Ogłoszenie powiązane:

Ogłoszenie nr 106836-2009 z dnia 2009-04-16 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Magnuszew
Wykonanie dokumentacji na budowę sieci wodociągowej z przyłączami oraz sieci kanalizacji z przyłączami we wsi Rozniszew, Boguszków i Anieli. 1. Wodociąg - sieć główna długości ~10 km, przyłącza ~120 szt długości ~2,5km 2....
Termin składania ofert: 2009-04-28

Magnuszew: Wykonanie dokumentacji na budowę sieci wodociągowej z przyłączami oraz sieci kanalizacji z przyłączami we wsi Rozniszew, Boguszków i Anieli.
Numer ogłoszenia: 172242 - 2009; data zamieszczenia: 28.05.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 106836 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, ul. Saperów 24, Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 048 6217105 w. 34, faks 048 6217025.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie dokumentacji na budowę sieci wodociągowej z przyłączami oraz sieci kanalizacji z przyłączami we wsi Rozniszew, Boguszków i Anieli..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie dokumentacji na budowę sieci wodociągowej z przyłączami oraz sieci kanalizacji z przyłączami we wsi Rozniszew, Boguszków i Anieli. 1. Wodociąg - sieć główna długości ~10 km, przyłącza ~120 szt długości ~2,5km. Wpięcie do SUW w Mniszewie. 2. Kanalizacja - sieć główna długości ~10km, przykanaliki ~120 szt długości 2,5km. Wpięcie do projektowanej oczyszczalni ścieków w Boguszkowie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.51.00.00-6.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 79500 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.05.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ETGAR Krzysztof Wójcik, 30-698 Kraków, ul.Borowinowa 55/10, 30-698 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 79500
  • Oferta z najniższą ceną: 79500 oferta z najwyższą ceną: 326000
  • Waluta: PLN.

Magnuszew 08-05-2009

ZP-341/6/09

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

dot.: postępowania – Wykonanie dokumentacji na budowę sieci wodociągowej z przyłączami oraz sieci kanalizacji z przyłączami we wsi Rozniszew, Boguszków i  Anielin.  Nr  sprawy: ZP – 341/6/09 .

1.             Działając na podstawie art. 92 ust. 1  Pzp Wójt Gminy Magnuszew informuje, że w prowadzonym postępowaniu : Wykonanie dokumentacji na budowę sieci wodociągowej z przyłączami oraz sieci kanalizacji z przyłączami we wsi Rozniszew, Boguszków i  Anielin.

- Wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę.

– .ETGAR Krzysztof Wójcik 30-698 Kraków, ul.Borowinowa 55/10 - cena brutto 96 990,00  -   oferta spełnia warunki określone siwz i jest najkorzystniejszą cenowo.

2. Zamawiający nie odrzuca żadnej oferty

3. Zamawiający nie wyklucza z postępowania żadnego wykonawcy.

4. Wykaz wykonawców którzy złożyli oferty oraz ich streszczenie:

Zgłoszono oferty:

Lp.

Nazwa wykonawcy

Adres Wykonawcy

Cena brutto

Punktacja

1

Przedsiębiorstwo Wielobranżowe KOMBUDEX Sp.zoo

08-110 Siedlce ul.Brzeska 97

120856,86

80,2

2

Zakład Usług Inwestycyjno Projektowych Stanisław Kłosiński

64-100 Leszno, ul.Grunwaldzka 6/1

397720,00

24,4

3

LINETEL Sp.z oo

20-048 Lublin, ul.Legionowa 2/38

359900,00

26,9

4

Przedsiębiorstwo Projektowo – Usługowo – Handlowe RAW

90-030 Łódź, ul.Nowa 29/31

133468,00

72,7

5

TELEPROJEKT Sp.zoo

00-238 Warszawa, ul.Długa 23/25

259683,81

37,4

6

Przedsiębiorstwo Inżynieryjno- Projektowe „Darm” Sp.zoo

02-130 Warszawa, ul.Gorlicka 13/61

284833,40

34,1

7

ETGAR Krzysztof Wójcik

30-698 Kraków, ul.Borowinowa 55/10

96990,00

100,0

8

Zakład Usług Inwestycyjnych PROINBUD

20-346 Lublin, ul.Długa 5

279258,00

34,7

                Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej, których procedury określono  w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych - dział VI "Środki ochrony prawnej".

Wójt Gminy – Henryk Plak

 

 

 

Magnuszew 23-04-2009r

ZP-341/6/09

dot. przetargu nieograniczonego " Wykonanie dokumentacji na budowę sieci wodociągowej z przyłączami oraz sieci kanalizacji z przyłączami we wsi Rozniszew, Boguszków i Anielin".

Odpowiedź na zapytanie NR 2

PYTANIA

W nawiązaniu do nadesłanych odpowiedzi na zapytania oferentów prosimy o wyjaśnienia:

1. Co należy rozumieć pod stwierdzeniem zawartym w § 14 zmienionego Wzoru Umów/: „odstąpienie od umowy bez stosowania kar"

- czy odstąpienia Zamawiającego od zobowiązania względem Wykonawcy do zapłaty -czyli rozwiązania umowy,

- czy wyrażenie zgody na zmianę warunków umowy - czyli zgody na wydłużenie terminu realizacji umowy w przypadku braku pozytywnej decyzji organu uzgadniającego lub innych okoliczności:

a) działania czynników niezależnych od Wykonawcy oraz okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, uniemożliwiających wykonanie zadaniu w terminie określonym w umowie,

b) "wystąpienia niezależnego od Wykonawcy przedłużania się pozyskiwania uzgodnień, warunków do projektowania oraz wszelkich decyzji trwających dłużej niż ustawowy okres załatwienia danej sprawy,

c) wystąpienia trudności w pozyskaniu uzgodnień z właścicielami posesji w przypadku nieuregulowanego stanu prawnego gruntów?

ODPOWIEDŹ:

Zmiana w umowie w §14

1. W związku z ustaleniem jak w §2 pkt.II zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od umowy bez stosowania kar w przypadku braku pozytywnej decyzji organu uzgadniającego

2. Rozwiązanie umowy z przyczyn jak w pkt 1 nastąpi po otrzymaniu decyzji odmownej (opinii negatywnej) z przyczyn leżących po stronie zamawiającego.

3. Zamawiający zapłaci w związku z rozwiązaniem umowy  wykonawcy wynagrodzenie należne za dany etap wykonanych prac będących podstawą wydania stosownych decyzji.

                                                                            WÓJT GMINY

                                                                            Henryk Plak

Zmiana ogłoszenia

Numer ogłoszenia: 117418 - 2009; data zamieszczenia: 23.04.2009

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 106836 - 2009 data 16.04.2009 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 048 6217105 w. 34, fax. 048 6217025.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.3.4.
  • W ogłoszeniu jest: termin składania ofert 28/04/2009r godz.10:00.
  • W ogłoszeniu powinno być: termin składania ofert 04/05/2009r godz.10:00.

Pytania i odpowiedzi oraz zmiany w SIWZ

Magnuszew 22-04-2009r

ZP-341/6/09

dot. przetargu nieograniczonego " Wykonanie dokumentacji na budowę sieci wodociągowej z przyłączami oraz sieci kanalizacji z przyłączami we wsi Rozniszew, Boguszków i Anielin".

PYTANIA

l .   Ile egzemplarzy map do celów projektowych przekaże Zamawiający wykonawcy?

2. Skoro Zamawiający zapewnia podkłady mapowe to jaki ma być zakres obsługi geodezyjnej o której mowa w rozdziale III „Opis przedmiotu zamówienia."

3. Czy Zamawiający wyrazi zgodę na przesunięcie terminu zakończenia prac projektowych w przypadku niedotrzymania ustawowych terminów przez organy wydając decyzje lub dokonujące uzgodnień?

4. Czy w przypadku niedotrzymania terminów określonych w Kpa i odpowiednie przepisach przez organy wydające decyzje lub dokonujące uzgodnień Zamawiający odstąpi od naliczania kar umownych za przekroczone terminy?

5. Co w sytuacji gdy stan prawny nieruchomości jest nieuregulowany, a tym samym osoba użytkująca działkę nie posiada prawa do dysponowania nieruchomością na cele budowlane zgodnie z art.3 Ustawy z dnia 07.07.1994r. Prawo budowlane?

6. Czy Zamawiający będzie występował o ustalenie kuratora spadku lub ograniczeń prawa własności dla nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym?

7. Czy w zakresie zamówienia jest wykonanie projektu kanalizacji i wodociągu na terenie zamkniętym?

8.   Jakie drogi występują na terenie objętym przetargiem?

9.   Czy na obszarze objętym przetargiem są obszary Natura 2000?

10. Czy projektant ma zaprojektować wodociąg bezpośrednio do SUW w Mniszewie, czy też włączenie projektowanego wodociągu ma nastąpić w miejscowości Zagroby? Na map sytuacyjnej trasa wodociągu i kanalizacji jest wrysowana tylko do miejscowości Zagroby.

11. Jakie ciśnienie wody zapewnia SUW w Mniszewie i jakie ciśnienie wody je w miejscu planowanego włączenia projektowanego wodociągu?

12. Czy w przypadku zwiększenia długości sieci w stosunku do opisanego w SIWZ zakresu, zostanie zwiększone wynagrodzenie umowne lub zawarta oddzielna umowa na roboty dodatkowe?

13. Czy w zakresie zamówienie jest wykonanie projektów organizacji ruchu?

14. Czy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykazania wykonanych usług wystarczające będzie – wykazanie prac projektowych wykonanych oddzielnie dla kanalizacji sanitarnej i wodociągu, ale dotyczących tych samych obszarach i w przypadku takiego powiązania (złożenia) prac spełniających łącznie pozostałe wymagania co do zakresu i wartości?

15. Czy zamawiający dopuszcza zmiany postanowień umowy i przesunięcia terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku:

a) działania czynników niezależnych od Wykonawcy oraz okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, uniemożliwiających wykonanie zadania w terminie określonym w umowie

b) wystąpienia niezależnego od Wykonawcy przedłużenia się pozyskania uzgodnień, warunków do projektowania oraz wszelkich decyzji trwających dłużej niż ustawowy okres załatwienia danej sprawy

c) wystąpienia trudności w pozyskaniu uzgodnień z właścicielami posesji w przypadku nieuregulowanego stanu prawnego gruntów.

16. Czy kanalizacja sanitarna będzie projektowana w systemie grawitacyjno- tłocznego spływu ścieków? Czy będą. występowały przepompownie ścieków - prognozowana ich ilość.

17.  Czy na trasie projektowanej sieci wodociągowej istnieje prawdopodobieństwo budowy strefowej przepompowni wody podnoszącej ciśnienie wody w sieci ?.

18.. Proszę o informację:

- w strefie jakich dróg publicznych przebiegała będzie trasa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej (krajowych, wojewódzkie, powiatowi, gminne).

- czy projektowane sieci wod-kan. przebiegały będą przez tereny Lasów Państwowych czy będą krzyżowały się z torami kolejowymi, większymi ciekami wodnymi?.

19.  W nawiązaniu do informacji Ministerstwa Rolnictwu, i Rozwoju Wsi- Departament Itozwoju Obszarów Wiejskich z 09,04.2009 r uprzejmie proszę, o informację czy przyłącza wod-kan. Bedą projektowane do granic działek czy do obiektów posesji?. Jak traktowany będzie problem w wycenie kosztorysowej?.

20.  W punkcie XV SIWZ występuje niekonsekwencja związana z zabezpieczeniem należytego wykonania umowy proszę o komentarz.

ODPOWIEDZI

Pkt.1. Zamawiający wykonawcy przekaże : 1 egz matrycy lewostronnej + 2 egz.wersji papierowej.

Pkt.2. Zamawiający zapewnia podkłady mapowe oraz  ewentualne zmiany na mapach i doprojektowania brakujących fragmentów. Zapis iż obsługę geodezyjną zapewnia wykonawca wykreśla się w związku z błędnym zapisem.

Pkt.3. , Pkt.4, Pkt 15a i b -  W przypadku naruszenia terminów na skutek postępowania organów opiniujących i uzgadniających zamawiający wyrazi zgodę na przesunięcie terminu zakończenia prac na podstawie umotywowanego wniosku..

Pkt.5. ,  Pkt.6 i Pkt 15c.. Jeżeli stan prawny nieruchomości jest nieuregulowany i w żaden sposób nie można określić osoby posiadającej prawo do dysponowania nieruchomością na cele budowlane to zamawiający odpowiada za uzgodnienie przejścia przez taką nieruchomość.

Pkt.7. Nie.

Pkt.8. Na terenie objętym przetargiem występują drogi: wojewódzka, powiatowa i gminne.

Pkt.9. Tak (część terenu znajduje się na obszarze ochrony Natura 2000).

Pkt.10. Projektant ma zaprojektować wodociąg do wpięcia do istniejącego wodociągu na granicy miejscowości Mniszewa i Zagrób zgodnie z zaznaczeniem na mapie.

Pkt.11. SUW w Mniszewie zapewnia ciśnienie 3,8MPa a w miejscu wpięcia 3,6MPa.

Pkt.12. Nie przewiduje się zwiększenia wynagrodzenie i nie przewiduje się robót dodatkowych.

Pkt.13.  Nie. Planujemy, że projekt organizacji ruchu wykona wykonawca robót.

Pkt.14. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonał w ciągu 3 ostatnich lat co najmniej 3 tego typu zamówienia o charakterze i złożoności porównywalnym z usługami stanowiącymi przedmiot zamówienia o wartości min. 100 000zł każda.

16. Tak będzie projektowana w systemie grawitacyjno – tłocznym. Przewidywana ilość przepompowni ścieków - 6-8.

17. Nie.

18. W strefie dróg : wojewódzkiej, powiatowej, gminnej. Nie będzie przebiegała przez teren Lasów Państwowych. Nie Będą krzyżowały się z torami kolejowymi. Będą się krzyżować z niewielkimi ciekami wodnymi (kanały melioracyjne).

19. Planujemy, że przyłącza należy zaprojektować :

- wodociągowe z wejściem budynku i zakończyć wodomierzem

- kanalizacyjne na teren działki w pobliżu istniejących urządzeń kanalizacyjnych (szamb) i zakończyć studzienką.

- wycenę kosztorysową należy wykonać oddzielnie dla sieci głównych i oddzielnie dla przyłączy.

20. Zmienia się zapis Pktu XV SIWZ poprzez wykreślenie słów – nie przewiduje się – z uwagi na błąd w SIWZ. Zamawiający pobierze zabezpieczenie należytego wykonania zamówienia.

Zmiany dotyczące ogłoszenia i SIWZ.

Ponadto Zamawiający zmienia :

1.      Termin składania ofert z dnia 28.04.2009 na dzień 04.05.2009r godz.10:00 , termin otwarcia ofert na dzień 04.05.2009r godz.10:30

2.      Treść wzoru umowy - zał.3

3.      Formularz kalkulacji ceny – zał 1a

4.      Uszczegółowia opis przedmiotu zamówienia w pkt III.

Zmiana Pkt.2. Treść wzoru umowy - zał.3

Zał.nr 3

WZÓR UMOWY

Zawarta w dniu ..................2009r pomiędzy Gminą Magnuszew reprezentowanym przez Wójta Gminy   - Henryka Plaka zwanych w dalszej części umowy „Zamawiającym”,

a  ..............................................................................................................

zwanej w dalszej części umowy  „Wykonawcą” – który został wyłoniony w wyniku przeprowadzenia postępowania ustawy Prawo zamówień publicznych – przetarg nieograniczony

§1

Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonania następujące prace:

Wykonanie dokumentacji na budowę sieci wodociągowej i kanalizacji – Rozniszew, Boguszków i Anielin

  1. Wodociąg – sieć główna długości ~10 km, przyłącza  ~120szt długości ~2,5km
  2. Kanalizacja – sieć główna długości ~10km, przyłącza  ~120 szt długości 2,5km.

§2

I.  Dokumentacja winna zawierać:

1.        Wszelkie niezbędne uzgodnienia do uzyskania pozwolenia na budowę

2.        dokumentację geologiczną

  1. Specyfikację techniczną.
  2. Kosztorys inwestorski.
  3. Przedmiar robót.

II.                  Ustala się etapy realizacji zamówienia:

- etap I – opracowanie dokumentów niezbędnych do uzyskania decyzji środowiskowej

- etap II – opracowanie dokumentów niezbędnych do uzyskania decyzji o ustaleniu celu publicznego

- etap III – pozostała dokumentacja niezbędna do wydania pozwolenia na budowę oraz rozpoczęcia procedury przetargowej.

§3

Termin zakończenia prac ustala się na dzień 30 września 2009r.

§4

1. Projekt o którym mowa w § 1 będzie zawierał opracowania wszystkich branż składających się na  budowle oraz inne opracowania potrzebne do wypełnienia funkcji obiektu podstawowego i celu, dla jakiego są budowane.

2. Odbiór zamówienia o którym mowa w §1 nastąpi w siedzibie Zamawiającego.

3. Dokumentacja zostanie wykonana w 5 egzemplarzach w formie papierowej i 1 elektronicznej.

§5

1. Wykonawca może projekt wykonać samodzielnie lub część prac składających się na podmiot umowy zlecić innej jednostce projektowania.

2. Wykonawca odpowiada przed Zamawiającym za jednostkę projektowania, które wykonały część prac projektowych.

§6

Do obowiązków Wykonawcy należy:

  1. zapewnienie wszelkich niezbędnych do wykonania uzgodnień - przygotowanie wniosku o decyzję środowiskową i ustalenia lokalizacji celu publicznego, wykaz stron w postępowaniu, uzgodnienia z ZUD i Zarządem Dróg i inne.
  2. uzyskanie wymagane prawem opinii, uzgodnień, sprawdzenia rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów Prawa budowlanego,

1. opracowanie harmonogramu rzeczowo-finansowego na realizację robót budowlanych z równoczesnym określeniem maksymalnego cyklu ich realizacji,

2. wpisanie w dokumentacji projektowej w wykazie opracowań oraz złożenie pisemnego oświadczenia, że dostarczona dokumentacja stanowiąca przedmiot umowy jest wykonana zgodnie z umową i że jest kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć,

3. zapoznanie Zamawiającego z koncepcją oraz  rozwiązaniami szczegółowymi.

§7

Zamawiający zapewnia podkłady mapowe 2egz. I (matrycę lewostronną).

§8

Wynagrodzenie za wykonanie:

- etap I – opracowanie dokumentów niezbędnych do uzyskania decyzji środowiskowej cena netto ................... zł + VAT, brutto .................... zł.

- etap II – opracowanie dokumentów niezbędnych do uzyskania decyzji o ustaleniu celu publicznego cena netto ................... zł + VAT, brutto .................... zł.

- etap III – pozostała dokumentacja niezbędna do wydania pozwolenia na budowę oraz rozpoczęcia procedury przetargowej netto ................... zł + VAT, brutto .................... zł..

Wynagrodzenie za wykonanie całości przedmiotu umowy wynosi netto ................... zł + VAT, brutto .................... zł. (słownie: ............................................... zł).

Cena za wykonanie prac projektowych jest ceną ryczałtową i nie ulegnie zmianie.

§ 9

Zamawiający, który otrzymał wadliwą dokumentację projektową wykonując uprawnienia z tytułu rękojmi może:

1. żądać bezpłatnego usunięcia wad z w terminie koniecznym dla dokonania zmian, bez względu na wysokość kosztów z tym związanych,

2. nie żądając usunięcia wad odpowiednio obniżyć wynagrodzenie za przedmiot umowy

3. odstąpić od umowy, jeżeli wady uniemożliwiają realizację inwestycji na podstawie wykonanej dokumentacji z zachowaniem praw odszkodowawczych w tym kar umownych za odstąpienie od umowy z winy Wykonawcy.

§10

            Zamawiający nie jest obowiązany dokonać sprawdzenia jakości dokumentacji projektowej, co nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku naprawienia szkody, jeżeli okaże się , ze dokumentacja była wadliwa.

§11

1.   Wykonawca wnosi zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5% wynagrodzenia   umownego przed podpisaniem niniejszej umowy.

2. Strony postanawiają, że 30% wniesionego zabezpieczenia należytego wykonania umowy jest przeznaczone na zabezpieczenie roszczeń z tytułu gwarancji, zaś 70% wniesionego zabezpieczenia przeznacza się jako gwarancję zgodnego z umową wykonania robót.

3.Uprawnienia z tytułu rękojmi za wady dokumentacji wygasają w stosunku do Wykonawcy wraz z wygaśnięciem odpowiedzialności wykonawcy robót budowlanych za roboty zrealizowane wg.projektu Wykonawcy.

§12

            Wykonawca w szczególności ponosi odpowiedzialność za rozwiązania projektowe niezgodne w „warunkach” przekazanych przez Zamawiającego, oraz zasadami opisanymi w art.5 ustawy Prawo budowlane.

§13

Strony ustaliły , że z tytułu niewykonania, bądź nienależytego wykonania umowy Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości:

1.        za odstąpienie od umowy z przyczyn obciążających Wykonawcę w wysokości 5.000 zł w tym również z przyczyn opisanych w art.635 kc.

2.        w przypadku zwłoki w realizacji zadania wykonawca zapłaci zamawiającemu kary umowne w wysokość 500 zł za każdy dzień.

3.        w przypadku zwłoki w usunięciu wad dokumentacji wykonawca zapłaci zamawiającemu kary umowne w wysokości 500 zł, za każdy rozpoczęty dzień zwłoki w dostarczeniu zamówienia wolnego od wad.

 §14

W związku z ustaleniem jak w §2 pkt.II zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od umowy bez stosowania kar w przypadku braku pozytywnej decyzji organu uzgadniającego.

§15

  1. Rozliczenie nastąpi fakturą na podstawie protokółu zdawczo-odbiorczego podpisanego przez strony.
  2. Podstawą do rozliczenia jest faktura płatna w terminie 30 dni od daty jej otrzymania przez Zamawiającego.

§16

Wszelkie sporne sprawy wynikające z niniejszej umowy podlegają sądowi właściwemu dla miejsca Zamawiającego.

§17

            W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową maja zastosowania przepisy Kodeksu Cywilnego.

§18

Integralną częścią umowy jest SIWZ, oferta.

§18

                Umowę sporządzono w 2 jednobrzmiących egzemplarzach po jednym dla każdej ze stron.

 

Wykonawca                                                                 Zamawiający

KONTRASYGNUJE

Zmiana Pkt.3. Formularz kalkulacji ceny – zał 1a

                                                                                                                                        Załącznik Nr 1 a

Nazwa wykonawcy        .................................................................................................

Adres wykonawcy         .................................................................................................

 Kalkulacja ceny usługi

polegająca na wykonaniu dokumentacji projektowej na budowę sieci wodociągowej i kanalizacji – Rozniszew, Boguszków i Anielin

.

  1. Koszt opracowania I etapu netto......................VAT ................. brutto ....................... zł
  2. Koszt opracowania II etapu netto......................VAT ................. brutto ....................... zł
  3. Koszt opracowania III etapu netto......................VAT ................. brutto ....................... zł
  4. Razem (do przeniesienia do formularza oferty)  netto......................VAT ..........brutto ....................... zł

                                                                                  ________________________________

                                                                                  Czytelne podpisy osób uprawnionych do

                                                                                  reprezentowania wykonawcy

Zmiana pkt.4. Uszczegółowia opis przedmiotu zamówienia w pkt III.

Ustala się etapy realizacji zamówienia:

- etap I – opracowanie dokumentów niezbędnych do uzyskania decyzji środowiskowej

- etap II – opracowanie dokumentów niezbędnych do uzyskania decyzji o ustaleniu celu publicznego

- etap III – pozostała dokumentacja niezbędna do wydania pozwolenia na budowę oraz rozpoczęcia procedury przetargowej.

WÓJT GMINY

Henryk Plak

 

ogłoszenie

Magnuszew: Wykonanie dokumentacji na budowę sieci wodociągowej z przyłączami oraz sieci kanalizacji z przykanalikami we wsi Rozniszew, Boguszków i Anieli.
Numer ogłoszenia: 106836 - 2009; data zamieszczenia: 16.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 048 6217105 w. 34, faks 048 6217025.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: magnuszew.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie przewiduje się dynamicznego systemu zakupów

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie dokumentacji na budowę sieci wodociągowej z przyłączami oraz sieci kanalizacji z przyłączami we wsi Rozniszew, Boguszków i Anieli..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie dokumentacji na budowę sieci wodociągowej z przyłączami oraz sieci kanalizacji z przyłączami we wsi Rozniszew, Boguszków i Anieli. 1. Wodociąg - sieć główna długości ~10 km, przyłącza ~120 szt długości ~2,5km 2. Kanalizacja - sieć główna długości ~10km, przykanaliki ~120 szt długości 2,5km..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.51.00.00-6.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


 

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 2000,00zł słownie dwa tysiace zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności zezwolenie, . 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, ( wykonał w ciągu 3 ostatnich lat co najmniej 3 tego typu zamówienia o charakterze i złożoności porównywalnym z robotami stanowiącymi przedmiot zamówienia o wartości min. 100 000zł każda) 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie w zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A.1) Wypełniony formularz oferty wg wzoru stanowiąca zał nr 1. i 1a A.2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;. A.3) Dokumenty potwierdzające posiadanie pełnomocnictwa osób składających ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. A.4) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert A.5) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 pkt.1-3 i art.24 ust.1 i ust.2 ustawy Prawa zamówień publicznych - zał.2 A.6) kalkulację cenową B.1) wykaz co najmniej trzech wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem (złożonością) i wartością - nie mniejszą niż 100.000,00 zł brutto każda z usług stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości brutto, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - zał 4. B.2) wykazu osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - zał.5. B.3.) stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia i przynależność do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ugmagnuszew.bip.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy , 26-910 Magnuszew, ul.Saperów 24, pokój nr 14.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy , 26-910 Magnuszew, ul.Saperów 24, pokój nr 8 sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

do pobrania

specyfikacja istotnych warunków zamówienia

projekt mapa

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 2481394]

przewiń do góry