OGŁOSZENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
Nazwa przedmiotu zamówienia:
Wykonanie dokumentacji projektowo kosztorysowej na budowę sieci wodociągowo- kanalizacyjnej w miejscowości Trzebień.
Na mocy art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z p. zm.) Urząd Gminy w Magnuszewie informuje, że postępowanie na Wykonanie dokumentacji projektowo kosztorysowej na budowę sieci wodociągowo- kanalizacyjnej w miejscowości Trzebień.
- Odrzucić dwie oferty firm: Przedsiębiorstwo Projektowania i Realizacji Inwestycji Komunalnych „INKOM” Sp.z o.o. 15-950 Białystok, ul. Sienkiewicza 55A i Zakład Instalacji Sanitarnych C.O. i Gazu „ZOSTB”, 26-600 Radom, ul.Szeroka 7/3 na podstawie art.89 ust.1 pkt.2 - brak 2 tego typu robót o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zadania będącego przedmiotem zamówienia.
- Unieważnić przetarg na podstawie art.93 ust.1 pkt.4. – cena oferty przewyższa kwotę którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej których procedury określono w ustawie Prawo zamówień publicznych – dział VI (ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych).
Nr sprawy:ZP-341/11/2007.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU (O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA)
dot.: II postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej na budowę sieci wodociągowej i kanalizacyjnej z przyłączami w miejscowości Trzebień .
Działając na podstawie art. 4a ust. 2 oraz art. 41 Pzp Nazwa zamawiającego zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
1) Nazwa i adres zamawiającego:
Urząd Gminy Magnuszew, 26-910 Magnuszew, ul. Saperów 24
Strona www.ugmagnuszew.bip.org.pl, e-mail: magnuszew2@warsoft.pl
Godziny urzędowania : 7:30 – 15:30
Pracownicy zamawiającego uprawnieni do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami:
1. W sprawach proceduralnych: Alicja Malinowska,
2. W sprawach merytorycznych Stanisław Figlewicz
3. Numer telefonu: (0-48) 62 17 105 w. 34 lub 36
2) Określenie trybu zamówienia: Przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej 60 000 euro
3) Adres strony internetowej, na której zamieszczona została specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugmagnuszew.bip.org.pl. Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać za zaliczeniem pocztowym za odpłatnością w kwocie – 20zł.
4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie dokumentacji projektowo kosztorysowej na budowę sieci wodociągowej i kanalizacyjnej z przyłączami w miejscowości Trzebień.
- Wodociąg – sieć główna z rur PCV długości ~10 km, przyłącza z rur PE ~100szt. Wpięcie do istniejącego wodociągu w Trzebieniu (PGR) obsługiwanego przez stacje uzdatniania wody w Magnuszewie.
- Kanalizacja – sieć główna z rur PCV długościo~14km, przyłącza z rur PCV ~140 szt.. Przewidywana ilość przepompowni ścieków – 6szt. Wpięcie do istniejącej sieci kanalizacyjnej w Magnuszewie (zmieniając wydajność dwóch istniejących przepompowni ścieków w Magnuszewie).
Zamawiający zapewnia podkłady mapowe (matryca lewostronna).
5) Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert wariantowych i częściowych.
6) Termin wykonania zamówienia: 31 lipiec 2007r.
7) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielnie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki formalne potwierdzające prawo do ubiegania się o zamówienie publiczne, tj. Wykonawcy którzy:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tzn. prowadzą działalność gospodarczą w w/w zakresie zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej,
b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z uwagi na okoliczności wskazane przepisami art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
oraz spełniają warunki materialne potwierdzające zdolność Wykonawców do wykonania przedmiotowego zamówienia , tj. Wykonawcy którzy:
c) posiadają niezbędną wiedzę ( niezbędne uprawnienia) i doświadczenie - wykonanie w ciągu 2 ostatnich lat minimum 2 robót o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zadania będącego przedmiotem zamówienia co zostanie potwierdzone referencjami
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie zaświadczeń i oświadczeń wymienionych w SIWZ( spełnia – nie spełnia).
8) Informacja na temat wadium: - nie pobiera się
9) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena - 100%
10) miejsce i termin składania ofert: Urząd Gminy w Magnuszewie, ul. Saperów 24; 26-910 Magnuszew, pok.
Nr 12 – 28 luty 2007r do godz. 10.00
12) miejsce i termin otwarcia ofert: Urząd Gminy w Magnuszewie, ul. Saperów 24; 26-910 Magnuszew, pok.
Nr 2 – 28 luty 2007r do godz. 10.15
13) termin związania ofertą – 30 dni
14) Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
15) Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
16). Licytacja elektroniczna - Nie dotyczy.
Wójt Gminy
Henryk Plak
Magnuszew, 2007-02-19
do bezpłatnego pobrania
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Malinowska Alicja
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Malinowska Alicja
- Data ostatniej aktualizacji: 2007-03-01 11:58:17
- Liczba odsłon: 172
- Historia dokumentu: