ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
dot.: Karosowanie samochodu: ZP – 341/45/07 .
1. Działając na podstawie art. 292 ust. 1 pkt. 1 Pzp Wójt Gminy Magnuszew informuje, że w prowadzonym postępowaniu na „Karosowanie samochodu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę - DRAGON Bogusław Dudek, Serwis Sprzętu P.Poż., 42-523 Dąbrowa Górnicza, ul.Gołonowska 171 - oferta spełnia warunki określone siwz i jest najkorzystniejszą cenowo.
Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 2007-11-26.
2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu zostały odrzucone oferty: ABOT Sp. Z oo, 10-410 Olsztyn, ul. Lubelska 43A - art.89 ust.1 pkt.5- Wykonawca został wykluczony z postępowania .
3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostali wykluczeni wykonawcy: ABOT Sp. Z oo, 10-410 Olsztyn, ul. Lubelska 43A - art.24 ust.2 pkt.3 , Wykonawca nie uzupełnił mimo wezwania dokumentów tj Wypełniony załącznik z opisem przedmiotu zamówienia .
4. W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty:
Lp |
Nazwa Wykonawcy |
Adres |
Cena netto |
Ocena punkt |
1 |
ABOT Sp. Z oo |
10-410 Olsztyn, ul. Lubelska 43A |
90000,00 |
91,1 odrzucona |
2 |
DRAGON Bogusław Dudek Serwis Sprzętu P.Poż |
42-523 Dąbrowa Górnicza, ul.Gołonowska 171 |
81.967,21 |
100,0 |
Środki ochrony prawnej
Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U z 2006 r. Nr 164 poz. 1163 z p. zm.) - dział VI "Środki ochrony prawnej".
Wobec czynności podjętych przez zamawiającego w toku postępowania oraz w przypadku zaniechania przez zamawiającego czynności, do której jest obowiązany na podstawie ustawy, można wnieść protest do zamawiającego
Protest wnosi się w terminie 7 dni od dnia, w którym powzięto lub można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia
Magnuszew: Karosownie samochodu.
Numer ogłoszenia: 212547 - 2007; data zamieszczenia: 05.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 048 6217105 w. 34, fax 048 6217025.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugmagnuszew.bip.org.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie przewiduje się dynamicznego systemu zakupów.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Karosownie samochodu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Karosowanie samochodu na potrzeby Straży Pożarnej w Magnuszewie - polegająca na zabudowie nadwozia pożarniczego na istniejącym podwoziu samochodu marki Star 244. Zamawiający przeznaczył na w/w zamówienia 90.000zł.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.95.40.00-7, 34.11.40.00-9.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1000,00zł (słownie jeden tysiac zł).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A.1) Wypełniony Formularz ofertowy - zał.nr1. A.2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;. A.3) Dokumenty potwierdzające posiadanie pełnomocnictwa osób składających ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. A.4) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert A.5) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 pkt.1-3 i art.24 ust.1 i ust.2 ustawy Prawa zamówień publicznych - zał.2 A.6) wypełniony załącznik z opisem . A.7) Wykaz o podwykonawcach
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Magnuszew, ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew , nr faksu 048 621-70-25..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie przedwiduje się dialogu konkurencyjnego.
IV.3.4) Termin składania w postępowaniu ofert: 14.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Magnuszew, ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew , pokój Nr 12 (sekretariat)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dofinansowanie ze środków Samorządu Województwa Mazowieckiego.
IV.3.7) Umowy ramowej - nie przewiduje się.
do pobrania
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Malinowska Alicja
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Malinowska Alicja
- Data ostatniej aktualizacji: 2007-11-19 12:03:10
- Liczba odsłon: 165
- Historia dokumentu: