Zakup ciągnika rolniczego wielofunkcyjny z napędem na cztery koła i pługa odśnieżnego
Numer ogłoszenia: 75868 - 2011; data zamieszczenia: 13.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 49084 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 48 6217105 w. 34, faks 48 6217025.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup ciągnika rolniczego wielofunkcyjny z napędem na cztery koła i pługa odśnieżnego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup ciągnika rolniczego wielofunkcyjnego z napędem na cztery koła z możliwością odłączenia przednich kół do obsługi urządzeń komunalnych (szambiarki) i pługa do odśnieżania. Ciągnik fabrycznie nowy przystosowany do transportu oraz do odśnieżania z pełną dokumentacją do zarejestrowania. Pług do odśnieżania nowy, wszystko dostarczone do zamawiającego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.70.00.00-2, 34.39.00.00-7.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AGROBARD A.Skronik, D.Tyczyński S.J., Oblas 25 B, 26-650 Przytyk, Oblas 25 B, 26-650 Przytyk, 26-650 Oblas 25 B,, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 108900,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
-
Cena wybranej oferty: 133947,00
-
Oferta z najniższą ceną: 132840,00 / Oferta z najwyższą ceną: 153950,00
-
Waluta: PLN.
Magnuszew 31-03-2011
ZP-272/8/2011
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dotyczy zamówienia : Zakup ciągnika rolniczego wielofunkcyjny z napędem na cztery koła i pługa odśnieżnego
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 Pzp Wójt Gminy Magnuszew informuje, że w prowadzonym postępowaniu :
1. Wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę
AGROBARD A.Skronik, D.Tyczyński S.J., Oblas 25 B, 26-650 Przytyk z cenę brutto 133.947,00zł - wybrana oferta spełnia warunki określone siwz i jest najkorzystniejsza cenowo.
2. Zamawiający odrzuca oferty:
- PHU Remont, Chylice, ul. Starochylicka 26, 05-510 Konstancin-Jeziorna
- KnychTech Przemysław Knych MASZYNY DLA SPECJALISTÓW, 45-356 Opole, ul.G.Zapolskiej 30/9
na podstawie art.89 ust.1 pkt. 2 – jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferowany sprzęt nie spełnia warunków jakie Zamawiający zawarł w opisie zamówienia
3. Zamawiający nie wyklucza z postępowania żadnego wykonawcę.
4. Wykaz wykonawców którzy złożyli oferty oraz ich streszczenie:
Zgłoszono oferty:
Lp |
Nazwa wykonawcy |
Adres |
Cena brutto (ciągnik +pług) /marka, typ ciągnika |
Punktacja |
1 |
PPHU „SAD-OGRÓD” Sławomir Dudek |
99-440 Zduny, Nowe Zduny 82A |
137.600,00zł / Polmot H8014H |
97,4 |
2 |
PHU Remont |
Chylice, ul. Starochylicka 26, 05-510 Konstancin-Jeziorna |
132.840,00zł / PRONAR 825A |
Odrzucona |
3 |
Zakład Usługowo – Handlowy, Krzysztof Królik |
08-400 Garwolin, ul.Mazowiecka 47 |
153.950, 00zł / ZETOR PROXIMA 85Plus |
87,0 |
4 |
BOSR INWEST Tomasz Dziembek |
42-200 Częstochowa, ul.Malczewskiego 6 |
140.300,00zł / POLMOT WARFAMA |
95,5 |
5 |
Przedsiębiorstwo ROLMECH Sp.z oo |
09-100 Płońsk, ul.19-go Stycznia 41B |
142.680,00zł / FARMTRAC 685 DT |
93,9 |
6 |
AGROBARD A.Skronik, D.Tyczyński S.J. |
Oblas 25 B, 26-650 Przytyk |
133.947,00zł / NEW Holland TD 5030 |
100,0 |
7 |
KnychTech Przemysław Knych MASZYNY DLA SPECJALISTÓW |
45-356 Opole, ul.G.Zapolskiej 30/9 |
144.894,00zł / FARMTRAC 685 |
Odrzucona |
5. Działając na podstawie art. 92 ust.1 pkt.4 informuje się że przewiduje się podpisanie umowy w dniu 11 kwietnia 2011r
Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej, których procedury określono w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych - dział VI "Środki ochrony prawnej".
Magnuszew dn.25-03-2011r.
ZP- 341/12/2011
WYJAŚNIENIA ZWIĄZANE Z TREŚCIĄ SIWZ
Wyjaśnienie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Zakup ciągnika rolniczego wielofunkcyjny i pługa odśnieżnego”. W związku z zapytaniem w sprawie o wyjaśnienie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w przedmiotowym postępowaniu, działając na podstawie art. 38 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010 r. nr 113, poz. 759 ze zm.) Zamawiający odpowiada, co następuje:
Pytanie :
Czy zamawiający dopuszcza, aby w zamawiany ciągnik rolniczy wyposażony był w deskę rozdzielczą z odczytem analogowym?
Odpowiedź:
TAK dopuszcza się .
WÓJT GMINY
Henryk Plak
Magnuszew dn.23-03-2011r.
ZP- 341/12/2011
WYJAŚNIENIA ZWIĄZANE Z TREŚCIĄ SIWZ
Wyjaśnienie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Zakup ciągnika rolniczego wielofunkcyjny i pługa odśnieżnego”. W związku z zapytaniem w sprawie o wyjaśnienie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w przedmiotowym postępowaniu, działając na podstawie art. 38 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010 r. nr 113, poz. 759 ze zm.) Zamawiający odpowiada, co następuje:
Pytania :
- Czy zamawiający dopuszcza , aby w zamówionym ciągniku rolniczym obroty tylnego WOM wynosiły 540/1000 obr/min.
- Czy dopuszczacie ogumienie : przód 340/85 R24?, tył 420/85 R34?
Odpowiedzi:
- TAK dopuszcza się .
- Dopuszcza się inne wielkości, jednak nie mniejsze niż określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
WÓJT GMINY
Henryk Plak
Ogłoszenie
Zakup ciągnika rolniczego wielofunkcyjny i pługa odśnieżnego
Numer ogłoszenia: 49084 - 2011; data zamieszczenia: 21.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 48 6217105 w. 34, faks 48 6217025.
- Adres strony internetowej zamawiającego: magnuszew.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie przewiduje się dynamicznego systemu zakupów
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup ciągnika rolniczego wielofunkcyjny i pługa odśnieżnego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup ciągnika rolniczego wielofunkcyjny z napędem na cztery koła i pługa odśnieżnego. Ciągnik fabrycznie nowy przystosowany do transportu oraz do odśnieżania z pełną dokumentacją do zarejestrowania. Pług do odśnieżania nowy, wszystko dostarczone do zamawiającego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.70.00.00-2, 34.39.00.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.05.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie pobiera się
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich),
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich),
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich),
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich),
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich),
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
opis wyposażenia i parametrów-wg zał.do umowy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ugmagnuszew.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzędzie Gminy Magnuszew, ul.Saperów 24.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Urzędzie Gminy Magnuszew, ul.Saperów 24 w sekretariacie pok.Nr 8.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
do pobrania
specyfikacja istotnych warunków zamówienia - 12_ciagnik.pdf
oświadczenia - oswiadczenia__zal_nr_2a__i_2b_do_siwz_ciagnik.doc
wzór umowy - umowa_ciagnik.pdf
opis zamówienia - zal_nr_1_do_umow_opis.pdf
formularz oferty - wzor_oferty_ciagnik.pdf
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Malinowska Alicja
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Malinowska Alicja
- Data ostatniej aktualizacji: 2011-04-13 10:34:58
- Liczba odsłon: 359
- Historia dokumentu: