Dostawa autobusu do przewozu osób niepełnosprawny ch
Określenie przedmiotu zamówienia:
Uzasadnienie wyboru wykonawcy(ów):
Spełnia warunki określone siwz.
NAZWA I ADRES WYKONAWCY
Nazwa:
KAPENA S.A.
Adres pocztowy:
Ulica:
Włynkówko 49A
Miejscowość:
Kod pocztowy:
Województwo:
Słupsk 2
76-200
pomorskie
Telefon:
Fax:
059 843 88 71
059 847 37 05
ZP-341/27/06
Magnuszew, 2006-10-02
OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na Dostawa autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych.
1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Pzp Wójt Gminy w Magnuszewie, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:
KAPENA S.A., Włynkówko 49A, 76-200 Słupsk 2 cena netto – 204600zł, brutto 249.612,00zł
Uzasadnienie wyboru: Spełnia warunki określone siwz .
Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 2006-10-11 .
Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2 Pzp Nazwa zamawiającego informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostały odrzucone żadne oferty.
Środki ochrony prawnej
Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2004 r. Nr 19 poz. 177 z p.zm.) - dział VI "Środki ochrony prawnej".
Wobec czynności podjętych przez zamawiającego w toku postępowania oraz w przypadku zaniechania przez zamawiającego czynności, do której jest obowiązany na podstawie ustawy, można wnieść protest do zamawiającego
Protest wnosi się w terminie 7 dni od dnia, w którym powzięto lub można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia
Wójt Gminy
Henryk Plak
OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
w przetargu nieograniczony poniżej 60 000 EURO poniżej
Przedmiot zamówienia:
Dostawa autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych.
1) Nazwa i adres Zamawiającego
1. Pełna nazwa zamawiającego: Gmina Magnuszew
2. Adres do korespondencji : Urząd Gminy Magnuszew, ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew
3. REGON: 000545290, NIP 812-14-21-710
4. Internet: http://www.ugmagnuszew.bip.org.pl, e- mail: magnuszew2@warsoft.pl
5. Numer telefonu: (0-48)6217105 , faks: (0-48) 6217025
Pracownicy zamawiającego uprawnieni do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami:
1. Imię i nazwisko: 1. Alicja Malinowska, 2. Stanisław Figlewicz
2. Stanowisko służbowe: 1. referent ds. zamówień publicznych , 2.Ins.d.s budownictwa
3. Numer telefonu: (0-48) 62 17 105 w. 34 lub 36
4. Numer pokoju (w siedzibie zamawiającego): pok. 10
5. Godziny, w których udzielane są informacje dotyczące przetargu: 7:30-15:30
4) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i częściowych
5) Termin wykonania zamówienia: - do 15 listopad 2006r.
6) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
- nie podleganie wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych
- spełnienie warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych
- posiada środki finansowe co najmniej 500 tyś.zł
- posiada doświadczenie – co najmniej wykonanie 15 szt takich autobusów
Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach, określonych w SIWZ.
Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
7) Wadium: 4000 zł
8) Kryteria oceny ofert: cena – 100%
9) Miejsce i termin składania ofert: Urząd Gminy Magnuszew, ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew. Pokój nr 12 , do dnia 2006 -09-28 do godz. 10:00
10) Termin związania ofertą okres 30 dni .
11). Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
12). Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
13). Licytacja elektroniczna - Nie dotyczy.
Magnuszew 18.09.2006r
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia - do pobrania
termin składania ofert zgodnie z ogłoszeniem i zaoisem w specyfikacji i.w.z 2006 - 09- 28
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Malinowska Alicja
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Malinowska Alicja
- Data ostatniej aktualizacji: 2006-10-18 12:28:22
- Liczba odsłon: 246
- Historia dokumentu: