Magnuszew 28-01-2008
ZP-341/1/08
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
dot.: Cz.I. Usługa polegająca na dokonaniu zakupu, załadunku, dostarczeniu i rozładunku piachu około 450 ton bez zanieczyszczeń
Cz.II. Usługa polegająca na dokonaniu zakupu, załadunku, dostarczeniu i rozładunku kruszywa betonowego z kruszarki o rozmiarach 0-8cm około 1000 ton bez zanieczyszczeń
Cz.III. Usługa polegająca na dokonaniu zakupu, załadunku, dostarczeniu i rozładunku żużlu paleniskowego około 1000 ton bez zanieczyszczeń .. Nr sprawy: ZP – 341/1/08 .
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 Pzp Wójt Gminy Magnuszew informuje, że w prowadzonym postępowaniu :
1. Wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę. dot.:
Cz.I. Usługa polegająca na dokonaniu zakupu, załadunku, dostarczeniu i rozładunku piachu - Usługi Transportowe, Stefan Chodyra Wilczkowice 39A, 26-910 Magnuszew - - oferta spełnia warunki określone siwz i jest najkorzystniejszą cenowo.
Cz.II. Usługa polegająca na dokonaniu zakupu, załadunku, dostarczeniu i rozładunku kruszywa betonowego z kruszarki - Usługi Transportowe, Blacharstwo-Mechanika Pojazdowa, Wojciech Kutyła, Wilczkowice 51, 26-910 Magnuszew - - oferta spełnia warunki określone siwz i jest najkorzystniejszą cenowo.
Cz.III. Usługa polegająca na dokonaniu zakupu, załadunku, dostarczeniu i rozładunku żużlu paleniskowego Usługi Transportowe, Stefan Chodyra, Wilczkowice 39A, 26-910 Magnuszew, .. Nr sprawy: ZP – 341/1/08 .
- oferta spełnia warunki określone siwz i jest najkorzystniejszą cenowo.
2. Zamawiający odrzuca ofertę PIB TATRO-BET na podst art.89 ust.1 pkt2 – jej treść nie odpowiada treści SIWZ.
3. Zamawiający nie wyklucza z postępowania żadnego wykonawcę.
4. Wykaz wykonawców którzy złożyli oferty oraz ich streszczenie:
Lp. |
Nazwa wykonawcy |
Adres Wykonawcy |
Cena brutto cz.I |
Ocena cz.I |
Cena brutto cz.II |
Ocena cz.II |
Cena brutt cz.III |
Ocena cz.III |
1 |
ADAMS-TRANS |
Maków, ul.Sporna 8 26-640 Skaryszew |
10156,50 |
75,7 |
70150,00 |
69,6 |
----------- |
------- |
2 |
Usługi Transportowe, Blacharstwo-Mechanika Pojazdowa, Wojciech Kutyła |
26-910 Magnuszew, Wilczkowice 51 |
10980,00 |
70,0 |
48800,00 |
100,0 |
34160,00 |
58,2 |
3 |
P.I.B TATRO-BET |
26-930 Głowaczów, Przejazd 49 |
---------- |
-------- |
---------- |
------- |
23 zł/tona netto |
------ |
4 |
Usługi Transportowo Handlowe, Stefan Chodyra |
Wilczkowice 39A, 26-910 Magnuszew |
7686,00 |
100,0 |
--------- |
------- |
19886,00 |
100,0 |
Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej, których procedury określono w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych - dział VI "Środki ochrony prawnej".
Wójt Gminy
Henryk Plak
Magnuszew: Usługi transportowe oraz dostawa materiałów na remont dróg gminnych (piach, tłuczeń betonowy z kruszarki i żużlu paleniskowego).
Numer ogłoszenia: 8627 - 2008; data zamieszczenia: 11.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 048 6217105 w. 34, fax 048 6217025.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugmagnuszew.bip.org.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie przewiduje się dynamicznego systemu zakupów
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi transportowe oraz dostawa materiałów na remont dróg gminnych (piach, tłuczeń betonowy z kruszarki i żużlu paleniskowego)..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Cz.I. Usługa polegająca na dokonaniu zakupu, załadunku, dostarczenie i rozładunku piachu około 450 ton bez zanieczyszczeń Cz.II. Usługa polegająca na dokonaniu zakupu, załadunku, dostarczeniu i rozładunku kruszywa betonowego z kruszarki o rozmiarach 0-8 cm około 1000 ton bez zanieczyszczeń Cz.III. Usługa polegająca na dokonaniu zakupu, załadunku, dostarczeniu i rozładunku żużlu paleniskowego około 1000 ton bez zanieczyszczeń
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.22.00.00-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie pobiera się.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - posiada niezbędny sprzęt 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o wymagane dokumenty - spełnia/niespełna.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę A.2) Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę A.3) Wzór umowy - parafowany przez wykonawcę - zał. Nr 3 B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.3) . Oświadczenie wykonawca, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne i do właściwego urzędu skarbowego lub aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. B.4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych - zał. Nr 2. C.1) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca-zał.nr 5 C.2.) Oświadczenie o podwykonawcach - zał.nr 4
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ugmagnuszew.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzad Gminy Magnuszew ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, fax.048 6217105.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie przewiduje się dialogu konkurencyjnego.
IV.3.4) Termin składania w postępowaniu ofert: 22.01.2008 godzina 10:00, miejsce: Urzad Gminy Magnuszew ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, Pokój Nr 12.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługa zakupu i dostarczenia piachu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa polegająca na dokonaniu zakupu, załadunku, dostarczeniu i rozładunku piachu około 450 ton bez zanieczyszczeń.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.22.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa zakupu i dostarczeniu kruszywa betonowego z kruszarki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa polegająca na dokonaniu zakupu, załadunku, dostarczeniu i rozładunku kruszywa betonowego z kruszarki o rozmiarach 0-8cm około 1000 ton bez zanieczyszczeń.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.22.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Cz.III. Usługa polegająca na dokonaniu zakupu, dostarczeniu żużlu około 1000 ton bez zanieczyszczeń.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cz.III. Usługa polegająca na dokonaniu zakupu, załadunku, dostarczeniu i rozładunku żużlu paleniskowego około 1000 ton bez zanieczyszczeń.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.22.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Malinowska Alicja
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Malinowska Alicja
- Data ostatniej aktualizacji: 2008-01-28 13:38:03
- Liczba odsłon: 188
- Historia dokumentu: