OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

 

Przedmiot zamówienia:

Wykonanie dokumentacji projektowo kosztorysowej na budowę sieci wodociągowo kanalizacyjną w miejscowości Trzebień.

                                                    

                Postępowanie o udzielenie ww. zamówienia publicznego prowadzone było w trybie - przetarg nieograniczony

                                                 

1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Pzp Wójt Gminy Magnuszew informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:

 

ELPRO Elżbieta Wiśniewska, Bogusławice 10, 26-640 Skaryszew – cena netto – 34250zł, brutto 34.250,00zł.

Uzasadnienie wyboru: spełnia warunki określone siwz i jest korzystna cenowo.

2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2 Pzp Wójt Gminy Magnuszew informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostały odrzucone żadne oferty.

                Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej, których procedury określono  w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych - dział VI "Środki ochrony prawnej".                     

Wójt Gminy

Henryk Plak

 Magnuszew 2006-11-21

 

 

OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA O ZAMÓWIENIE  PUBLICZNE

                               w przetargu nieograniczony poniżej 60 000 EURO – art.4a

Przedmiot zamówienia:  usługa

Wykonanie dokumentacji projektowo kosztorysowej na budowę sieci wodociagowej i kanalizacyjnej z przyłączami w miejscowości Trzebień.

1.       Nazwa i adres zamawiającego:

1. Pełna nazwa zamawiającego: Gmina Magnuszew

2.        Adres do korespondencji  : Urząd Gminy Magnuszew, ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew

3.       REGON: 000545290, NIP 812-14-21-710

4.        Określenie sposobu uzyskania s.i.w.z.: Specyfikacja ogłoszona na stronie: //www.ugmagnuszew.bip.org.pl, e- mail: magnuszew2@warsoft.pl  lub na zgłoszenie na adres jak w pkt.1.

5.       Numer telefonu: (0-48)6217105 , faks: (0-48) 6217025

6.      Godziny, w których udzielane są informacje dotyczące przetargu: 7:30-15:30

3) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i częściowych

4) Termin wykonania zamówienia: -  20 luty 2007r

5) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

- nie podleganie wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych

- spełnienie warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych

- posiadanie niezbędnych uprawnień

- wykonanie projektów o podobnym zakresie w ciągu 2 ostatnich lat co zostanie potwierdzone referencjami

                Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach, określonych w SIWZ.

                Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 

6) Wadium:  nie pobiera się

7) Kryteria oceny ofert:  cena – 100%

8) Miejsce i termin składania ofert:

    Urząd Gminy Magnuszew, ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew

    Pokój nr 12 , do dnia 2006 - 11-09 do godz. 10:00

9) Termin związania ofertą okres 30 dni .

 8). Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.

9). Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

10). Licytacja elektroniczna - Nie dotyczy.

                                          

Magnuszew 30.10.2006r

  

 Wójt Gminy

Henryk Plak

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia - do pobrania

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Malinowska Alicja
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Malinowska Alicja
  • Data ostatniej aktualizacji: 2006-11-21 15:55:20
  • Liczba odsłon: 203
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2475588]

przewiń do góry