rozdzielczość 1366 x 768 pikseli. 11. Inne wymagania a) uniwersalny czytnik kart pamięci (standardy m.in., Multimedia Card, SecureDigital Card), b) wbudowana kamera, c) Wbudowany mikrofon. 12. Zasilanie bateria: czas pracy na baterii min. 3 godz. (wg danych producenta) 13. System operacyjny Windows 7 64-bitowy Home Premium (lub Professional), wersja językowa PL 14. Waga maksymalnie. 2,7 kg 15. Gwarancja minimum 24 miesiące, serwis sprzętu: door to door 16. Torba na laptopa 17. Mysz optyczna (złącze USB) Jeden komplet - pakiet nr V. 16. 1. Procesor Procesor osiągający w teście wydajności Passmark CPU Mark wynik nie mniejszy niż 3400 punktów (wynik zaproponowanego procesora może znajdować się na stronie http://www.cpubenchmark.net/high_end_cpus.html), lub procesor równoważny wydajnościowo według wyniku testów z innymi benchmarkami. Przez równoważny Zamawiający rozumie wyniki wskazanych testów równe lub wyższe. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do równoważności, wykonawca podstawi Zamawiającemu oferowany model do testów przed wyborem oferty. 17. Złącza (minimum) 15-stykowe D-Sub, HDMI, min 3xUSB, RJ45 (LAN), wyjście słuchawkowe, wejście mikrofonu zewnętrznego, wejście zasilania. 18. Pamięć RAM min. 8 GB DDR3 19. Dysk twardy min. 500 GB 20. Napęd optyczny DVD R+/RW+, R-/RW, nagrywanie płyt dwuwarstwowych DVD 21. Komunikacja (Karty sieciowe) - urządzenia zintegrowane a) LAN 10/100 (lub 10/100/1000) MBit/s Ethernet RJ 45 b) WLAN 802.11 b/g/n (lub a/b/g/n) 22. Karta graficzna zintegrowana z własną (dedykowaną) pamięcią min 1GB 23. Karta dźwiękowa zintegrowana; wbudowane głośniki (stereo) 24. Klawiatura układ klawiatury: QWERTY 25. Typ ekranu przekątna min 15 cali, podświetlana diodami LED, minimalna rozdzielczość 1366 x 768 pikseli. 26. Inne wymagania a) uniwersalny czytnik kart pamięci (standardy m.in., Multimedia Card, SecureDigital Card), b) wbudowana kamera, c) wbudowany mikrofon. 27. Zasilanie bateria: czas pracy na baterii min. 3 godz. (wg danych producenta). 28. System operacyjny Windows 7 64-bitowy Home Premium (lub Professional), wersja językowa PL 29. Waga maksymalnie. 2,7 kg 30. Gwarancja minimum 24 miesiące, serwis sprzętu: door to door 16. Torba na laptopa 17. Mysz optyczna (złącze USB).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.01.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie pobiera się

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    oświadczenie wykonawcy iż oferowany sprzęt/zestaw jest fabrycznie nowy i posiada znak bezpieczeństwa CE.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Magnuszewie przy ul. Saperów 24,.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.01.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Magnuszewie przy ul. Saperów 24, sekretariat pok.nr 8..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

do pobrania

SIWZ - komputery.pdf

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Malinowska Alicja
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Malinowska Alicja
  • Data ostatniej aktualizacji: 2012-01-20 12:45:32
  • Liczba odsłon: 250
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2475428]

przewiń do góry