Ogłoszenie

 

Magnuszew: Zakup oleju napędowego i benzyny
Numer ogłoszenia: 17060 - 2008; data zamieszczenia: 24.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 048 6217105 w. 34, fax 048 6217025.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: ugmagnuszew.bip.org.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie przewiduje się dynamicznego systemu zakupu.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup oleju napędowego i benzyny.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Cz.I. Olej napędowy - 10.000 litrów. Zakup oleju napędowego na stacjach CPN w odległości nie większej niż 10 km od siedziby Zamawiającego na potrzeby samochodów OSP, ciągników i autobusu szkolnego. Cz.II. Zakup benzynya Pb 85 - 300 litrów do kosiarki i piły spalinowej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.12.21.00-9.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.01.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie pobiera się.


 

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - posiadać stacje CPN w odległości nie większej niż 10 km od siedziby Zamawiającego ; 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę A.2) Wzór umowy - parafowany przez wykonawcę - zał. Nr 3 B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.3) . Oświadczenie wykonawca, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne do właściwego urzędu skarbowego lub aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. B.4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych - zał. Nr 2. C.1) Koncesję na obrót paliwami ciekłymi C.2.) Oświadczenie o podwykonawcach - zał.nr 4 C.3.) Oświadczenie o posiadaniu punktu sprzedaży w odległości nie większej niż 10km od siedziby Zamawiającego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ugmagnuszew.bip.org.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzad Gminy Magnuszew ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, fax.048 6217025.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie przewiduje się dialogu konkurencyjnego

IV.3.4) Termin składania w postępowaniu ofert: 04.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Urzad Gminy Magnuszew ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, Pokój Nr 12.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Olej napędowy - 10.000 litrów..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Olej napędowy - 10.000 litrów. Zakup oleju napędowego na stacjach CPN w odległości nie większej niż 10 km od siedziby Zamawiającego na potrzeby samochodów OSP, ciągnika i autobusu szkolnego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.12.21.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.01.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup benzyna Pb 85 - 300 litrów ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup benzyna Pb 85 - 300 litrów do kosiarki i piły spalinowej..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.12.21.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.01.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


 

do pobrania - SIWZ

zp2_olej_napedowy.pdf

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Malinowska Alicja
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Malinowska Alicja
  • Data ostatniej aktualizacji: 2008-01-24 15:28:51
  • Liczba odsłon: 118
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2475420]

przewiń do góry