Magnuszew: Zakup samochodu ciężarowego ŚMIECIARKI.
Numer ogłoszenia: 156234 - 2008; data zamieszczenia: 10.07.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 131760 - 2008.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, ul. Saperów, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 048 6217105 w. 34, fax 048 6217025.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup samochodu ciężarowego ŚMIECIARKI..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup fabrycznie nowego samochodu ŚMIECIARKI o pojemności skrzyni ładunkowej 16m3.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.45.10-6.
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 332500 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.07.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GEESINK POLSKA Sp.z oo, 05-200 Pabianice, ul.Partyzancka 94/108, 05-200 Pabianice, kraj/woj. łódzkie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 332500,00
- Oferta z najniższą ceną: 332500,00 / oferta z najwyższą ceną: 332500,00
- Waluta: PLN.
Magnuszew 25-06-2008
ZP-341/15/08
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
dot.: postępowania – Dostawa samochodu fabrycznie nowego typu – śmieciarka.
Nr sprawy: ZP – 341/15/08 .
1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 Pzp Wójt Gminy Magnuszew informuje, że w prowadzonym postępowaniu : Dostawa samochodu fabrycznie nowego typu – śmieciarka.
– Wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę: GEESINK POLSKA Sp.zoo , 95-200 Pabianice, ul.Partyzancka 94/108 – cena brutto 405.650,00zł - oferta spełnia warunki określone siwz i jest korzystna cenowo.
2. Zamawiający nie odrzuca żadnej oferty.
3. Zamawiający nie wyklucza z postępowania żadnego wykonawcy.
4. Wykaz wykonawców którzy złożyli oferty oraz ich streszczenie:
Zgłoszono oferty:
Lp. |
Nazwa wykonawcy |
Adres Wykonawcy |
Cena brutto |
Punktacja |
1 |
GEESINK POLSKA Sp.z oo |
95-200 Pabianice ul.Partyzancka 94/108 |
405.650,00 |
100 |
Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej, których procedury określono w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych - dział VI "Środki ochrony prawnej".,
Wójt Gminy
Henryk Plak
Magnuszew, dnia 20.06.2008 r.
Dotyczy: Przetargu na zakup samochodu ciężarowego śmieciarki.
Pyt. 1 W SIWZ w punkcie 1 „ Specyfikacja techniczna pod zabudowę samochodu typu śmieciarka Główne elementy pojazdu”
Zamawiający podaje:
„Silnik 7 litrowy min.240 KM”
Czy Zamawiający dopuści zastosowanie w przedmiotowym pojeździe silnika o pojemności 6,7 litra o mocy 250 KM?
Odp. Tak – ważna jest moc.
Pyt 2. W SIWZ w punkcie 1 „ Specyfikacja techniczna pod zabudowę samochodu typu śmieciarka Główne elementy pojazdu”
Zamawiający podaje:
-”Nośność przedniego zawieszenia min.8 000 kg”
Czy Zamawiający dopuścić zastosowanie w przedmiotowym pojeździe zawieszenia przedniego o nośności 7500 kg. Oraz tylnego zawieszenia o nośności 11500 kg wyposażonego w 4 poduszki?
Odp. TAK.
Pyt 3. W SIWZ w punkcie 1 „ Specyfikacja techniczna pod zabudowę samochodu typu śmieciarka Elementy podwozia”
Zamawiający podaje:
-
„ 2 akumulatory, 225 Ah”
Czy Zamawiający dopuści zastosowanie w przedmoiotowym pojeździe akumulatorów o pojemności 125 Ah?
Odp. NIE – 125 Ah – za mała.
Pyt 4. W SIWZ w punkcie 1 „ Specyfikacja techniczna pod zabudowę samochodu typu śmieciarka Elementy podwozia”
Zamawiający podaje:
-
„ Zbiornik paliwa z prawej min. Str. 2151”
Czy Zamawiający dopuści zastosowanie w przedmiotowym pojeździe stalowego zbiornika paliwa o pojemności 150 litrów umiejscowionego z lewej strony?
Odp. NIE – zbiornik paliwa 150 litrów za mały, usytuowanie zbiornika z lewej strony niewygodne.
Pyt 5. Czy przez wymóg wykonania nadbudowy ze stali odpornej na korozją Zamawiający rozumie stal kwasoodporną lub nierdzewną?
Odp. Nie przez wymóg wykonania nadbudowy ze stali odpornej na korozją, uważamy stal o podwyższonej odporności na ścieranie.
Pyt 6. Jaki element śmieciarki Zamawiający określa jako „ jarzmo”?
Odp. Przez „jarzmo” okreslamy część układu prasującego.
Pyt 7. Czy Zamawiający dopuszcza tylne błotniki wykonane z tworzywa sztucznego, co jest powszechnie stosowane w śmieciarkach?
Odp. TAK.
Pyt 8. Czy Zamawiający dopuszcza zamiast opuszczanej tylnej klapy odwłoka wywrot podnoszony do góry, z krawędzią odwłoka po podniesieniu na wysokość 1200 mm od podłoża, co umożliwia swobodny załadunek odpadów?
Odp. Nie zamknięta klapa podwyższa bezpieczeństwo.
Pyt. 9. Pragniemy podkreślić, że śmieciarki muszą być wykonywane zgodnie z obecnie obowiązującą normą PN EN 1501 1, według której zdolność udźwigu systemu załadowczego wynosi 5500 kg. Prosimy zatem o dostosowanie wymogu SIWZ do obowiązującej normy.
Odp. Musi spełniać obowiązującą normę.
Pyt 10. Czy przez wymóg posiadania przez samochód „ świadectwo homologacji, które należy załączyć do faktury” można rozumieć, świadectwo homologacji podwozia oraz Zaświadczenie o Przeprowadzonym Przeglądzie Technicznym pojazdu ze Stacji Kontroli Pojazdów, zgodnie z przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym?
Odp. TAK.
Wójt Gminy
Henryk Plak
Magnuszew: II przetarg - Zakup samochodu ciężarowego ŚMIECIARKI
Numer ogłoszenia: 131760 - 2008; data zamieszczenia: 17.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 048 6217105 w. 34, fax 048 6217025.
· Adres strony internetowej zamawiającego: ugmagnuszew.bip.org.pl
· Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie przewiduje się dynamicznego systemu zakupów
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: II przetarg - Zakup samochodu ciężarowego ŚMIECIARKI.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup fabrycznie nowego rok produkcji - 2008, samochodu ciężarowego ŚMIECIARKI o pojemności skrzyni ładunkowej 16 m3 dla transportu odpadów komunalnych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.45.10-6.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
· Informacja na temat wadium: Wadium. - 4500,00 zł (cztery tysiące pięćset zł).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
· Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, . 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie w zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
· Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A.1) Ofertę wg wzoru stanowiąca zał nr 1. A.2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. A.3) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. A.4) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. A.5) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu Prawa zamówień publicznych. A.6) Dokumentację zawierającą specyfikację techniczną oraz wyposażenia zamawianego samochodu w formie wynikającej z specyfikacji technicznej w s,i.w.z. B.1) Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie .
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ugmagnuszew.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy , 26-910 Magnuszew, ul.Saperów 24, fax.048 62 17 025.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie przewiduje się dialogu konkurencyjnego
IV.3.4) Termin składania ofert: 25.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy , 26-910 Magnuszew, ul.Saperów 24, pokój nr 8 sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Malinowska Alicja
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Malinowska Alicja
- Data ostatniej aktualizacji: 2008-07-10 14:22:10
- Liczba odsłon: 257
- Historia dokumentu: