OGŁOSZENIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
w przetargu nieograniczony poniżej 60 000 EURO poniżej
Przedmiot zamówienia:
Przedmiot zamówienia jest usługa
Pełnienie funkcji „INSPEKTORA NADZORU” dotyczace remontu, budowy i modernizacji dróg gminnych
CPV – 74262000-3 Usługi nadzorowania budowy.
1) Nazwa i adres zamawiającego:
Urząd Gminy Magnuszew, ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, www.ugmagnuszew.bip.org.pl,
tel/fax. 048 6217105, 6217025
2) Określenie sposobu uzyskania s.i.w.z.: UG Magnuszew, pokój Nr 10, lub na pisemną (faksem)
prośbę - bezpłatnie, godz.pracy: 07:30 - 15:30, osoba do kontaktów: Alicja Malinowska
3) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
4) Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych
5) Termin wykonania zamówienia: - rok 2006r
6) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
- nie podleganie wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych
- spełnienie warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych
- posiadanie uprawnień na wykonywanie tego typu robót
- przynależność do właściwej Okręgowej Izby
Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach, określonych w SIWZ.
Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
7) Wadium: nie pobiera się
8) Kryteria oceny ofert: cena - 100%
9) Miejsce i termin składania ofert:
Urząd Gminy Magnuszew, ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew
Pokój nr 12 , do dnia 2006 - 05- 09 do godz. 10:00
10) Termin związania ofertą okres 30 dni .
Magnuszew 24.04.2006r
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Malinowska Alicja
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Malinowska Alicja
- Data ostatniej aktualizacji: 2006-04-24 13:29:04
- Liczba odsłon: 119
- Historia dokumentu: