Magnuszew 29-06-2011
ZP-272/22/2011
ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA Cz.II
Działając na podstawie art. 93 ust. 1 Pzp Wójt Gminy Magnuszew informuje, że unieważnia postępowanie Zaprojektowanie i wykonanie placów zabaw w ramach rządowego programu „Radosna szkoła” przy placówkach oświatowych na terenie Gminy Magnuszew w części Zadanie II – Modernizacja szkolnego placu zabaw w PSP w Przydworzycach na podstawie art.93 ust.1 pkt.6 – wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że wykonanie postępowania nie leży w interesie publicznym, czego nie można był wcześniej przewidzieć.
Zamawiający musiałby ponieść dodatkowo zbyt duży koszt aby, urządzenia dotychczas będące w posiadaniu tegoż placu zabaw spełniały wymagane normy w programie Radosna Szkoła co przy malejącej ilości dzieci w tej szkole staje się nie celowe i prowadziłoby do nieefektywnego dokonywania wydatków.
Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej, których procedury określono w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych - dział VI "Środki ochrony prawnej".
Zaprojektowanie i wykonanie szkolnych placów zabaw w ramach rządowego programu Radosna szkoła przy placówkach oświatowych na terenie Gminy Magnuszew
Numer ogłoszenia: 203505 - 2011; data zamieszczenia: 27.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 130644 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 48 6217105 w. 34, faks 48 6217025.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie szkolnych placów zabaw w ramach rządowego programu Radosna szkoła przy placówkach oświatowych na terenie Gminy Magnuszew.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: zaprojektowanie i wykonanie placów zabaw w ramach rządowego programu Radosna szkoła przy placówkach oświatowych na terenie Gminy Magnuszew pod nazwą: Zadanie I - Modernizacja szkolnego placu zabaw w PSP w Rozniszewie, Zadanie II - Modernizacja szkolnego placu zabaw w PSP w Przydworzycach, Zadanie III - Modernizacja szkolnego placu zabaw w PSP w Chmielewie Zadanie IV - Wykonanie szkolnego placu zabaw w ZSiPO w Magnuszewie.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9, 71.32.00.00-7, 45.23.32.50-6, 77.30.00.00-3.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Rządowy Program Radosna Szkoła.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Modernizacja szkolnego placu zabaw w PSP w Rozniszewie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Moja Sp.z o.o, Kietrz, ul.S.Okrzei 21, 48-130 Kietrz, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 103658,54 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
-
Cena wybranej oferty: 88109,33
-
Oferta z najniższą ceną: 88109,33 / Oferta z najwyższą ceną: 127290,00
-
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Modernizacja szkolnego placu zabaw w PSP w Chmielewie,
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Moja Sp.z o.o, Kietrz, ul.S.Okrzei 21, 48-130 Kietrz,, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 82520,32 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
-
Cena wybranej oferty: 89717,25
-
Oferta z najniższą ceną: 89717,25 / Oferta z najwyższą ceną: 110000,00
-
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Wykonanie szkolnego placu zabaw w ZSiPO w Magnuszewie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Moja Sp.z o.o, Kietrz, 48-130 Kietrz, ul.S.Okrzei 21, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 186747,97 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
-
Cena wybranej oferty: 177682,16
-
Oferta z najniższą ceną: 177682,16 / Oferta z najwyższą ceną: 265000,00
-
Waluta: PLN.
Magnuszew 17-06-2011
ZP-272/22/2011
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 Pzp Wójt Gminy Magnuszew informuje, że w prowadzonym postępowaniu : Zaprojektowanie i wykonanie placów zabaw w ramach rządowego programu „Radosna szkoła” przy placówkach oświatowych na terenie Gminy Magnuszew Zadanie I - Modernizacja szkolnego placu zabaw w PSP w Rozniszewie, Zadanie II – Modernizacja szkolnego placu zabaw w PSP w Przydworzycach, Zadanie III - Modernizacja szkolnego placu zabaw w PSP w Chmielewie, Zadanie IV - Wykonanie szkolnego placu zabaw w ZSiPO w Magnuszewie.
1. Wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę - Moja Sp.z o.o, 48-130 Kietrz, ul. S.Okrzei 21 za cenę brutto Zadanie I - Modernizacja szkolnego placu zabaw w PSP w Rozniszewie - 88.109,33zł, Zadanie II – Modernizacja szkolnego placu zabaw w PSP w Przydworzycach – 78.255,64zł, Zadanie III - Modernizacja szkolnego placu zabaw w PSP w Chmielewie – 89.717,25zł Zadanie IV - Wykonanie szkolnego placu zabaw w ZSiPO w Magnuszewie - 177.682,16zł - wybrana oferta spełnia warunki określone siwz i jest najkorzystniejsza cenowo.
2. Zamawiający nie odrzuca żadnej oferty.
3. Zamawiający nie wyklucza z postępowania żadnego wykonawcy.
4. Wykaz wykonawców którzy złożyli oferty oraz ich streszczenie:
Zgłoszono oferty:
Lp |
Nazwa Wykonawcy |
Adres |
Cz.I |
Cz.II |
Cz.III |
Cz.IV | ||||
|
Cena brutto |
Ilość pkt |
Cena brutto |
Ilość pkt |
Cena brutto |
Ilość pkt |
Cena brutt |
Ilość pkt | ||
1 |
BabyCam Paweł Chodkowski |
Reguły, ul.Królewska 5 do korespondencji ul.Orzeszkowej 4a |
- |
- |
88000,00 |
89 |
- |
- |
229000,00 |
78 |
2 |
Wehrfritz Sp.z o.o |
ul.Przylaszczkowa 60, 51-250 Wrocław |
127290,00 |
69 |
114590,00 |
68 |
100950,00 |
89 |
229690,00 |
77 |
3 |
LOCO Group sp.z o.o |
00-443 Warszawa, ul.Górnośląska 9/11 m 11 do korespondencji 02-446 Warszawa ul.Tapicerska 16A |
98750,00 |
89 |
98750,00 |
79 |
98750,00 |
91 |
197500,00 |
90 |
4 |
COMES Sp.J Sokołowscy |
26-500 Szydłowiec, ul.Kościuszki 128A |
100602,07 |
88 |
125788,78 |
62 |
98762,85 |
91 |
251983,83 |
71 |
5 |
Moja Sp.z o.o |
48-130 Kietrz, ul.S.Okrzei 21 |
88109,33 |
100 |
78255,64 |
100 |
89717,25 |
100 |
177682,16 |
100 |
6 |
MKL-BUD Michał Lulis |
03-187 Warszawa ul.Pancerna 17/16 do korespondencji 02-572 Warszawa ul.Kazimierzowska 51A/2 |
110000,00 |
80 |
110000,00 |
71 |
110000,00 |
82 |
265000,00 |
67 |
7 |
AS BUD Albert Śpiewakowski |
03-134 Warszawa ul.Ciołkosza 2/41 |
124000,00 |
71 |
116500,00 |
67 |
100500,00 |
89 |
225000,00 |
79 |
5. Działając na podstawie art. 92 ust.1 pkt.4 informuje się że przewiduje się podpisanie umowy w dniu 27 czerwca 2011r
Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej, których procedury określono w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych - dział VI "Środki ochrony prawnej".
Ogłoszenie
Zaprojektowanie i wykonanie szkolnych placów zabaw w ramach rządowego programu Radosna szkoła przy placówkach oświatowych na terenie Gminy Magnuszew
Numer ogłoszenia: 130644 - 2011; data zamieszczenia: 26.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 48 6217105 w. 34, faks 48 6217025.
- Adres strony internetowej zamawiającego: magnuszew.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie przewiduje się dynamicznego sytemu zakupów
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie szkolnych placów zabaw w ramach rządowego programu Radosna szkoła przy placówkach oświatowych na terenie Gminy Magnuszew.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zaprojektowanie i wykonanie szkolnych placów zabaw przy placówkach oświatowych na terenie Gminy Magnuszew Zadanie I - Modernizacja szkolnego placu zabaw w PSP w Rozniszewie, Zadanie II - Modernizacja szkolnego placu zabaw w PSP w Przydworzycach, Zadanie III - Modernizacja szkolnego placu zabaw w PSP w Chmielewie Zadanie IV - Wykonanie szkolnego placu zabaw w ZSiPO w Magnuszewie..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9, 71.32.00.00-7, 45.23.32.50-6, 77.30.00.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: cz.I. 2000,00zł, cz.II. 2000,00zł, cz.III.2000,00zł , cz.IV. 4000,00zł
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ oraz wykazania że zrealizowali w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 roboty budowlane polegające na budowie lub modernizacji placów zabaw o wartości robót co najmniej 100 000,00 zł brutto każda
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku wykazanie przez Wykonawcę, że dysponuje osobą, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności ogólnobudowlanej, wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego /Art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 roku o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów - Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późniejszymi zmianami/.
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający informuje, że istotne zmiany do umowy w stosunku do treści wybranej oferty są możliwe jeżeli będą korzystne technologicznie lub finansowo dla Zamawiającego, np. w trakcie wykonywania robót pojawią się na rynku nowe, nowocześniejsze, lub o wyższych parametrach użytkowych urządzenia lub technologie, które lepiej będą zaspokajać potrzeby Zamawiającego lub gdy podczas wykonywania zamówienia pojawiły się okoliczności, których w trakcie sporządzania SIWZ lub programu funkcjonalno-użytkowego nie można było przewidzieć i jednocześnie powodują one, że wykonanie robót budowlanych zgodnie z załączonym do SIWZ programem funkcjonalno-użytkowym stanowiłoby wadę w prawidłowym funkcjonowaniu obiektu
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ugmagnuszew.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Magnuszew , 26-910 Magnuszew ul. Saperów 24,.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Gmina Magnuszew , 26-910 Magnuszew ul. Saperów 24, pok. nr 8 sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Rządowy Program RADOSNA SZKOŁA.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Modernizacja szkolnego placu zabaw w PSP w Rozniszewie.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji szkolnego placu zabaw w ramach rządowego programu - Radosna szkoła dla Publicznej Szkoły Podstawowej w Rozniszewie.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9, 71.32.00.00-7, 45.23.32.50-6, 77.30.00.00-3.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Modernizacji szkolnego placu zabaw w PSP w Przydworzycach.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji szkolnego placu zabaw w ramach rządowego programu - Radosna szkoła dla Publicznej Szkoły Podstawowej w Przydworzycach.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9, 71.32.00.00-7, 45.23.32.50-6, 77.30.00.00-3.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Modernizacja szkolnego placu zabaw w PSP w Chmielewie.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji szkolnego placu zabaw w ramach rządowego programu - Radosna szkoła dla Publicznej Szkoły Podstawowej w Chmielewie, Chmielew 20A.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9, 71.32.00.00-7, 45.23.32.50-6, 77.30.00.00-3.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie szkolnego placu zabaw w ZSiPO w Magnuszewie.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zaprojektowanie i wykonanie budowy szkolnego placu zabaw w ramach rządowego programu - Radosna szkoła dla Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych w Magnuszewie, u.Bohaterów Września 10.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9, 71.32.00.00-7, 45.23.32.50-6, 77.30.00.00-3.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
do pobrania:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - 22_place_zabaw_4_czesci.pdf
Program funkcjonalno-użytkowy - program_funkcjonalno_-_uzytkowy_place_zabaw.pdf
Wyteczne MENU - radosna_szkoa.pdf
Koncepcja idei zagospodarowania szkolnych placów zabaw- część techniczna - opis_techniczny.pdf
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Malinowska Alicja
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Malinowska Alicja
- Data ostatniej aktualizacji: 2011-08-01 09:18:43
- Liczba odsłon: 429
- Historia dokumentu: