Magnuszew 29-06-2011

 

 

 

ZP-272/22/2011

 

 

 ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA Cz.II

 

 

 

             Działając na podstawie art. 93 ust. 1  Pzp Wójt Gminy Magnuszew informuje, że unieważnia postępowanie Zaprojektowanie i wykonanie placów zabaw w ramach rządowego programu „Radosna szkoła” przy placówkach oświatowych na terenie Gminy Magnuszew  w części Zadanie II – Modernizacja szkolnego placu zabaw w PSP w Przydworzycach  na podstawie art.93 ust.1 pkt.6 – wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że wykonanie postępowania nie leży w interesie publicznym, czego nie można był wcześniej przewidzieć.

Zamawiający musiałby ponieść dodatkowo zbyt duży koszt aby, urządzenia dotychczas będące w posiadaniu tegoż placu zabaw spełniały wymagane normy w programie Radosna Szkoła co przy malejącej ilości dzieci w tej szkole staje się nie celowe i prowadziłoby do nieefektywnego dokonywania wydatków.

               

Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej, których procedury określono  w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych - dział VI "Środki ochrony prawnej".

 

 

Zaprojektowanie i wykonanie szkolnych placów zabaw w ramach rządowego programu Radosna szkoła przy placówkach oświatowych na terenie Gminy Magnuszew
Numer ogłoszenia: 203505 - 2011; data zamieszczenia: 27.07.2011

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 130644 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 48 6217105 w. 34, faks 48 6217025.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie szkolnych placów zabaw w ramach rządowego programu Radosna szkoła przy placówkach oświatowych na terenie Gminy Magnuszew.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: zaprojektowanie i wykonanie placów zabaw w ramach rządowego programu Radosna szkoła przy placówkach oświatowych na terenie Gminy Magnuszew pod nazwą: Zadanie I - Modernizacja szkolnego placu zabaw w PSP w Rozniszewie, Zadanie II - Modernizacja szkolnego placu zabaw w PSP w Przydworzycach, Zadanie III - Modernizacja szkolnego placu zabaw w PSP w Chmielewie Zadanie IV - Wykonanie szkolnego placu zabaw w ZSiPO w Magnuszewie.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9, 71.32.00.00-7, 45.23.32.50-6, 77.30.00.00-3.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Rządowy Program Radosna Szkoła.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Modernizacja szkolnego placu zabaw w PSP w Rozniszewie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Moja Sp.z o.o, Kietrz, ul.S.Okrzei 21, 48-130 Kietrz, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 103658,54 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 88109,33

  • Oferta z najniższą ceną: 88109,33 / Oferta z najwyższą ceną: 127290,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Modernizacja szkolnego placu zabaw w PSP w Chmielewie,

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Moja Sp.z o.o, Kietrz, ul.S.Okrzei 21, 48-130 Kietrz,, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 82520,32 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 89717,25

  • Oferta z najniższą ceną: 89717,25 / Oferta z najwyższą ceną: 110000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Wykonanie szkolnego placu zabaw w ZSiPO w Magnuszewie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Moja Sp.z o.o, Kietrz, 48-130 Kietrz, ul.S.Okrzei 21, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 186747,97 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 177682,16

  • Oferta z najniższą ceną: 177682,16 / Oferta z najwyższą ceną: 265000,00

  • Waluta: PLN.


 

 

Magnuszew 17-06-2011

ZP-272/22/2011

 ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

                 Działając na podstawie art. 92 ust. 1  Pzp Wójt Gminy Magnuszew informuje, że w prowadzonym postępowaniu : Zaprojektowanie i wykonanie placów zabaw w ramach rządowego programu „Radosna szkoła” przy placówkach oświatowych na terenie Gminy Magnuszew  Zadanie I  - Modernizacja szkolnego placu zabaw w PSP w Rozniszewie, Zadanie II – Modernizacja szkolnego placu zabaw w PSP w Przydworzycach, Zadanie III - Modernizacja szkolnego placu zabaw w PSP w Chmielewie, Zadanie IV - Wykonanie szkolnego placu zabaw w ZSiPO w Magnuszewie.

1. Wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę -  Moja Sp.z o.o, 48-130 Kietrz, ul. S.Okrzei 21 za cenę brutto                                                                                                                                                                                Zadanie I  - Modernizacja szkolnego placu zabaw w PSP w Rozniszewie - 88.109,33zł,                                      Zadanie II – Modernizacja szkolnego placu zabaw w PSP w Przydworzycach – 78.255,64zł,                            Zadanie III - Modernizacja szkolnego placu zabaw w PSP w Chmielewie – 89.717,25zł                                    Zadanie IV - Wykonanie szkolnego placu zabaw w ZSiPO w Magnuszewie -  177.682,16zł  - wybrana oferta spełnia warunki określone siwz i jest najkorzystniejsza cenowo.

2. Zamawiający nie odrzuca żadnej oferty.

3. Zamawiający nie wyklucza z postępowania żadnego wykonawcy.

4. Wykaz wykonawców którzy złożyli oferty oraz ich streszczenie:         

Zgłoszono oferty:

Lp

Nazwa Wykonawcy

Adres

Cz.I

Cz.II

Cz.III

Cz.IV

Cena brutto

Ilość pkt

Cena brutto

Ilość pkt

Cena brutto

Ilość pkt

Cena brutt

Ilość pkt

1

BabyCam Paweł Chodkowski

Reguły, ul.Królewska 5 do korespondencji  ul.Orzeszkowej 4a

-

-

88000,00

89

-

-

229000,00

78

2

Wehrfritz Sp.z o.o

ul.Przylaszczkowa 60, 51-250 Wrocław

127290,00

69

114590,00

68

100950,00

89

229690,00

77

3

LOCO Group sp.z o.o

00-443 Warszawa, ul.Górnośląska 9/11 m 11 do korespondencji

02-446 Warszawa ul.Tapicerska 16A

98750,00

89

98750,00

79

98750,00

91

197500,00

90

4

COMES Sp.J Sokołowscy

26-500 Szydłowiec, ul.Kościuszki 128A

100602,07

88

125788,78

62

98762,85

91

251983,83

71

5

Moja Sp.z o.o

48-130 Kietrz, ul.S.Okrzei 21

88109,33

100

78255,64

100

89717,25

100

177682,16

100

6

MKL-BUD Michał Lulis

03-187 Warszawa ul.Pancerna 17/16 do korespondencji 02-572 Warszawa ul.Kazimierzowska 51A/2

110000,00

80

110000,00

71

110000,00

82

265000,00

67

7

AS BUD Albert Śpiewakowski

03-134 Warszawa ul.Ciołkosza 2/41

124000,00

71

116500,00

67

100500,00

89

225000,00

79

5. Działając na podstawie art. 92 ust.1 pkt.4 informuje się że przewiduje się podpisanie umowy w dniu 27 czerwca 2011r

                Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej, których procedury określono  w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych - dział VI "Środki ochrony prawnej".

Ogłoszenie

Zaprojektowanie i wykonanie szkolnych placów zabaw w ramach rządowego programu Radosna szkoła przy placówkach oświatowych na terenie Gminy Magnuszew
Numer ogłoszenia: 130644 - 2011; data zamieszczenia: 26.05.2011

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 48 6217105 w. 34, faks 48 6217025.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: magnuszew.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie przewiduje się dynamicznego sytemu zakupów

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie szkolnych placów zabaw w ramach rządowego programu Radosna szkoła przy placówkach oświatowych na terenie Gminy Magnuszew.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zaprojektowanie i wykonanie szkolnych placów zabaw przy placówkach oświatowych na terenie Gminy Magnuszew Zadanie I - Modernizacja szkolnego placu zabaw w PSP w Rozniszewie, Zadanie II - Modernizacja szkolnego placu zabaw w PSP w Przydworzycach, Zadanie III - Modernizacja szkolnego placu zabaw w PSP w Chmielewie Zadanie IV - Wykonanie szkolnego placu zabaw w ZSiPO w Magnuszewie..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9, 71.32.00.00-7, 45.23.32.50-6, 77.30.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: cz.I. 2000,00zł, cz.II. 2000,00zł, cz.III.2000,00zł , cz.IV. 4000,00zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ oraz wykazania że zrealizowali w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 roboty budowlane polegające na budowie lub modernizacji placów zabaw o wartości robót co najmniej 100 000,00 zł brutto każda

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku wykazanie przez Wykonawcę, że dysponuje osobą, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności ogólnobudowlanej, wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego /Art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 roku o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów - Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późniejszymi zmianami/.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający informuje, że istotne zmiany do umowy w stosunku do treści wybranej oferty są możliwe jeżeli będą korzystne technologicznie lub finansowo dla Zamawiającego, np. w trakcie wykonywania robót pojawią się na rynku nowe, nowocześniejsze, lub o wyższych parametrach użytkowych urządzenia lub technologie, które lepiej będą zaspokajać potrzeby Zamawiającego lub gdy podczas wykonywania zamówienia pojawiły się okoliczności, których w trakcie sporządzania SIWZ lub programu funkcjonalno-użytkowego nie można było przewidzieć i jednocześnie powodują one, że wykonanie robót budowlanych zgodnie z załączonym do SIWZ programem funkcjonalno-użytkowym stanowiłoby wadę w prawidłowym funkcjonowaniu obiektu

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ugmagnuszew.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Magnuszew , 26-910 Magnuszew ul. Saperów 24,.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Gmina Magnuszew , 26-910 Magnuszew ul. Saperów 24, pok. nr 8 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Rządowy Program RADOSNA SZKOŁA.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Modernizacja szkolnego placu zabaw w PSP w Rozniszewie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji szkolnego placu zabaw w ramach rządowego programu - Radosna szkoła dla Publicznej Szkoły Podstawowej w Rozniszewie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9, 71.32.00.00-7, 45.23.32.50-6, 77.30.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Modernizacji szkolnego placu zabaw w PSP w Przydworzycach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji szkolnego placu zabaw w ramach rządowego programu - Radosna szkoła dla Publicznej Szkoły Podstawowej w Przydworzycach.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9, 71.32.00.00-7, 45.23.32.50-6, 77.30.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


 

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Modernizacja szkolnego placu zabaw w PSP w Chmielewie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji szkolnego placu zabaw w ramach rządowego programu - Radosna szkoła dla Publicznej Szkoły Podstawowej w Chmielewie, Chmielew 20A.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9, 71.32.00.00-7, 45.23.32.50-6, 77.30.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


 

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie szkolnego placu zabaw w ZSiPO w Magnuszewie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zaprojektowanie i wykonanie budowy szkolnego placu zabaw w ramach rządowego programu - Radosna szkoła dla Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych w Magnuszewie, u.Bohaterów Września 10.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9, 71.32.00.00-7, 45.23.32.50-6, 77.30.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


 

do pobrania:

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - 22_place_zabaw_4_czesci.pdf

Program funkcjonalno-użytkowy - program_funkcjonalno_-_uzytkowy_place_zabaw.pdf

Wyteczne MENU - radosna_szkoa.pdf

Koncepcja idei zagospodarowania szkolnych placów zabaw- część techniczna - opis_techniczny.pdf

 

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 2481437]

przewiń do góry