Magnuszew 04-11-2008
ZP-341/30/08
INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU ZAMÓWIENIA
dot.: postępowania – Usługi – Przyjmowanie odpadów komunalnych z gminy Magnuszew. Nr sprawy: ZP – 341/30/08 .
1. Działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt1 Pzp Wójt Gminy Magnuszew unieważnia postępowanie – w postępowaniu nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu.
2. Odrzuca ofertę firmy - EKO STANDARD Usługi Komunalne Marek Szymański, Ul.Tetmajera 32, 05-500 Piaseczno art.89 ust.1 pkt.1 – jej treść nie odpowiada treści SIWZ.
3. Zamawiający nie wyklucza z postępowania żadnego wykonawcę.
4. Wykaz wykonawców którzy złożyli oferty oraz ich streszczenie:
Lp. |
Nazwa wykonawcy |
Adres Wykonawcy |
Cena netto |
Cena brutto |
ocena |
1 |
EKO STANDARD Usługi Komunalne Marek Szymański |
Ul.Tetmajera 32 05-500 Piaseczno |
114 940 |
122 985,80 |
odrzucona |
Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej, których procedury określono w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych - dział VI "Środki ochrony prawnej".
WÓJT GMINY
Henryk PLAK
Ogłoszenie
Magnuszew: Przyjmowaniu odpadów komunalnych innych niż niebezpieczne i obojętne
Numer ogłoszenia: 282373 - 2008; data zamieszczenia: 23.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 048 6217105 w. 34, fax. 048 6217025.
- Adres strony internetowej zamawiającego: ugmagnuszew.bip.org.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie przewiduje się dynamicznego systemu zakupów
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przyjmowaniu odpadów komunalnych innych niż niebezpieczne i obojętne.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przyjmowaniu odpadów komunalnych innych niż niebezpieczne i obojętne w ilości do 480 ton o kodzie 20 03 01 , 100 ton odpady wielkogabarytowe o kodzie 20 03 07, 2 tony odpady z oczyszczalni ścieków tzw.skratki o kodzie 19 08 01 oraz 170 ton odpadów segregowanych o kodzie 15 01 06 zgodnie z katalogiem klasyfikacji odpadów (Dz. U. nr 112, poz. 1206).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.11.00-3, 90.51.40.00-3, 90.51.39.00-5.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie pobiera się.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności zezwolenie, . 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie w zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A.1) Wypełniony formularz oferty wg wzoru stanowiąca zał nr 1. A.2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - zgodnie z zamówieniem. A.3) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. A.4) Zezwolenie lub licencję na prowadzenie działalności w zakresie odzysku odpadów. A.5) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu Prawa zamówień publicznych - zał.2..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90
- 2 - odległość dowozu odpadów w obie strony - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ugmagnuszew.bip.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UG Magnuszew, 26-910 Magnuszew, ul.Saperów 24, pok.nr 14, fax 048 62 17 025.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie przewiduje się dialogu konkurencyjnego.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2008 godzina 10:00, miejsce: UG Magnuszew, 26-910 Magnuszew, ul.Saperów 24, pokój Nr 8.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
do pobrania
specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Malinowska Alicja
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Malinowska Alicja
- Data ostatniej aktualizacji: 2008-11-04 15:31:08
- Liczba odsłon: 176
- Historia dokumentu: